• Jhannis

Körslaget!

I kväll kl:20.00 börjar körslaget i tv 4. Här är dom som ska leda sina körare.

Joakim Lundel
    John Lundvik
    Klara Hammarström
    Erik Gadd
    Linnea Henriksson
    Janice Kavander

Ska bli riktigt roligt att följa Körslaget.

Här kan vi prata om programmet. Inga spoilers om någon tittar före programmet sänds.

• Svar på tråden Körslaget!
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-01-05 18:14:04 följande:
    Om du vill kan du göra detGlad
    Jag kan starta tråden, men jag ser inte tv 4 på tv:n så jag själv måste kolla på play och då är programmet utan reklamer så jag kommer nog avslöja tidigare vad om händer när ni tittar på tv. 

Det verkar som att våran hyresvärd inte bryr sig om att göra nåt åt våra tv kanals problem.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-06 02:44:05 följande:
    Jag kan starta tråden, men jag ser inte tv 4 på tv:n så jag själv måste kolla på play och då är programmet utan reklamer så jag kommer nog avslöja tidigare vad om händer när ni tittar på tv. 

Det verkar som att våran hyresvärd inte bryr sig om att göra nåt åt våra tv kanals problem.
    Det kan kanske ha att göra med vilken tvoperatör du har också.
    Du kanske ska prata med dem och fråga om kanalen ingår i deras paket.
  • molly50

Meddela gärna när du har startat tråden.
  • Nandez

Okej

Vad jobbigt att det inte fungerar, hoppas att det ordnar sig
  • Nandez
    molly50 skrev 2026-01-06 13:45:59 följande:
    Håller med, så att vi vetGlad
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-06 13:44:48 följande:
    Det kan kanske ha att göra med vilken tvoperatör du har också.
    Du kanske ska prata med dem och fråga om kanalen ingår i deras paket.
    Har bott i lägenheten i 3 år och inte haft problem med kanalerna och enligt dom som har hand om tv kanalerna skriver på sin sida att dom som har kabel tv och Wifi inte kommer att ha problem med att markbundna kanaler stängs av vilket 4:an ingår i . Jag har Wifi så jag borde inte ha problem, men vi är många i kommunen som har haft problem sen i början på December......Markbundna kanaler försvinner den 12/1-26....

Wifi ska fungera, men jag ska ringa i morgon och höra vad problemet är.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-06 13:45:59 följande:
    Om jag får tv 4 att synas ....annars är det inte nån mening att jag startar tråden då jag måste titta på datorn på tv 4 play och då kommer jag se programmet före innan er som tittar på tv då det inte finns reklam på play.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-01-06 18:22:13 följande:
    Håller med, så att vi vetGlad
    Vänta inte med att jag startar då jag inte vet om jag kan se på tv
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-07 01:54:08 följande:
    Har bott i lägenheten i 3 år och inte haft problem med kanalerna och enligt dom som har hand om tv kanalerna skriver på sin sida att dom som har kabel tv och Wifi inte kommer att ha problem med att markbundna kanaler stängs av vilket 4:an ingår i . Jag har Wifi så jag borde inte ha problem, men vi är många i kommunen som har haft problem sen i början på December......Markbundna kanaler försvinner den 12/1-26....

Wifi ska fungera, men jag ska ringa i morgon och höra vad problemet är.
    Ok. Ja,det måste du ju göra då.
    Jhannis skrev 2026-01-07 01:56:36 följande:
    Om jag får tv 4 att synas ....annars är det inte nån mening att jag startar tråden då jag måste titta på datorn på tv 4 play och då kommer jag se programmet före innan er som tittar på tv då det inte finns reklam på play.
    Ja,oavsett vem som startar tråden så kan vi väl informera här i alla fall,så alla vet. Glad
Svar på tråden Körslaget!