Inlägg från: EpicF |Visa alla inlägg
  • EpicF

Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!

klyban skrev 2025-11-23 18:09:07 följande:

Har aldrig diskuterat ämnet COVID-19, men använt det som en referens om du vet vad det är.
    Och referensen att du har en massa fel och aldrig ber om ursäkt för dom.

Ja, jag vet fortfarande vad en referens är. Och din referens är irrelevant eftersom tråden inte handlar om covid-19, som var ett ämne du tog upp. 

En sak som är fascinerande och se, det är du försöker inbilla dig det inte var en referens.

Jag har aldrig skrivit eller inbillar mig att det intevaten referens. Det varen referans, men en referans som är ielt irrelevant för trådens ämne. Vilket du aldrig kommer förstå.... 

Sånt har vi sett i många av dina trådar du varit med i, och spela dum och vägra förstå enkla saker och för det är bexkrivande...

Nu är det dock du, och ingen annan, som aldrig förstår enkla saker. Som alltid upprepar meningslöst babbel som skadad skiva. Och slänger dig med ord du inte förstår. 
  • EpicF
    Anonym (ll) skrev 2025-11-23 20:09:59 följande:

Konstigt hur några medlemmar kan vara så korkade att de inte ens kan använda PM för sina privata diskussionerDöd

Alla vill inte ha diskussioner via pm. Och detta är ingen privat diskussion. 
  • EpicF
    Anonym (ll) skrev 2025-11-23 20:56:18 följande:
    Ingen vill ha dessa diskussioner på forumet förutom er. Inget av detta rör någon annan än era ev hjärnceller (för då borde någon av er sluta)
    Du är fri att låta bli att läsa. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-23 21:05:23 följande:
    Referensen är en referens till ett specifikt beteende och din flykt(Du vet som med vattkoppor och det gigantiska felet du gjorde, och aldrig ens en enda gång bett om ursäkt för.), men inte ens efter förklaring så försöker du inbilla dig är om COVID-19.
    Man använder en referens för att referera till ett ÄMNE som omhandlar det man diskuterar.

Du refererade till covid-19, men eftersom tråden inte handlar om det så är din referens fortfarande helt irrelevant. Ända gången den kan vara relevant är om ts fått covid-19 och så diskuterar det. 

Men det är saker som är på en nivå du inte förstår. Du kommer fortsätta med ditt meningslösa babbel som en trasig skiva. 
  • EpicF
    Anonym (ll) skrev 2025-11-23 21:12:19 följande:
    Det gör jag inte heller. Du är fri att bete dig som en vettig människa. Men det gör du inte...
    För de allra flesta är inte familjeliv.se någon verklighet utan enbart en sajt på nätet..... men du verkar tillhöra en lilla promillen som tror familjeliv.se är verklighet. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-23 21:49:02 följande:

En referens i detta fallet berättar om en specifik sak som du förnekar, och att du klarar av att erkänna dina fel.
    Och det är precis vad din fadäs med vattkoppor berättar i referensen, hur kan du inte förstå så enkla saker?

Kanske jag inte behöver upprepa mig om du någon gång förstår referensens syfte, men det är lugnt referensen  berättar just detta.
    Och hur du aldrig kan hålla med, så ja, jag kommer upprepa detta i evigheter om så krävs.

En specifik sak som fortfarande är irrelevant för trådens ämne. Spelar ingen roll hur mycket du upprepar, det blir inge relevant. 
  • EpicF
    Anonym (ll) skrev 2025-11-23 22:40:09 följande:
    Vad babblar du om, druckit? 
    Trampa på en öm tå ser jag.... 

Familjeliv är ingen verklighet. Det är ett så kallat community på internet. 

Men ja, vissa ser det som sin verklighet och det är väl helt ok det. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-24 09:19:42 följande:
    Det är referensen som är relevant och att du inte klarar av att hålla med någon och det andra....
    En referens som refererar till en tråd om covid-19 är inte relevant för denna tråden. Den kommer heller aldrig bli relevant oavsett hur mycket du upprepar. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-24 12:56:36 följande:

Blir lätt komiskt när du försöker ltåsas att referensen var COVID-19 och inte att du inte klarar av att erkänna dina fel som vattkoppor och luftenburen smitta berättar.

Det mer intressanta att efter förklarat för dig ett femtiotal ggr, så försöker du låsas att det är om COVID-19 och fast jag säger det inte är :lol:

Vad har gått sönder som gör att du inte klarar av att förstå en så simpel sak?

Det är du som refererar till COVID-19. Du kan bekanta till det. 

Det är du som kommer med en referens som är hemt irrelevant för trådens ämne. Och sedan nekar du till det. Intressant. 
  • EpicF

Har du

klyban skrev 2025-11-24 13:57:45 följande:

Nope, det är du som gör och när jag säger det är ditt sätt att aldrig erkänna fel.
    Är det femtioen gånger nu som du inte förstår denna simpla referens :lol:
    Imponerande att kämpa om något så enkelt.

Har du läst dina enga inlägg? 

Jag förstår fortfarande referensen du prövar dig på, men jag talar för dig att den är totalt irrelevant för trådens ämne. Är det så svårt att förstå? 🤔
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-24 14:10:47 följande:
    Och ändå förstår du inte referensen, imponerande femtiotvå gånger nu.
    Var fick du det ifrån? 

Läser du inte vad jag skriver?

Jag förstod din referens första början. MEN jag talade om för dig att den referens är irrelevant, dvs den har inget med trådens ämne att göra. Hemt onödig referens. 
  • EpicF
    Anonym (ll) skrev 2025-11-24 14:41:26 följande:
    Inte precis. Det är du som svamlande svarar på något helt annat än vad jag pratar om och nu tror att det är en öm tå när inget du säger är relevant. Det är också du som lever ditt liv till stor del på FL när det finns så mycket roligare saker att göra än att göra bort sig i evighetstrådkapningar. 

DödDödDöd
    Nu är det fortfarande familj och inte verkligheten. Och js, jag hänger när jag har tid över. Men mitt liv lever jeg utanför familjeliv, i det som kallas verkligheten.  

Du borde pröva det. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-24 16:16:49 följande:
    Av att du tror referensen är om COVID-19 :lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    Eftersom du faktiskt refererar till en tråd om covid-19 så ja. Annars har du fått vad en referens är helt om bakfoten. Förmodligen så är det så. 
Svar på tråden Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!