Anonym (B) skrev 2025-12-02 15:52:33 följande:
Hade faktiskt inte förväntat mig oförståelse från kvinnor i denna grad. Undrar hur många som faktiskt skulle acceptera en oskuld i den åldern när det verkligen gällde, lätt att säga något man senare står för.
Jag tror inte en som aldrig haft sex i sin ungdom kan ha THE TALK med sina söner när de kommer i tonåren. Han har inga erfarenheter att berätta om. Sedan är jag säker på att om han mot all förmodan skulle lyckas bli bra i sängen så skulle han testa på fler kvinnor. Men oavsett, jag tycker det är avtändande att någon är oskuld i den åldern hur bra man han sedan är. Kan absolut vara kompis med honom men det är nog inte aktuellt i nuläget.
Världens konstigaste tanke. Att TS skulle göra slut för att hen inte tror att personen efter att de skaffat barn tillsammans ungefär 15 år senare inte kan prata om sex!
Det är klart att han kommer att klara det. Men som flera här sagt: Tonåringar vill inte prata sex med sina föräldrar. Det är ett skydd mot incest. Barn vill inte se sina föräldrar som sexuella varelser.