• Jhannis

Körslaget!

I kväll kl:20.00 börjar körslaget i tv 4. Här är dom som ska leda sina körare.

Joakim Lundel
    John Lundvik
    Klara Hammarström
    Erik Gadd
    Linnea Henriksson
    Janice Kavander

Ska bli riktigt roligt att följa Körslaget.

Här kan vi prata om programmet. Inga spoilers om någon tittar före programmet sänds.

• Svar på tråden Körslaget!
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-08 15:30:24 följande:
    Det är inte bara jag som har problem med kanalerna det är över hela kommunen med flera tusen personer,
    Ja,och det måste ju operatören vara medvetna om så de kan felsöka och åtgärda problemet.
    Det är säkert inte bara du som har anmält det heller.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-01-08 15:30:24 följande:
    Det är inte bara jag som har problem med kanalerna det är över hela kommunen med flera tusen personer,
    Märkligt, det borde vara många som har anmält. Då borde leverantören göra något åt det
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-01-08 18:03:22 följande:
    Märkligt, det borde vara många som har anmält. Då borde leverantören göra något åt det
    Som sagt vi har en som har tv nätet, men ägs av en annat företag...nu har det varit något som varit sönder ett tag så reparation är på gång...När dset blir klart har jag ingen aning...Dock stängs tv4 från marknätet för alla den 12 januari. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-01-08 19:22:44 följande:
    Som sagt vi har en som har tv nätet, men ägs av en annat företag...nu har det varit något som varit sönder ett tag så reparation är på gång...När dset blir klart har jag ingen aning...Dock stängs tv4 från marknätet för alla den 12 januari. 
    Håller tummarna för att det ska gå fort
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-01-09 17:10:10 följande:
    Håller tummarna för att det ska gå fort
    Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-01-10 20:10:37 följande:
    Jag halv lyssnar Glad
    OkGlad

Känner så för cancersjuka Moa
Svar på tråden Körslaget!