• klyban

Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!

Anonym (CptSolo) skrev 2025-11-08 16:44:51 följande:
    Varför kan du inte formulera en korrekt mening? Du som är så snabb att prata om retoriska knep, halmgubbar och allt annat. Varför ska jag behöva gissa vad du menar med vad du skriver?

Vad bekvämt att det berättade för dig att jag inte är intresserad av att förstå. Istället för att besvara mina frågor hänvisar du till att jag skulle vara ointresserad av svaren för att slippa.

Klart det är en skillnad mellan två och tjugo ägg men det är fortfarande skadegörelse.

Exakt, dock en stor skillnad i skadegörelsen som sker.
    Eller försöker du säga två ägg är samma omfattning av skadegörelse som tjugo ägg? Solig :lol::lol::lol:

Ad hominem på en rad, och man inser fromleriet med att du inte ens försöker ställa en fråga vad som du inte förstår och just pga du riktar in dig på min person och inte det jag skriver.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EpicF skrev 2025-11-08 12:16:10 följande:
    Vad pratar du om?
    Ts råkade ut för vandalism i form av skadegörelse och inget annat. 

Argument? Ja, jag vet vad argument är och jag skreb aldrig något om det. Läs vad jag skrev istället. 
    klyban skrev 2025-11-08 11:26:02 följande:

För vi vet redan att det existerar ingen information om frågan är ställd för bus eller godis, då är det "bara" skadegörelse och inte halloween bus skadegörelse Solig 

halloween "bus" skadegörelse och "bara" skadegörelse, ja, det är skadegörelse :whoco5:

Så det vet du? Du var alltså där, eftersom du inte kan veta annars. 

Varför stoppade du inte skadegörelse?

Eller ännu värre, varför inte helvete äggade du ts hus? 

Potato potato igen.
    Enda alternativen är halloween bus skadegörelse eller "bara" skadegörelse.

Eller är vi tillbaka till det ska heta vandalism igen?

Frejja60 skrev 2025-11-08 14:39:04 följande:

Du har nog varit en surgnällgranne under året.

Det är en bra teori, som ett par till.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (CptSolo) skrev 2025-11-08 19:49:38 följande:
    Hehe nej Klyban. Jag skrev just att det är en skillnad. Läser du inte inläggen du svarar på? Nu är du verkligen ute och far efter dina gamla halmgubbar.

Och vad gäller ad hominem så har jag inte sagt något om din person utan kommenterat att det är svårt att förstå vad du menar med dina kringelkrokiga meningar. Du måste förstå att även om du själv begriper vad du  skriver så gör inte alla andra det. Det här är som bekant ett diskussionsforum och då är ord det enda vi har att gå på.

Nu blev det komiskt och när ad hominem argumentet inte ens var till dig 

:lol::lol::lol::lol: 

Och det kvarstår fakta att två ägg är liten vandalism, tjugo ägg är en stor vandalism.

Eller är vi tillbaka till skadegörelse igen Solig

• klyban

Opps, såg fel, ber om ursäkt för det!

Dock kvarstår det jag svarade på innan är korrekt.
    Och det är skillnad på skadegörelse med två ägg och tjugo.
    Som betyder lite arbete och en massa arbete att få bort.

Vad är ditt argument ens här?

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-08 22:02:40 följande:
    Har du missat helt att ts sov?? 🤔🤔

Det vet alla som läst tråden, så vad är halmgubben om?
    Existerar ens ett argument för något?

EpicF skrev 2025-11-08 22:08:56 följande:
    Nej, enda alternativet är SKADEGÖRELSE. Det är inget annat än skadegörelsen. 

Om skadegörelse hände på Halloween innebör fortfarande att det är en skadegörelse, även om förövarna kan ha tänkt det som ett Halloween-bus. 

Men fakta är att det är och förblir en skadegörelse. 
    klyban skrev 2025-11-08 17:55:31 följande:

Eller är vi tillbaka till det ska heta vandalism igen?

