• Jhannis

Körslaget!

I kväll kl:20.00 börjar körslaget i tv 4. Här är dom som ska leda sina körare.

Joakim Lundel
    John Lundvik
    Klara Hammarström
    Erik Gadd
    Linnea Henriksson
    Janice Kavander

Ska bli riktigt roligt att följa Körslaget.

Här kan vi prata om programmet. Inga spoilers om någon tittar före programmet sänds.

• Svar på tråden Körslaget!
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-07 14:35:07 följande:
    Ok. Ja,det måste du ju göra då.
    Jhannis skrev 2026-01-07 01:56:36 följande:
    Om jag får tv 4 att synas ....annars är det inte nån mening att jag startar tråden då jag måste titta på datorn på tv 4 play och då kommer jag se programmet före innan er som tittar på tv då det inte finns reklam på play.
    Ja,oavsett vem som startar tråden så kan vi väl informera här i alla fall,så alla vet. Glad
    Nu har jag varit i kontakt med hyresvärden och dom säger att dom inget kan göra åt tv kanaler så bråket om tv kanalerna går vidare.

Men jag öppnar nu tråden om jag inte svarar själv i tråden så är det för att jag måste titta via play och svarar när jag tittat.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-07 15:24:33 följande:
    Nu har jag varit i kontakt med hyresvärden och dom säger att dom inget kan göra åt tv kanaler så bråket om tv kanalerna går vidare.

Men jag öppnar nu tråden om jag inte svarar själv i tråden så är det för att jag måste titta via play och svarar när jag tittat.
    Ok. Det var ju märkligt. Om felet ligger hos dem så borde de ju åtminstone kunna felsöka och sen åtgärda problemet. 
    Jhannis skrev 2026-01-07 15:29:17 följande:

Nu har jag startat tråden Bonde söker fru andra sommaren under nöjenSolig

Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-07 15:24:33 följande:

Om du vet vilken leverantör som hyresvärden använder så kan du ju kontakta dem,om hyresvärden inte kan ta kontakt med leverantören själva.
    Hyresvärden borde,om inte annat,kunna tala om vilken leveranttör det är,om du inte själv vet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-07 15:39:25 följande:
    Om du vet vilken leverantör som hyresvärden använder så kan du ju kontakta dem,om hyresvärden inte kan ta kontakt med leverantören själva.
    Hyresvärden borde,om inte annat,kunna tala om vilken leveranttör det är,om du inte själv vet.
    Jag har varit i kontakt med leverantören, men där sas det att om man har en gammal tv så kommer det inte att fungera då marksändningen stängs ner. Jag sa att jag har en  ganska ny smart tv. Verkar som att ingen vet nåt och alla skyller på varan. Sjukt är bara förnamnet.

jag tittar via datorn för 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-01-07 15:29:17 följande:

Nu har jag startat tråden Bonde söker fru andra sommaren under nöjenSolig

👍😁
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-01-07 17:20:57 följande:
    Jag har varit i kontakt med leverantören, men där sas det att om man har en gammal tv så kommer det inte att fungera då marksändningen stängs ner. Jag sa att jag har en  ganska ny smart tv. Verkar som att ingen vet nåt och alla skyller på varan. Sjukt är bara förnamnet.

Vad konstigt, då borde det fungera. Vad trist för dig
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-01-07 18:01:09 följande:
    Vad konstigt, då borde det fungera. Vad trist för dig
    Ja det är förbaskat tråkigt att inte kunna se många av kanalerna på tv utan man får gå till datorn för att se.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-07 17:20:57 följande:

Det var märkligt. I så fall borde det ju fungera. De vill kanske att du ska köpa en ny.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-07 21:34:52 följande:
    Det var märkligt. I så fall borde det ju fungera. De vill kanske att du ska köpa en ny.
    Det är inte bara jag som har problem med kanalerna det är över hela kommunen med flera tusen personer,
Svar på tråden Körslaget!