• Anonym (Panda)

Komma av penetration

Hjälp mig, aldrig fått det. Vilken ställning är bäst för att lyckas..

• Svar på tråden Komma av penetration
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man 2) skrev 2025-12-29 09:23:04 följande:

Jag tror att det kan vara beroende av partner också. Min fru fick orgasm av penetration med en tidigare pojkvän och med en tillfällig partner, men har inte fått det med mig eller andra pojkvänner/partners.

Har hon sagt att hon saknar det? Är det läge att erbjuda henne att få uppleva det igen? 
  • Anonym (Man 2)
    Anonym (Man) skrev 2025-12-29 16:32:47 följande:
    Har hon sagt att hon saknar det? Är det läge att erbjuda henne att få uppleva det igen? 
    Vi har försökt men inte lyckats. Jag har förstått att det blir skönare orgasmer om de kommer medan samlaget pågår. Hon är försiktig och säger att hon är nöjd som det är, men jag anar att hon längtar efter att uppleva det igen.
  • exandthecity
    För många år sedan fick jag en kk, trots att ingendera egentligen sökte den typen av relation. Råkade bara bli så att vi synkade så bra sexuellt men knappt hade några gemensamma intressen för något att göra med kläderna på. 
    Såg alltid till att hon fick orgasm under förspelet. För henne var klitoris-stimulans inte nog och det som fick henne over-the-top var ett finger i rumpan. Vilket hon också kommunicerade att hon ville ha.
    Finger i rumpan kan också kombineras med PIV i olika ställningar. Har haft partners som gillat det och även fått orgasm på det sättet. Så det kan också vara ett tips, inom ämnet för tråden.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man 2) skrev 2025-12-30 07:36:11 följande:
    Vi har försökt men inte lyckats. Jag har förstått att det blir skönare orgasmer om de kommer medan samlaget pågår. Hon är försiktig och säger att hon är nöjd som det är, men jag anar att hon längtar efter att uppleva det igen.
    Ja, det kan man förstå att hon skulle vilja uppleva igen. Ni verkar vara öppna med varandra och det är ju fint och skapar förutsättningar. Sex är sex och kärlek är kärlek. 
  • Anonym (A)

Jag får ofta orgasm av att rida. Kan få vid missionären och bakifrån, men inte ofta. Annars så får jag många av att bli slickad. 

• Anonym (sällsynt?)

Efter ett antal kvinnor i mitt liv, hmmm, det där lät ju jävligt illa.....
    Jag tror jag har haft tre som kommit av penetration. Två som red och båda fick våta orgasmer. En som kom i multipla orgasmer, trodde fan hon skulle dö. Hon skakade och skrek och bara kom och kom.
    Annars är det vanligare med kombinationen fingrar och tunga - och bröst.
    Inte alla men många kvinnor tycker om att man tar hand om deras bröst. En del får orgasm bara av att få brösten smekta. 
    Och det är ... riktigt hett.

• Anonym (Hahaha! Loser)
    Anonym (sällsynt?) skrev 2026-01-11 21:38:11 följande:

Efter ett antal kvinnor i mitt liv, hmmm, det där lät ju jävligt illa.....
    Jag tror jag har haft tre som kommit av penetration. Två som red och båda fick våta orgasmer. En som kom i multipla orgasmer, trodde fan hon skulle dö. Hon skakade och skrek och bara kom och kom.
    Annars är det vanligare med kombinationen fingrar och tunga - och bröst.
    Inte alla men många kvinnor tycker om att man tar hand om deras bröst. En del får orgasm bara av att få brösten smekta. 
    Och det är ... riktigt hett.

Som om någon skulle imponeras av dina fabrikationer, inceljohan. 
  • Anonym (sällsynt?)
    Anonym (Hahaha! Loser) skrev 2026-01-11 21:42:45 följande:
    Som om någon skulle imponeras av dina fabrikationer, inceljohan. 
    Heter inte Johan men allt annat är sant.
    Vad som är eller skulle kunna vara fabrikationer är upp till mig att veta och upp till dig att gissa.
    Som jag skrev - är inte så stolt men blundar inte för det som hänt!
  • Anonym (Hahaha! Loser)
    Anonym (sällsynt?) skrev 2026-01-11 21:51:44 följande:
    Heter inte Johan men allt annat är sant.
    Vad som är eller skulle kunna vara fabrikationer är upp till mig att veta och upp till dig att gissa.
    Som jag skrev - är inte så stolt men blundar inte för det som hänt!
    Dream on, ditt fån. Män som faktiskt får ligga håller inte till här med sina uppenbara rövarhistorier. Ingen bryr sig om dina lögner och önsketänkande.
Svar på tråden Komma av penetration