Vandalism är skadegörelse. Du vet, dessa två ord betyder samma sak nämligen förstörelse av egendom i ts fall. 

Vandalism är ett lika fungerande ord det med.

Inte heller ändrar sig något och kalla det för skadegörelse, och alternativen är halloween bus skadegörelse eller bara skadegörelse Solig

EpicF skrev 2025-11-08 22:11:07 följande:
    Oavsett mängder ägg så är det vandalism, i form av skadegörelse. Finns inget "liten vandalism" eller s"stor vandalism". 

JA, jag säger det samma, dock är det gigantiskt skillnad på två och tjugo.

Såklart det finns skillnader på vandalismens omfattning med två ägg eller tjugo :whoco5: 

EpicF skrev 2025-11-08 22:12:19 följande:
    I lagens mening är det inte skillnad eftersom båda definieras som skadegörelse, vilket är ett brott. 

Halmgubben är ett argument för vad?

Och en sak vi vet med säkerhet att polisen ser skillnad på två ägg och tjugo :whoco5::whoco5: 
    Men jag förstår du är statisk för du inbillar dig halmgubben är ett argument för nått.

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-09 11:28:16 följande:
    Alla, utom du, verkar ha missat den detaljen. 
    klyban skrev 2025-11-09 10:31:33 följande:

Det vet alla som läst tråden, så vad är halmgubben om?
    Existerar ens ett argument för något?

Vandalism är ett lika fungerande ord det med.

Inte heller ändrar sig något och kalla det för skadegörelse, och alternativen är halloween bus skadegörelse eller bara skadegörelse Solig

Ja, ingen har sagt något annat heller...

Så vad är det du försöker säga?Nej, i lagens mening spelar det ingen roll om det är två ägg eller 20 ägg. Det skadegörelse och är ett brott. Är absolut ingen skillnad. 

klyban skrev 2025-11-09 10:31:33 följande:

Halmgubben är ett argument för vad?

Och en sak vi vet med säkerhet att polisen ser skillnad på två ägg och tjugo :whoco5::whoco5: 
    Men jag förstår du är statisk för du inbillar dig halmgubben är ett argument för nått.

Ser ingen halmgubbe. 

Nej, polisen bryr sig inte ett skit om du kastse 2 eller 20 ägg. Du har gjort ett brott oavsett. 

Den personen som försöker sig på med halmgubbe-argumentation är du, Klyban. Och du lyckas inte speciellt bra, men det brukar du heller inte göra 😂😂

Missat vad? 
    Dina halmgubbar som ingen vet som dom är ett argument för :lol:

Halloween bus skadegörelse eller "bara" skadegörelse, den första kan vi stryka pga det finns ingen information som styrker halloween bus skadegörelse.

Visst spelar det roll om det är två eller tjugo ägg, men du är statisk och inbillar dig polis och rättsväsendet inte skulle se skillnad på en liten skadegörelse och en stor :whoco5: 
    DU uppvisar samma omfattande kunskapar som vattkoppor inser jag där.

Halmgubbe kanske du ska lära dig vad det är för något.
    Det är någon som tror det är ett argument med något som alla redan vet om :whoco5::whoco5::whoco5::whoco5: 

Och du försöker inbilla dig själv att det alla vet om är ett argument, men ingen vet för vad då alla redan vet om det du påstår, men kanske det var nytt för dig?  Solig

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-09 12:14:26 följande:
    Att ts sov. Ts vet inte om någon fråga ställdes eftersom hon sov. 

Sedan har det ingen betydelse om det ställdes någon fråga eller inte. Halloween-bus kan göras ändå. Behövs ingen fråga för att utföra ett Halloween-bus. Men det verkar du ha missat... 
    klyban skrev 2025-11-09 11:51:00 följande:

Halloween bus skadegörelse eller "bara" skadegörelse, den första kan vi stryka pga det finns ingen information som styrker halloween bus skadegörelse.

Hur vet du att det inte var ett sk Halloween-bus? 

