EpicF skrev 2025-11-11 11:06:50 följande:
Vad du accepterar skiter jag fullständigt i.
Nej, anledningen till att jag svarade med en fråga till dig istället för att svara på din fråga är för att jag inte ville svara på din fråga. Inte för att jag inte kunde.
Och nej, denna diskussionsteknik kände du inte till. Men bra försök till efterhandskonstruktion. En gång är inte ofta. Iallfall inte i den normala världen.
klyban skrev 2025-11-11 08:37:56 följande:
Jag inser att du gett också, men inte heller så konstigt med tanke du håller med mig att jag har rätt, men klarar inte av att berätta detta och för det finns inte i dig att hålla med någon.(Den har ett latinskt namn inom sjukvården
)
Tyvärr, det är ytterst sällan du har rätt i någonting.
Jag vet att du inte klarar av att svara, inget du behöver berätta och något alla vet.
Du har fortfarande inte svarat, och svara med en ny fråga är inget svar, bara en diskussionsteknik att undvika svara.
EpicF skrev 2025-11-11 11:09:36 följande:
Att du inte accepterar svaret du fick är ditt problem. Inte mitt.
klyban skrev 2025-11-11 08:43:48 följande:
Men kanske du ska hoppa till dina halmgubbar igen?
Som ingen vet vad de är ett argument för och pga alla vet det redan.
Eller inbilla sig att en polis kommer göra något för två ägg, för det är sjukligt naivt och inbilla sig det, tror inte ens tjugo ägg kommer göra detta.
Men helt klart större chans än ingen med två ägg, för polisen har lite viktigare saker att göra.
Kanske du skulle tittat på uppdrag granskning senast, så kanske du förstår lite mer om rättsväsendet och att de sorterar bort brott av låg grad.
En polis är skyldig att ta emot en anmälan om skadegörelse, även om skadegörelse består av äggning av ett hus med två ägg.
Att du inte tror det är ditt problem.
En att svara en fråga med en ny fråga är inget svar 
Nya halmgubbar om vad en polis måste ta emot en anmälan.
Alla vet detta, men vad är argumentet med halmgubben, att de kommer beivra det och åtala?
Svart tom på tjugo ägg låter tämligen osannolikt.
Än mindre på två ägg.
(Är det här den gamla halmgubben om att skadegörelse är ett brott igen, för vi har aldrig fått reda varför det är ett argument och för vad.
EpicF skrev 2025-11-11 14:58:43 följande:
Svara med en fråga är ett sätt att lära.
Inte om svaret aldrig kommer, ny fråga är inget svar, bara ett sätt för dig att fly frå frågan.
Men detta är sättet du alltid kör och när det är jobbigt för dig i diskussionen.
Anonym (HataKarens) skrev 2025-11-11 14:34:18 följande:
Sättet TS beskriver detta bus som om han fått en handgranat i hallen. En så fet offerkofta kräver ett riktigt fetto för att sitta kvar.
Är du en Karen så är allt tillåtet, bara var glad att det tillfälligt inte är trendigt med häxbål. Det kommer tbx det med när folk tröttnar.
TS blev svårt frustrerad när h*n upptäckte det var väldigt svårt att få bort.
SÅ är förståeligt att TS är irriterad, men vi får väl hoppas du får äran med en äggning en gång, och sen testa ta bort äggen.
Du kommer du tänka tillbaka på denna stung och få lite empati i hur jobbigt det är att få bort.
Till exempel så används ägg i färg, där ägget tillför slitstarkthet.
Sen även detta med Karen/Kevin, så är det oerhört malplacerat för dig.
Och varför, jo för en Karen blir skogstokig och får flipperspel för ingenting.
Här har TS många timmars rengöring framför sig, och därmed också en orsak att bli irriterad.