Anonym (B) skrev 2025-12-02 15:52:33 följande:
Hade faktiskt inte förväntat mig oförståelse från kvinnor i denna grad. Undrar hur många som faktiskt skulle acceptera en oskuld i den åldern när det verkligen gällde, lätt att säga något man senare står för.
Jag tror inte en som aldrig haft sex i sin ungdom kan ha THE TALK med sina söner när de kommer i tonåren. Han har inga erfarenheter att berätta om. Sedan är jag säker på att om han mot all förmodan skulle lyckas bli bra i sängen så skulle han testa på fler kvinnor. Men oavsett, jag tycker det är avtändande att någon är oskuld i den åldern hur bra man han sedan är. Kan absolut vara kompis med honom men det är nog inte aktuellt i nuläget.
Men vem pratar egentligen med sina barn om sina sexuella erfarenheter?
Det man pratar med sina barn om är väl respekten för andras kroppar och vikten av att skydda sig.
Resten är väl något barnen får lära sig upptäcka själva när de väl kommer dit.
Och jag står för mina åsikter. Min nuvarande man är dessutom den andra mannen jag har haft som inte hade så stora erfarenheter när vi träffades. Och det har aldrig varit ett hinder.
Och inte har han visat något intresse av att vilja prova med andra kvinnor heller.
Så jag står fast vid att det kanske är du som behöver sänka garden litegrann och våga prova.