Skadegörelse är det oavsett. Det kommer vi inte ifrån. Nej, precis. Antalet ägg är irrelevant, dvs det spelar ingen  roll. 

Det finns inget som heter liten respektive stor skadegörelse. Det definieras som skadegörelse oavsett antalet ägg som kastades. 
    klyban skrev 2025-11-09 11:51:00 följande:

Halmgubbe kanske du ska lära dig vad det är för något.
    Det är någon som tror det är ett argument med något som alla redan vet om :whoco5::whoco5::whoco5::whoco5: 

Precis, en argumentationsteknik som du prövar sig på men som du aldrig lyckas med. Vad vill du ha sagt? 

Att du inte vet vad du pratar om? Det vet alla redan... 

När man sover så har mand ladriug fått en fråga, elelr försöker du inbilla dig att personerna hade nyckel ini huset och stod vid sidan av en snarkande TS som inte svarade, och där med inbilla sig bus.
    Är det du försöker få det till?

Omfattningen i skadegörelsen ger en skillnad, kan aldrig tänka mig en polis bryr sig om att utreda två ägg 

Halmgubben att säga skadegörelse är ett brott?
    Du försöker bar spegla ditt misstag att berätta om något självklart för alla, sen inte ha ett argument.
    Lycka till påvisa detta, jag lärt mig sedan innan att du inte har en susning vad en halmgubbe är, och fortfarande inte har.

Ställde dig en fråga om vad du inbilla dig argumentet var, och du svarade med en fråga.
    Och det berättar du inte ens vet själv vad argumentet var med något alla vet om Solig

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-09 21:12:19 följande:
    Så du tror att en fråga måste vara riktad specifikt till en person? 

Intressant. 

Du verkar också tro att alla som gör bus eller brott frågar om lov innan.... Jag tala om för dig det händer aldrig. 
    klyban skrev 2025-11-09 20:29:16 följande:

Omfattningen i skadegörelsen ger en skillnad, kan aldrig tänka mig en polis bryr sig om att utreda två ägg 

Vad poliserna personligen tycker är helt irrelevant. Det är ett brott oavsett om det är ett ägg, ett dussin ägg eller två dussin ägg. Antalet ägg är också helt irrelevant. 

Polisen tar upp en anmälan, oberoende av antalet ägg  som kastas på huset. Mitt misstag? 

Tja, så vidt jag ser så talade tidigt om att det var skadegörelse och enligt lagen som definieras detta som ett brott. 

Dina halmgubbar kan du lägga åt sidan. Du kommer inte långt med de ändå. 
    klyban skrev 2025-11-09 20:29:16 följande:

Ställde dig en fråga om vad du inbilla dig argumentet var, och du svarade med en fråga.
    Och det berättar du inte ens vet själv vad argumentet var med något alla vet om Solig

Min fråga var ett påstående om att du inte verkar veta vad du pratar om, och att döma av ditt svar så har jag rätt. 

Inte mycket till bus eller godis om inte man stälelr frågan til rätt person och att den hör frågan och inte sover 

Och det fattar även du Tomte

Det är inte alls irrelevant i vad poliserna tycker, för det är de enda som kan beivra brott genom ta det första steget i rättsprocessen.

Och två ägg skulle dom inte bry sig om och försöka sätta igång en process för, kanske inte ens tjugo ägg heller, men vid tjugo ägg så finns i alla fall chansen.
    Och halmgubben det är brott som alla vet om, vad är det ens argument för, varför kommer aldrig ditt argument för undrar jag.
    Jag bara antar det inte finns något argument i något alla vet om(Eller kanske inte du då eftersom du inbilla dig det var ett argument för någon.).

Igen halmgubben vad är det ett argument för ens?
    Undrar för vi alla vet att vandalism och skadegörelse är brott 
    Sen att de inte kommer bry sig för två ägg är en annan femma.
    Men när kommer argumentet?
    Undrar för vi alla vet att det är ett brott, så det är helt omöjligt att det är argument.
    För om det är, så är det bara en halmgubbe...

