• Anonym (B)

Besviken igen!

Har haft så himla svårt att träffa bra män genom åren. Har fallit för de som jag inte borde. Försökt dejta andra killar och träffade nyss en kille som var helt annorlunda och hade bra värderingar och väldigt allmänbildad. Ingen tiopoängare men inte ful heller. Men efter några dejter så visar det sig ändå att han är fel. Hur gör man för att hitta rätt?

• Svar på tråden Besviken igen!
  • Anonym (B)
    Anonym (C) skrev 2025-12-01 15:08:15 följande:
    Ja, om man är i tonåren kan det vara kul. Men inte senare. Förstår TS helt.
    Ja men lite så är det ju. Dels så är det ju direkt osexigt i den åldern och dels känner man ju inte att han är rätt att skaffa barn med. 
  • Anonym (?)
    Anonym (B) skrev 2025-12-01 16:08:33 följande:
    Ja men lite så är det ju. Dels så är det ju direkt osexigt i den åldern och dels känner man ju inte att han är rätt att skaffa barn med. 
    Desto fler krav du har desto mindre blir urvalet.  

Alternativt att när du är tillräckligt desperat kompromissar du på helt fel ställe
  • Anonym (d)
    Anonym (B) skrev 2025-12-01 14:31:23 följande:

Jaha, då kommer jag väl att bli slaktad av männen nu.
    Han är 33 (jag är 35) och har NOLL sexuell erfarenhet. Verkligen NOLL!

Ser inte vad det skulle spela för roll.
    Jag hade sett det som positivt att inte ha en massa buksvägerskor här och där.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (B) skrev 2025-12-01 16:08:33 följande:
    Varför är han olämplig att skaffa barn med bara för att han inte har någon sexuell erfarenhet?
  • Anonym (Malin)

Tja, om du ser det som ett skäl att göra slut med en annars bra man kommer du att få problem med att hitta någon även i framtiden... Och jag tycker inte ens synd om dig!

Handen på hjärtat, hur lång tid tror du det tar att få honom varm i kläderna rent sexuellt? En vecka? Två? Och du vågar inte ens försöka?
    Sanningen är att många män som inte tidigare levt i en relation är ganska oerfarna, de flesta har bara några ONS. Det är inte lika lätt för en random man att knulla runt som för en kvinna. Så var det med min man, hade legat med några men inget förhållande i ryggen. Men han hade alla teoretiska kunskaper, betydligt bättre än mig, och det tog inte lång tid innan han var en superälskare. Så det var win-win för mig, en bra man, en bra älskare och inte en massa gamla ligg i omgivningen.

• Anonym (C)
    Anonym (?) skrev 2025-12-01 16:17:03 följande:
    Desto fler krav du har desto mindre blir urvalet.  

Alternativt att när du är tillräckligt desperat kompromissar du på helt fel ställe
    Nu ska jag inte svara i TS ställe men i mina ögon är kravet att mannen inte är oskuld verkligen inget högt krav. Inte i den ålder som de är i.
  • Anonym (Easy)

Så du attraheras av män som har större risk att ge dig HPV, klamydia, herpes..  Det är udda men en sån borde inte vara så svår att hitta. Sätt som krav på din profil att han ska vara välanvänd när det gäller sexuellt. Finns ju många män som legat runt så om det är ditt krav borde du hitta någon rätt lätt. 

• Anonym (Maybeyouaretheproblem)
    Anonym (B) skrev 2025-12-01 08:32:42 följande:
    Besviken igen!

Har haft så himla svårt att träffa bra män genom åren. Har fallit för de som jag inte borde. Försökt dejta andra killar och träffade nyss en kille som var helt annorlunda och hade bra värderingar och väldigt allmänbildad. Ingen tiopoängare men inte ful heller. Men efter några dejter så visar det sig ändå att han är fel. Hur gör man för att hitta rätt?

Fundera över vad du kan ändra med dig själv för att attrahera de som du tycker är bra män. Vad söker en bra man? Antagligen en bra kvinna.
  • Anonym (Nyfiken blå)
    Anonym (B) skrev 2025-12-01 14:31:23 följande:

Jaha, då kommer jag väl att bli slaktad av männen nu.
    Han är 33 (jag är 35) och har NOLL sexuell erfarenhet. Verkligen NOLL!

Jag hade varit väldigt nyfiken på varför han tror att det blivit så, när han nu inte ser ut som ett troll eller har tapetserat sitt vardagsrum med Andrew Tate.

Blyg?
    Kroppskomplex?
    Allmän ångest?
    För menlös och inaktiv socialt?
    Sexuellt pryd/kristen + avvikande och tror att ingen på jorden gillar samma grej?

Kan han något om kvinnokroppen och dess njutning i alla fall i teorin?
    (som inte bara kommer från porr)

Jag hade inte gett mig, jag hade verkligen velat prova, om han i övrigt verkade trevlig och fräsch.
  • Anonym (B)
    Anonym (Nyfiken blå) skrev 2025-12-01 19:35:29 följande:
    Besviken igen!Jag hade varit väldigt nyfiken på varför han tror att det blivit så, när han nu inte ser ut som ett troll eller har tapetserat sitt vardagsrum med Andrew Tate.

Blyg?
    Kroppskomplex?
    Allmän ångest?
    För menlös och inaktiv socialt?
    Sexuellt pryd/kristen + avvikande och tror att ingen på jorden gillar samma grej?

Kan han något om kvinnokroppen och dess njutning i alla fall i teorin?
    (som inte bara kommer från porr)

Jag hade inte gett mig, jag hade verkligen velat prova, om han i övrigt verkade trevlig och fräsch.
    Han är blyg men jag tror han har jobbat på att utvecklas. Visst, jag ser potentialen i honom men ser samtidigt en msssa röda flaggor. Inte för att jag tror han skulle sympatisera med incelrörelsen, tvärtom. Men dels kan jag inte låta bli aff tycka det är osexigt, menar  inte att han ska vara en fuckboy, snarare tvärtom, det är såna jg fått nog av. Men dels osexigt och dels ser jag inte hur någon som aldrig hafr sex eller relation kan vara den ideala pappan. Han kan inte förklara vare sig sexualitet eller relation för ett barn.  Tror jag i alla fall. Han är en jättebra man men jag tänder inte på honom längre.
Svar på tråden Besviken igen!