• Anonym (Köpavideoklipp)

Sambo kontaktar andra

Vad skulle ni tycka om ni upptäckte att er sambo har skrivit till en annan tjej som håller på med sex på nätet och har önskat specifika videoklipp av henne och ska betala en summa?
    Detta hände för 10 månader ungefär och han lovade att inte göra det igen,  nu är jag gravid i v 18 och upptäckte samma igen. 
    Som jag känner är det "värre" än att porrsurfa vanligt, eftersom han skrivit med en specifik och dessutom tänkt betala för videoklippen.
    Överdriver jag i hur jag känner?  Borde man inte begränsa sin sambo i sånt så länge den inte är otrogen på riktigt irl? Eller hur ska man göra...

• Svar på tråden Sambo kontaktar andra
  • Dardi007skane

njaaa ... tycker att det låter lite konstigt , speciellt att betala för det ! Men visst han borde ha bästa förklaringen till dig, vi kan bara ge dig råd

• Anonym (Christer)

Han betalar för sex. Vilket för mig såklart ÄR otrohet men är sju resor värre än att vara otrogen.  Han betalar en prostituerad.   Vilken sjuk syn på kvinnor och sex Han har då.  Vilket är mer problematiskt och en mycket allvarligare fråga. Jag hade ifrågasatt hela förhållandet i sånt läge . 

Och sen... en person som vill vara otrogen kommer att vara otrogen oavsett vad det finns för regler . Köper Han inte sex online kanske hsn istället går till en massagestudio och köper sex på riktigt eller letar upp en tjej på jobbet eller faktiskt blir kär i nån annan tjej etc.    Detta handlar om hans inställningar till sex och kvinnor.  

• Anonym (Hm)

Du överdriver INTE. Dessutom är det kriminellt efter nya sexköplagen 1 juli 2025 

Anonym (Christer) skrev 2025-11-08 10:31:15 följande:

Han betalar för sex. Vilket för mig såklart ÄR otrohet men är sju resor värre än att vara otrogen.  Han betalar en prostituerad.   Vilken sjuk syn på kvinnor och sex Han har då.  Vilket är mer problematiskt och en mycket allvarligare fråga. Jag hade ifrågasatt hela förhållandet i sånt läge . 

Och sen... en person som vill vara otrogen kommer att vara otrogen oavsett vad det finns för regler . Köper Han inte sex online kanske hsn istället går till en massagestudio och köper sex på riktigt eller letar upp en tjej på jobbet eller faktiskt blir kär i nån annan tjej etc.    Detta handlar om hans inställningar till sex och kvinnor.  

Han säger att han aldrig köpte videoklipp utan bara skrev och önskade men stoppade sedan.  Jag har bara sett konversationen inga videoklipp. Han säger även att han förstår att jag är besviken och arg. Och att han aldrig ska göra det igen och att han hatar sig själv för att han gjort så....
  • Anonym
    Anonym (Hm) skrev 2025-11-08 10:31:46 följande:

Du överdriver INTE. Dessutom är det kriminellt efter nya sexköplagen 1 juli 2025 

Ursäkta en okunnig, men är alltså Onlyfans olagligt?
  • Anonym
    Anonym (Christer) skrev 2025-11-08 10:31:15 följande:

Nåja, nu överdriver du allt en aning om du frågar mig.
    Att du ser det som värre än fysisk otrohet får såklart stå för dig, men tror nog att de flesta inte håller med.

Jag ser det inte som otrohet ens, men ett mycket stort svek. I min värld oförlåtligt, men nu sitter ts där gravid och för sent för abort är det också... om hon ens övervägt det alls oavsett vecka.

Däremot ger jag dig rätt i att vill man så gör man och ts kille verkar inte vara den tryggaste famnen om man säger så.

Ts, jag beklagar.
    Anonym skrev 2025-11-08 10:41:52 följande:
    Nåja, nu överdriver du allt en aning om du frågar mig.
    Att du ser det som värre än fysisk otrohet får såklart stå för dig, men tror nog att de flesta inte håller med.

Jag ser det inte som otrohet ens, men ett mycket stort svek. I min värld oförlåtligt, men nu sitter ts där gravid och för sent för abort är det också... om hon ens övervägt det alls oavsett vecka.

Däremot ger jag dig rätt i att vill man så gör man och ts kille verkar inte vara den tryggaste famnen om man säger så.

Ts, jag beklagar.
    Det är så jag tänker och känner.  Ser det inte som otrohet.  Men känner mig sviken. Vet inte heller om jag kan lita på honom,  vad han är kapabel till.  Och om inte vore gravid hade jag nog lämnat honom.  Detta är ett planerat och efterlängtat barn och jag älskar honom enormt mycket.  Men detta känns tungt....
  • Anonym (Be)
    Anonym (Köpavideoklipp) skrev 2025-11-08 10:49:37 följande:
    Det är så jag tänker och känner.  Ser det inte som otrohet.  Men känner mig sviken. Vet inte heller om jag kan lita på honom,  vad han är kapabel till.  Och om inte vore gravid hade jag nog lämnat honom.  Detta är ett planerat och efterlängtat barn och jag älskar honom enormt mycket.  Men detta känns tungt....
    Vad som än händer i ditt liv så kommer du att ha en livslång relation till ditt barn. Barn är en gåva,  om du är i någorlunda hyggliga omständigheter för att kunna ta hand om det.

Så separera dina relationer känslomässigt. Känn lycka för ett efterlängtat barn men besvikelse på din relation. 

Relationen till ditt barn kan du vara säker på oavsett. Hur det utvecklar sig med partnen är en öppen fråga. 
  • Anonym (Slentrian)

Ja, vad ska man säga - människor går igång på olika saker.
    Visst kan det ses som lite olämpligt när det handlar om att betala för en tjänst av det slaget, men samtidigt är det ju inte värre än att han hade slagit på en porrfilm och "uträttat sitt behov".

Han har inte träffat kvinnan irl efter vad som framgår, jag kan iaf inte se det som otrohet. Men folk är olika känsliga...

Anonym (Be) skrev 2025-11-08 11:00:51 följande:
    Vad som än händer i ditt liv så kommer du att ha en livslång relation till ditt barn. Barn är en gåva,  om du är i någorlunda hyggliga omständigheter för att kunna ta hand om det.

Så separera dina relationer känslomässigt. Känn lycka för ett efterlängtat barn men besvikelse på din relation. 

Relationen till ditt barn kan du vara säker på oavsett. Hur det utvecklar sig med partnen är en öppen fråga. 
    Det är jag mycket väl medveten om.
Svar på tråden Sambo kontaktar andra