Vad du inbillar dig frågan är rätt så irrelevant, det vi såg var att du flydde från frågan.
    Och trodde svara med ny fråga är ett svar, ledsen det är det inte och det borde även du förstå 

Så mer halmgubbar om något som alla redan vet om?

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-10 10:44:01 följande:
    Skillnaden mellan dig och mig är att kan förstår att man kan utföra ett sk Halloween-bus utan att ha ställt frågan "Bus eller godis". Detta är något du inte förstår eftersom du tror att Halloween-bus måste efterföljas "Bus eller godis"-frågan. 
    klyban skrev 2025-11-10 10:11:49 följande:

Det är inte alls irrelevant i vad poliserna tycker, för det är de enda som kan beivra brott genom ta det första steget i rättsprocessen.

Och två ägg skulle dom inte bry sig om och försöka sätta igång en process för, kanske inte ens tjugo ägg heller, men vid tjugo ägg så finns i alla fall chansen.
    Och halmgubben det är brott som alla vet om, vad är det ens argument för, varför kommer aldrig ditt argument för undrar jag.
    Jag bara antar det inte finns något argument i något alla vet om(Eller kanske inte du då eftersom du inbilla dig det var ett argument för någon.).

Du vet inge hur rättsväsendet fungerar så ingen vits att försöka förklara för dig. 

Men lätt förklarat; Nej, polisernas tyckande är helt irrelevant. Det som är relevant är en anmälan, en utredning som leds av en åklagare och att åklagaren tar det vidare. Det är nämligen åklagaren och int epolisen som tar ärendet vidare. 

Var jag argumenterat för att skadegörelse inte är ett brott? 
    Jag har aldrig påstått motsatsen heller.... 

Dina halmgubbar-argument går visst inte så bra 😂 Även du är helt oförmögen med att se det. 
    klyban skrev 2025-11-10 10:11:49 följande:

Vad du inbillar dig frågan är rätt så irrelevant, det vi såg var att du flydde från frågan.
    Och trodde svara med ny fråga är ett svar, ledsen det är det inte och det borde även du förstå 

Så mer halmgubbar om något som alla redan vet om?

Jaha, vad är det för fråga jag har flytt från? 

Att svara på en fråga med en ny fråga eller påstående är ett svar. Vilket du, som påstår dig vara så smart, borde veta.

Ja, alla utan Klyban vet om.

Ställs inte frågan bus eller godis, så är det inte mycket till halloween bus med en omfattande skadegörelse  

Jag vet att två ägg kommer aldrig aktivera rättsväsenden mer än i bästa fall en sur polis.
    Men vad är det jag inte vet, nya halmgubbar?(Förväntar mig total tystnad där.)

Och igen halmgubben alla vet om att skadegörelse är ett brott, men när kommer ditt argument med något som alla vet redan?

Och vilka halmgubbar ger jag?
    Lycka till med den Solig

Men sett dig skriva som jag i tron att det skulle hjälpa dig många ggr innan, det enda du berättar är att du inte förstår vad en halmgubbe är.

Det är en som tror att något som alla vet och självklarheter som skadegörelse är ett brott, men vad är argumentet har jag frågat många ggr nu med denna självklarhet?
    Sen två äggs brottet kommer inte tas vidare, troligtvis så även med tjugo äggs brottet.

DU får vackert läsa tillbaka där du svarade en fråga med en fråga, det är att fly den som gör så och för den redan vet att den inte kan svara utan se bortgjord ut.
    Jag förväntar mig att du inte svarar, det ger mig rätt default att det var så....

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-10 16:06:14 följande:
    Vilket värld lever du i? 

Tror du på allvar förövare frågar om lov innan de begår brott? 

Även utan en "bus eller godis"'-frågan kan skadegörelse bara ett Halloween-bus. Det kommer du inte ifrån. 
    klyban skrev 2025-11-10 11:02:00 följande:

Jag vet att två ägg kommer aldrig aktivera rättsväsenden mer än i bästa fall en sur polis.
    Men vad är det jag inte vet, nya halmgubbar?(Förväntar mig total tystnad där.)

