EpicF skrev 2025-11-12 12:07:48 följande:
Ja, jag gav (dåtid) blanka fan att diskutera det mer med dig. Vattkoppor och covid-19 var det jag gav blanke fan i att fortsätta diskutera med dig. Du vet dåtid. Inte idag. Inte denna tråden.
Du får läsa vad du kommenterar på innan du hoppar till helt vansinniga konklutioner.
I denna tråden har aldrig sagt att jag inte ska diskutera med dig. Det gör jag så gärna. Så inget löfte lm avslutad diskussion har givits.
Men med tanke på att du har lite problem med läsförståelsen så var det inte så lätt för dig att förstå
Min fråga dig var mitt svar. Att du inte accepterar detr ditt problem. Inte mitt.
"Lilla gubben"? Sist jag kollade så hade jag både bröst och snippa, och är en kvinna som jag varit se senaste 40 åren.
Vi kvinnor gillar inte att bli kallade för "Lilla gubben", och inte "Lilla gumman" heller.
Så där hade du fel igen.
Och igen, du fått svar. Inte mitt problem att svaret inte dög för dig. Om folk väljer att svara med en fråga så har jag fått ett sk svar. Jag till skillnad från dig accepterar det svaeer.
Och nej, jag kräver aldrig svar på mina frågor. Du ex har aldrig bemötat att svara på mina frågor utan duckar och tror att jag glömmer att du inte svarar.
Om du med fromleriet menar typ skenhelig (vilket du isfåsll har fel ord) så är jag allt annat än skenhelig.
klyban skrev 2025-11-12 11:33:50 följande:
Det berättar jag hade rätt och du hade fel, och du sade jag aldrig hade rätt, men det vet vi nu då är inkorrekt och man undrar varför du fabulerar för.
Nej, du har aldrig rätt. Inte heller nu.
Den röda tråden? I denna tråd är det ägg, vandalism, skadegörelse och brott som är den röda tråden. Inte ens det klarar du att följa.
Så nej, du har inte haft rätt. Du har aldrig rätt, oavsett hur mycket du än försöker.
klyban skrev 2025-11-12 11:33:50 följande:
Jag är exakt här som i verkligheten, integritet och baserar det jag säger med saklighet och fakta, och möter såna som dig, men de springer och gömmer sig snabbt då de inser att här funkar inte fantasier och konspirationer.
Och du har ingen integritet pga du inbillar dig att du aldrig någonsin har fel, vilket vattkoppor och luftburen berättar.
Om du är exakt såhär i verkligheten så tycker haf uppriktigt synd om dina medmänniskor. Kan inte vara lätt att ha diskussioner med dig.
Saklighet och fakta, säger du. Var då? Inget du visat i denna tråden eller övriga trådar. Så var?
Integritet handlar inte om man har rätt eller fel 🤦?♀️
Jodå, jag har haft fel om mycket. Senast igår hade jag fel om en film jag såg. Jag trodde filmen skulle vara overkligt men den visade precis verkligheten.
Vattkoppor och luftburen berättar ingenting, förutom att du glömde dessutom den röda tråden 🤦?♀️
Jo, det med och förstår du inte vill diskutera dina gigantiska fel.
Och ändå står vi här med att jag hade rätt om vattkoppor och att COVID-19 är en luftburen smitta och när smittan beskrivs hur den smittar i läkevetenskapen.
Så bara två rätt som du försöker kalla aldrig 
Komiskt att du pratar om annat när jag pratade om en röd tråd, så tar du upp halmgubbar alla vet om istället 
Efter jag är väldigt kunnig inom väldigt många områden, så blir det aldrig som här med dig, utan de inser direkt att nu har dom tagit sig vatten över huvudet.
Sällan man träffar såna som dig, för ser framför mig hur du står framför en infektionsläkare och berättar att COVID-19 är MYCKET mer smittsamt än vattkoppor.
För det vore det mest roliga att se på jorden om du gjorde.
Och den röda tråden berättar jag har rätt på två saker, du sade aldrig då.(=inkorrekt.)