• Anonym (Gula löv)

Borde sexforumet stängas?

Med tanke på den stora mängden tramstrådar och även vettiga trådar som ständigt spårar ur i rena gräl och OT diskussioner....vore det inte lika bra att FL stängde ner sexforumet helt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Borde sexforumet stängas?
  • Anonym (Trin)

Stängas helt. Hänger bara massa lösken där ändå och pratar snusk, tror inte att detta är att följa några regler precis. Varken Familjelivs egna eller vanliga trivselregler.

• Postman

Töntigt. Varför ska det stängas? Sluta läs istället om det stör.  

• Anonym (Nr 1)

Ja tack. Då slipper vi förhoppningsvis forumets alla porrskadade creeps och basementdwellers. Som inte hör hemma här i vilket fall.

• Anonym (Kolla inte)
    Anonym (a,) skrev 2025-10-31 18:51:59 följande:

Jag kan rösta för att stänga ner hela FL pga deras knappt befintliga moderering men just sexforumet bryr jag mig inte om.

Varför hänger ni här om ni ogillar det så mycket? 
  • Anonym (Kolla inte)

Flera Karens i tråden. Dom vill hänga på familjeliv och ska tom bestämma över trådar dom inte är intresserade av. Rimligt?

• Anonym (A)
    Anonym (Kolla inte) skrev 2025-10-31 21:16:55 följande:

Flera Karens i tråden. Dom vill hänga på familjeliv och ska tom bestämma över trådar dom inte är intresserade av. Rimligt?

TS startade en tråd och ville ha svar, inget om att bestämma något.
  • Anonym (Kolla inte)
    Anonym (A) skrev 2025-10-31 21:18:45 följande:
    TS startade en tråd och ville ha svar, inget om att bestämma något.
    Det är ändå barnsligt att inte kunna hantera att det finns några trådar som handlar om sex. 
  • Anonym (Misogyn?)
    Tow2Mater skrev 2025-10-31 15:33:42 följande:

Alt 6 - behåll forumet men bara för män (kvinnor får inte skriva). Det borde stoppa gnället.

Misogyn much?
  • Anonym (Misogyn?)
    Anonym (Trin) skrev 2025-10-31 19:44:05 följande:

Stängas helt. Hänger bara massa lösken där ändå och pratar snusk, tror inte att detta är att följa några regler precis. Varken Familjelivs egna eller vanliga trivselregler.

Är fett trött på dessa män som låtsas vara kvinnor, som inte fattar att deras porr-jargong avslöjar att de inte är kvinnor.
Svar på tråden Borde sexforumet stängas?