• Anonym (Panda)

Komma av penetration

Hjälp mig, aldrig fått det. Vilken ställning är bäst för att lyckas..

• Svar på tråden Komma av penetration
  • Anonym (HM)
    exandthecity skrev 2025-12-27 17:21:32 följande:
    Stämmer med min erfarenhet. Om jag (man) ligger i missionär helt inne hela tiden och har blygdbenet konstant mot hennes sköte med små, lugna men bestämda rörelser. Mer fokus på tryck (kroppstyngd) än intensitet. Har funkat även med partner som sagt att hon aldrig annars kommer av PIV. Med det är såklart ingen garanti för att det skulle funka med alla.
    Men gnider du inte mot klitoris då?
  • Anonym (Rekord)

Välutrustad skriver flera men det är ännu viktigare att det är ett riktigt bra stånd. För många kvinnor är det just att sitta överst och rida som ger vaginal orgasm men det blir smått omöjligt utan ett rejält stånd som ger motstånd och stuns i rytmen.

• Anonym (Jossan)
    Stämmer med min erfarenhet. Om jag (man) ligger i missionär helt inne hela tiden och har blygdbenet konstant mot hennes sköte med små, lugna men bestämda rörelser. Mer fokus på tryck (kroppstyngd) än intensitet. Har funkat även med partner som sagt att hon aldrig annars kommer av PIV. Med det är såklart ingen garanti för att det skulle funka med alla.
    Ja det finns killar som kan det där men det är svårt att ge instruktioner haha
  • exandthecity
    Anonym (HM) skrev 2025-12-27 21:08:34 följande:
    Men gnider du inte mot klitoris då?
    Korrekt. Så det är väl kombination av invändig och utvändig stimulans.  Men det gör jobbet utan att någon behöver hjälpa till med fingrar, leksaker e dyl. Vilket jag uppfattade att tråden handlar om.
  • Anonym (sällsynt?)

Att variera ställningar är aldrig fel men - det är bara penetration. Är tjejen för blyg för att smeka sig själv så är det ju värdelöst ändå.
    Har ingen jättekuk så jag har lärt mig att jobba på andra sätt.
    Kanske hon saknar att komma via penetration  men .... hon kommer ändå!Tyst

• exandthecity
    Anonym (Jossan) skrev 2025-12-27 21:48:20 följande:
    Antagligen för att det skulle se tråkigt ut i en p-film och förekommer därför knappast i porren. Som ju tyvärr påverkar folks uppfattning om 6 lite för mycket. 
  • Anonym (3,14)
    Olika vad man gillar. Jag uppskattar det inte. Dels för att det visar sig svårt att avgöra hur hårt man ska trycka, blir lätt för hårt eller för långsam rörelse, behövs pratas mycket om det ska ge något alls. Dessutom  trist att ligga stilla, jag är mer för passion med energi och mycket rörelse. Skulle ta på mig och tacka för kvällen om detta utspelade sig
  • Anonym (sällsynt?)
    Anonym (Jossan) skrev 2025-12-27 21:48:20 följande:
    Varför är det så svårt?
    Om man verkligen vill hjälpa till så borde man vara tacksam. 
    Jag har letat mig fram men hade verkligen uppskattat lite hjälp på vägen ...
  • Anonym (Man)
    Anonym (Panda) skrev 2025-12-27 09:45:47 följande:
    Komma av penetration

Hjälp mig, aldrig fått det. Vilken ställning är bäst för att lyckas..

Min sambo har aldrig, vad jag känner till, kommit av penetration. Spelar ingen roll i vilken ställning eller position, tid på dygn eller tid på år för den delen. Jag är över snittet för en svensk penis med ett par tre centimeter. Följer din tråd med intresse. Hoppas du hittar vad du söker. 
Svar på tråden Komma av penetration