Om en person polisanmäler en skadegörelse med äggning av hus där antalet ägg är två, så sätt rättsprocessen igång. Sedan kanske det inte leder till åtal, men det är tyvärr få fall av skadegörelse som gör det. 

Men antalet ägg är totalt irrelevant i frågan. Så nej, det du tror du vet är helt fel. 
    Ja, skadegörelse är ett brott. Jag alltid sagt att skadegörelse är ett brott. Så vad är det du vill argumentera mot? 

Missat vad du själv skriver? 🤔

Men sett dig skriva som jag i tron att det skulle hjälpa dig många ggr innan, det enda du berättar är att du inte förstår vad en halmgubbe är.

Sett mig skriva i tron som dig? Nej, varför skulle jag? Du skriver enbart meningslösa märkliga meningar som nästan ingen förstår. 

Vem vill härma det?!

Och jo, återigen jag vad halmgubbe-argumentation är. Och du är tyvärr inte speciellt bra på det. Även om du tror det själv. Ja, vad är det DU vill argumentera mot?

Skadegörelse är ett brott oavsett antalet ägg i en äggning. 

Du säger själv att det är en självklarhet. Så vad är det du argumenterar mot?

DU får vackert läsa tillbaka där du svarade en fråga med en fråga, det är att fly den som gör så och för den redan vet att den inte kan svara utan se bortgjord ut.
    Jag förväntar mig att du inte svarar, det ger mig rätt default att det var så....

Vilket fråga är det jag har flytt från? 

Redan "glömt" vilken frågan dus varade med en ny fråga.

Så komiskt Solig

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-10 16:36:05 följande:
    Nej, det har jag inte. Du fick dessutom ett svar, som du inte svarat på. 
    DU menade svaret på en fråga, svarar aldrig på något som tror en nya fråga svarar min fråga.
  • klyban
    EpicF skrev 2025-11-10 16:50:22 följande:
    Jag svarade på din fråga. Att du inte godtar det svaret är ditt problem. End of story. 
    Svara med en fråga är INGET svar :whoco5:
  • klyban
    EpicF skrev 2025-11-10 18:02:55 följande:
    Jo, det är ett svar. Tekniken kallas Maieutik och härstammar från Sokrates. Sokrates är en grekisk fil8s9f som levde under antiken. 

Visste inte du det? 🤔 Du som vet allt.... 

Försöker du inbilla dig en fråga svaras med en fråga är ett svar?

Lycka till att få det till ett svar på en fråga :lol::lol::lol::lol::lol:

Inser nu att du inte kan svara på frågan utan se bortgjord ut :lol:

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-10 18:16:25 följande:
    Igen, det är ett svar. Att du inte godtar svarar och tänker lite själv är ditt problem. 

Tydligen så vet du varken vad Maieutik betyder eller vem Sokrates var. Det var faktiskt väldigt märkligt. 
    ALDRIG är det en svar på en fråga med ett svar :whoco5:
  • klyban
    EpicF skrev 2025-11-10 20:16:43 följande:
    Återigen, jo det är det. Och tekniken går ut på att motspelaren, i detta fallet du, ska tänka själv. Maieutik heter tekniken. 

Kan du ingenting? 🤔😂

Jag accepterar inte frågor som svar, och just för det är inget svar :whoco5:

Och alla vet varför du inte svarar på frågan och det är för du inte kan.
    Jo, jag är väl införlivad i denna diskussionsteknik, och samtliga ggr jag stöter på den är det såna som du som inte vill veta av en eller flera frågor.

Intresserat är att detta är en teknik du ofta använder och pga du sällan har svar, du vet som på vattkopporna och luftsmitta, där försökte du exakt samma och inbilla dig svara med frågor skulle hjälpa dig på något sätt.

