EpicF skrev 2025-11-19 23:05:41 följande:
Nu pratar du om covid igen, ska du förneka det med?
Har ts fått covid?
H*n har skrivit något om det, men du kanske är synsk? 🤔
För att kommentera ditt felaktiga påstående, så trodde man dvs läkarna och vetenskapen att covid-19 VAR mer smittsamt än vattkoppor. Detta har man sedan kommit fram till var felaktigt. Att du inte förstår detta och aldrig klarar att ta in den enkla fakta är ditt problem.
Och jo, man trodde från början att covid-19 VAR både luftburen- och kontaktsmitta (dvs kontakt mellan människor och mellan människor och utor). Detta VAR väldigt omdiskuterat under en tid. Vilket är helt naturligt med ett ny typ av virus som man inte visste något om. ALLT med covid-19 var nytt. ALLT man kom fram till var omdiskuterat. Och igen att du inte förstår detta och aldrig klarar att ta in den enkla fakta är ditt problem.
Nej, jag tror inte det är relevant för trådens ämne. Men så är det heller inte jag som tar upp det. Min fråga till dig om ts har fått covid, är att få dig att tänka på varför covid-19 ens är relevant för trådens ämne och kanske också berätta varför för oss andra. Eftersom igen glömde att berätta den lilla lilla detaljen...
Så varför är covid-19 relevant för tråden? (Och varför tar du alltid upp covid-19 i alla trådar?)
Nej, jag pratar inte om COIVD-19, jag pratar om referens till alla fel du hade där och som referens hit till tråden.
Rätt intressant det flyger över huvudet på dig varje gång och fast jag berättat detta mer än en gång.
Verkar som viss information inte tas in, lite som vattkoppor och att COVID-19 var inget annat än en droppsmitta.
Ska bli intressant och se om du förstår var referens är, eller om du tror detta är en diskussion om COVID-19 
För om så, så vore det riktigt makabert att inte förstå en så otroligt simpel referens, så makabert att man kan tro något gått sönder.
Och enda vi står med är en skadegörelse, och ingen bus eller godis skadegörelse och för ingen kan tro att TS utelämnade så vital information att det kom från bus och godis.
Det är nu du försöker inbilla dig det är ett argument att jag var där, nej, detta är simpel logik och kanske för avancerat att förstå för dig att om frågan ställt så hade TS berättat den.
EpicF skrev 2025-11-19 23:07:24 följande:
Tyvärr, jag har nästan aldrig sätt dig erkänna fel i någon tråd. Men du kanske glömde berätta det? 🤔
Gjort det i denna tråd bett om ursäkt för ett fel, och med dig kan man inte ens säga nästan, för det är något som google berättde om som säger att du har inte förmågan att be om ursäkt för dina fel.
Som du vet i COVID-19 tråden(Du vet referens till hit, eftersom du inte förstår vad en referens är, så är den inte till COVID-19, utan att du inte har förmågan att be om ursäkt för dina fel oavsett hur grava de är.), där du påstod COVID-19 var MYCKET mer smittsamt än vattkoppor, detta fast vattkoppor har nästan x10 högre R0-tal.
Aldrig någonsin har du bett om ursäkt för detta gigantiska felaktiga påstående, så även med luftsmitta som COVID-19 virus ALDRIG NÅGONSIN kan bli pga liptidhöljet.
Men saken är att du inte har förmågan att be om ursäkt för något fel du gör.
Och det komiska är när jag bett om ursäkt och sagt oops, där blev det fel, så klarar du inte av och släppa det, och fortsätter som ursäkten aldrig existerade.