Kristdemokraterna?
Tycker du att kristdemokraterna är ett bra parti idag? Hur var de jäntemot förut när andra styrde partiet?
själv tycker jag om Ebba Busch och hon gör ett utmärkt jobb som ledare för partiet. Håller ni med mig?
Tycker du att kristdemokraterna är ett bra parti idag? Hur var de jäntemot förut när andra styrde partiet?
själv tycker jag om Ebba Busch och hon gör ett utmärkt jobb som ledare för partiet. Håller ni med mig?
Ebba är bra mycket bättre än puckot Alf som dom drogs med i en evighet. Partiet har moderniserat sin politik och (äntligen) tagit steget in på 2000-talet med Ebba. Det är positivt. Finns ändå mycket jag inte gillar.
De avlönade Partiarbetarna gör sitt bästa för att brunsmeta även denna tråden, så j-a tröttsamt.
Jag skulle skämmas och inte erkänna för någon under 50 om jag röstade på Kristdemokraterna.
Eftersom Carl Eos är en pseudonym för någon som brukar skriva positivt om tidöpartierna så måste en irakier som våldtog en 100 åring få stanna i Sverige.
Såsselogik😅🤣😂
Eftersom Carl Eos är en pseudonym för någon som brukar skriva positivt om tidöpartierna så måste en irakier som våldtog en 100 åring få stanna i Sverige.
Såsselogik😅🤣😂
Att din logik är helt sjuk framgår tydligt för alla som har läst både ditt och mitt inlägg.
Teodor Gustafsson har dokumenterade kopplingar till Sverigedemokraternas toppskikt och har under flera år publicerat främlingsfientliga inlägg samt konsekvent uttryckt stöd för Sverigedemokraterna ? allt under det påhittade namnet "Carl Eos."
Att bedriva politisk opinionsbildning under falskt namn är i praktiken själva definitionen av att agera som ett politiskt troll.
Vi ska heller inte glömma det naiva och överdrivna vurmandet för stater som begår folkmord.
Livets Ord och liknande sekter tror att judar är guds utvalda folk. Därför är ALLT som Israel gör bra, oavsett vad de gör.
Nej tack till att stötta krigsförbrytelser pga religiös tro!
Politiker bör inte tro på sagor till den grad att folkmord blir okej.
Tror du att de 2000-3000 medlemmarna i Livets Ord röstar på KD hela bunten, och kraftigt påverkar KDs politik?
Tror du att de 2000-3000 medlemmarna i Livets Ord röstar på KD hela bunten, och kraftigt påverkar KDs politik?
Såsselogik😅🤣😂