Jag inser att du gett också, men inte heller så konstigt med tanke du håller med mig att jag har rätt, men klarar inte av att berätta detta och för det finns inte i dig att hålla med någon.(Den har ett latinskt namn inom sjukvården Solig )

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-10 16:36:05 följande:
    Nej, det har jag inte. Du fick dessutom ett svar, som du inte svarat på. 

Den är rätt komiskt, svarar en fråga med en ny fråga och sen kräver svar på på sina egna frågor som var ett svar :lol:

Kanske svara först, sen ställa ny fråga?

För som sagt vad jag går inte på den diskussionstekniken där man tror kan fly från frågor genom ställa nya frågor och inbilla sig ingen skulle märka, och vägra svara.

Men kanske du ska hoppa till dina halmgubbar igen?
    Som ingen vet vad de är ett argument för och pga alla vet det redan.
    Eller inbilla sig att en polis kommer göra något för två ägg, för det är sjukligt naivt och inbilla sig det, tror inte ens tjugo ägg kommer göra detta.

Men helt klart större chans än ingen med två ägg, för polisen har lite viktigare saker att göra.
    Kanske du skulle tittat på uppdrag granskning senast, så kanske du förstår lite mer om rättsväsendet och att de sorterar bort brott av låg grad.

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-11 11:06:50 följande:
    Vad du accepterar skiter jag fullständigt i.

Nej, anledningen till att jag svarade med en fråga till dig istället för att svara på din fråga är för att jag inte ville svara på din fråga. Inte för att jag inte kunde. 
    Och nej, denna diskussionsteknik kände du inte till. Men bra försök till efterhandskonstruktion. En gång är inte ofta. Iallfall inte i den normala världen.
    klyban skrev 2025-11-11 08:37:56 följande:

Jag inser att du gett också, men inte heller så konstigt med tanke du håller med mig att jag har rätt, men klarar inte av att berätta detta och för det finns inte i dig att hålla med någon.(Den har ett latinskt namn inom sjukvården Solig )

Tyvärr, det är ytterst sällan du har rätt i någonting. 

Jag vet att du inte klarar av att svara, inget du behöver berätta och något alla vet.

Du har fortfarande inte svarat, och svara med en ny fråga är inget svar, bara en diskussionsteknik att undvika svara.

EpicF skrev 2025-11-11 11:09:36 följande:
    Att du inte accepterar svaret du fick är ditt problem. Inte mitt. 
    klyban skrev 2025-11-11 08:43:48 följande:

Men kanske du ska hoppa till dina halmgubbar igen?
    Som ingen vet vad de är ett argument för och pga alla vet det redan.
    Eller inbilla sig att en polis kommer göra något för två ägg, för det är sjukligt naivt och inbilla sig det, tror inte ens tjugo ägg kommer göra detta.

Men helt klart större chans än ingen med två ägg, för polisen har lite viktigare saker att göra.
    Kanske du skulle tittat på uppdrag granskning senast, så kanske du förstår lite mer om rättsväsendet och att de sorterar bort brott av låg grad.

En polis är skyldig att ta emot en anmälan om skadegörelse, även om skadegörelse består av äggning av ett hus med två ägg. 

Att du inte tror det är ditt problem. 

En att svara en fråga med en ny fråga är inget svar :whoco5:

Nya halmgubbar om vad en polis måste ta emot en anmälan.

Alla vet detta, men vad är argumentet med halmgubben, att de kommer beivra det och åtala?
    Svart tom på tjugo ägg låter tämligen osannolikt.
    Än mindre på två ägg.
    (Är det här den gamla halmgubben om att skadegörelse är ett brott igen, för vi har aldrig fått reda varför det är ett argument och för vad.

EpicF skrev 2025-11-11 14:58:43 följande:
    Svara med en fråga är ett sätt att lära. 

Inte om svaret aldrig kommer, ny fråga är inget svar, bara ett sätt för dig att fly frå frågan.

Men detta är sättet du alltid kör och när det är jobbigt för dig i diskussionen.

