• Pike6699

å vad kul

Hade ett KK förhållande i 40 års åldern med en kvinna som hade ett ganska vilt sex liv , en gång när vi pustade ut i hennes säng sa hon ordagrant " å vad kul det hade varit att jobba på bordell" . Brukar tänka på henne när vänster feministerna skriver att alla kvinnor som säljer sex gör det för att de är tvungna . Fler som har liknande erfarenhet ? 

• Svar på tråden å vad kul
  • Pike6699

Ja det var ju tydligt att jag och övriga älskare inte räckte till , hon ville knulla oftare och mer gärna med flera karlar dagligen . Hade hon dessutom kunnat få betalt så hade hon gärna tagit emot det också .
     Jag gick vidare och skaffade fast förhållande , vad jag vet så fortsatte hon att roa sig och leva livet .

• Ezmeraldah
    Pike6699 skrev 2025-11-16 08:33:52 följande:

Ja det var ju tydligt att jag och övriga älskare inte räckte till , hon ville knulla oftare och mer gärna med flera karlar dagligen . Hade hon dessutom kunnat få betalt så hade hon gärna tagit emot det också .
     Jag gick vidare och skaffade fast förhållande , vad jag vet så fortsatte hon att roa sig och leva livet .

Jag hundratals fortfarande om du själv jobbar på bordell, om du trivs och vad du tjänar? Hur många kunder har du per dag? 
  • Ezmeraldah

Jag undrar fortfarande om du själv jobbar på bordell, om du trivs och vad du tjänar? Hur många kunder har du per dag?
  • Anonym (Ella)

Inte för att jag riktigt vet vad som ska diskuteras här, men att en (1) kvinna uttryckte att det hade varit roligt att jobba på bordell betyder ju inte att alla "vänsterfeminister" som säger att kvinnor blir tvingade att sälja sex har fel. Hon kanske inte ens menade allvar, jag har svårt att tänka mig att den kommentaren var seriös.

Att det finns ett fåtal kvinnor som frivilligt säljer sex betyder ju inte att de kvinnor som tvingas till det inte mår dåligt av det.

Jag läste en biografi skriven av en ung kvinna som blivit utsatt för övergrepp och blivit kallad "hora" sedan hon var tonåring, och hon började sälja sex för det gjorde ju ändå ingen skillnad, alla tyckte ju redan att hon var en hora och skulle hon ha en massa sex mot sin vilja kunde hon lika gärna ta betalt så fick hon åtminstone ut något av det. Så även om det var hennes val att börja sälja så gjorde hon det inte för att hon älskade sex, tvärtom.
  • Anonym (Pannben)

Tycker du verkligen att det är samma sak att

-en person som är bra på att spela hockey gör det

-en person som inte direkt kan något annat än att spela hockey tvingas att göra det av kriminella personer som tar en stor del av pengarna hen tjänar

• Anonym (Såja)

Klassisk Hora - Madonna fantasi som många män har. Antingen är hon bra i sängen, lösfotad och horig eller så är hon en gudomligt vacker, nöstan oberörbar Madonna.
  • Anonym (M.)

Fast steget är ju ändå långt från fantasi till handling. Gick hon någonsin till handling?

Dessutom skulle hon inte ha haft friheten att väja sina kunder på bordell. Hon skulle ha fått ta dem som bordellmamman anvisade, varav många äckelgubbar, sexuellt perversa, sådana som ville förnedra en kvinna, rena galningar, sådana som inte tvättade sig varken här eller där o.s.v.. Och flera stycken per kväll. Hade nog mycket snart upphört att vara "kul", misstänker jag. 

• Pike6699

Nej jag tror inte hon började sälja sex , inte vad jag vet men vi tappade kontakten .Jag tycker inte heller det låter så kul , kollar man de Danska bordellernas hemsidor så har de krav på att gästerna skall ha god hygien .

• KimLinnefeldt

Låter som en erotisk fantasi hon vädrade efter att ha haft sex. Alla kan ha förbjudna fantasier, som är upphetsande för dem men som inte ingår i någon plan att verkligen förverkliga det.

Så det där om feminister kan du bara glömma. Kvinnan ifråga fantiserade bara, hon vill inte bli utnyttjad av en massa mer eller mindre slibbiga gubbar. Hon kan mycket väl vara en feminist som vill ha jämställdhet i samhället.

• Pike6699

Jag är också för jämställdhet men jag vill inte sänka mej till att kallas feminist .
     Nu hade hon ju sex med olika karlar , hade hon blivit mer eller mindre utnyttjad om hon tog betalt ?

• Anonym (Såja)
    Pike6699 skrev 2025-11-21 10:37:44 följande:

Jag är också för jämställdhet men jag vill inte sänka mej till att kallas feminist .
     Nu hade hon ju sex med olika karlar , hade hon blivit mer eller mindre utnyttjad om hon tog betalt ?

Ja, det hade hon. En sexuell relation är inte en ekonomisk transaktion.
Svar på tråden å vad kul