Komma av penetration
Hjälp mig, aldrig fått det. Vilken ställning är bäst för att lyckas..
Hjälp mig, aldrig fått det. Vilken ställning är bäst för att lyckas..
Jag har uppåtböjd dolme. För mig har jag kunnat ge det främst om tjejen rider vänd mot mig och jag halvsitter. Då gnuggar kuken mot g-punktsområdet om man är ordentligt hård och spänner muskulaturen lite.
Jag har uppåtböjd dolme. För mig har jag kunnat ge det främst om tjejen rider vänd mot mig och jag halvsitter. Då gnuggar kuken mot g-punktsområdet om man är ordentligt hård och spänner muskulaturen lite.
Min fru brukar jag få pulla och slicka för att det ska gå för henne, men nä jag var runt 25 träffade jag en tjej som ofta kom när jag var inne i henne. Kunde få dra ner på tempot och liksom arbeta med ballen, vilket uppenbarligen funkade bra. Som jag kommer ihåg var det alltid missionären
Liten anatomilektion fr 50 årig kvinna:
www.1177.se/Stockholm/liv--halsa/sa-fungerar-kroppen/sa-fungerar-konsorganen/sa-fungerar-det-kvinnliga-konsorganet/
De flesta behöver stimulans av g-punkten och/eller klitoris.
Bakifrån i sked kan troligen ge stimulans till g-punkten om partnern har långt könsorgan, men då inte vare sig ollonets kant eller något annat "bläddrar" g-punktens "flikar" och ingen stimulans av klitoris så skulle jag inte utgå från det.
Som beskrivits så är blygdben som rör sig med små gnidande rörelser med tryck mot klitoris samtidigt som ollonet rör sig över g-punkten den troligaste möjligheten att få orgasm vid penetration. Klitoris har skänklar som ligger från den yttre delen ner mot anus, den delen stimuleras också vid penetration om partnern är mellan benen.
För att hitta rätt är verbal kommunikation med den du har sex med nästan tvunget, få kommer av "bara sig själv" och de har ofta bra kroppskännedom så de rör sig så att de kommunicerar sin vilja med kroppspråk.
Före penetration behövs att både kvinnligt könsorgan är kåt (dvs både blivit blodfyllt (kallas dynat) och sekret utsöndras (inte endast "våt" utan glidigt) samt att du är i ditt mentala kåt-jag.
Det är bra att utforska sig själv så att du vet hur just ditt könsorgan vill bli stimuleras, det skiljer sig mycket mellan olika personer. Jag behöver exempelvis avsluta om någon kör hårt in i livmodertappen (smärta) eller "in-ut kör bara på" (slutar lubricera sekret).
Jag slutade sikta på "ren" penetrationsorgasm då jag hittar personer som uppskattar att se hur jag smeker mitt och känner på deras könsorgan när jag penetreras, men jag kan förstå att det kan locka.
Jag tror att det kan vara beroende av partner också. Min fru fick orgasm av penetration med en tidigare pojkvän och med en tillfällig partner, men har inte fått det med mig eller andra pojkvänner/partners.
Jag har noterat att de flesta gånger jag lyckats få en tjej att komma har varit när jag tagit dom bakifrån. Har ganska stor penis så kör på lagom hårt och ibland inte enda i botten för vissa tycker det gör ont då. Vet inte om det är en tillfällighet men som sagt bakifrån är då jag lyckas bäst.
Ändå lite otydligt formulerat av ts, är det en man får man anta att han skiljer sig rätt ordentligt från andra män.
Men är det en kvinna så gissar jag att det handlar om att hon inte fått orgasm av att ha kuk i sig?
Jag tror att det kan vara beroende av partner också. Min fru fick orgasm av penetration med en tidigare pojkvän och med en tillfällig partner, men har inte fått det med mig eller andra pojkvänner/partners.
Jag får ofta orgasm av att rida. Kan få vid missionären och bakifrån, men inte ofta. Annars så får jag många av att bli slickad.