Anonym (HataKarens) skrev 2025-11-11 14:34:18 följande:
    Sättet TS beskriver detta bus som om han fått en handgranat i hallen. En så fet offerkofta kräver ett riktigt fetto för att sitta kvar.

Är du en Karen så är allt tillåtet, bara var glad att det  tillfälligt inte är trendigt med häxbål. Det kommer tbx det med när folk tröttnar. 

TS blev svårt frustrerad när h*n upptäckte det var väldigt svårt att få bort.

SÅ är förståeligt att TS är irriterad, men vi får väl hoppas du får äran med en äggning en gång, och sen testa ta bort äggen.
    Du kommer du tänka tillbaka på denna stung och få lite empati i hur jobbigt det är att få bort.

Till exempel så används ägg i färg, där ägget tillför slitstarkthet.

Sen även detta med Karen/Kevin, så är det oerhört malplacerat för dig.
    Och varför, jo för en Karen blir skogstokig och får flipperspel för ingenting.
    Här har TS många timmars rengöring framför sig, och därmed också en orsak att bli irriterad.

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-11 15:24:06 följande:
    Du fick ett svar. Ditt problem om du inte accepterar svaret. 
    klyban skrev 2025-11-11 15:12:45 följande:

Nya halmgubbar om vad en polis måste ta emot en anmälan.

Alla vet detta, men vad är argumentet med halmgubben, att de kommer beivra det och åtala?
    Svart tom på tjugo ägg låter tämligen osannolikt.
    Än mindre på två ägg.
    (Är det här den gamla halmgubben om att skadegörelse är ett brott igen, för vi har aldrig fått reda varför det är ett argument och för vad.

Du visste inte det. Du trodde att polisen själv kan bestämma vad som ska anmälas eller inte. Så nej, inga halmgubbar. 

Jag har frågat dig vad det argument mot, men har hittills inte fått något svar.... bara en massa svammel med halmgubbar. Men om det är ditt svar så accepterar jag det. Märkligt svar dock. 
    Du fick ditt svar i form av en motfråga. Att du inte accepterar det är ditt problem. 

Vad skulle vara jobbigt i en diskussion med dig? Mer än att du har svårt att föra en normal diskussion, svårt att få till normala meningsuppbyggnaden och otroligt svårt att få fram vad du faktiskt menar. 

Vägra svara och ställa en ny fråga är inget :whoco5:

Igen så undrar jag vad halmgubben är et argument för?
    I praktiken leder inte en sådan någonstans för två ägg, och rätt troligtvis inte ens för tjugo ägg.

Lycka till påvisa halmgubben Solig 

Ingen accepterar att få en fråga besvaras med en ny fråga, du försöker fly men det går inte så bra.

Och mina frågor är så bra att du inte kan svara på dom, för om du gör så ser det inte så roligt ut för dig.
    Minns du vattkoppor, där fick du ge dig efter hundratals inlägg och för alla visste du hade fel.
    Men ändå framhärdade du COVID-19 är MYCKET mer smittsam än vattkoppor, vi ser samma här fast med andra saker givetvis.
    För ofta kommer halmgubben här att ämnet är inte om vattkoppor, eller TS har inte vattkoppor och sånt nonsens.

Utan berättar du att du inte klarar av att erkänna du har fel ens en enda gång.

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-11 15:59:11 följande:
    Att du inte accepterar mitt svar är ditt problem, inte mitt. 
    Svara en fråga med en ny frågan är inget svar :whoco5: 
    EpicF skrev 2025-11-11 16:19:30 följande:
    Nu var det dock något vetenskapligen och WHO trodde, unte jag personligen. 

Jag gav blanka fan i att diskutera mer med dig. Det var vad jag gav mig i. 

Men rätt, det har du aldrig 😂

Det var du som inte förstod vad de sade.

Hade rätt om vattkoppor, hade rätt om att det är en skillnad mellan dropp och luftburen smitta enligt läkemedelsvetenskapen.
    Och aldrig är ett ord som är helt omöjligt att använda då Solig

Svar på tråden Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!