Mannen gömmer mina saker
Min man brukar gömma mina saker på skoj så som telefon innan man ska sova, mina öronproppar, mitt choklad jag köpt kvällen innan inför helgen. Ja typ allt.
Min man brukar gömma mina saker på skoj så som telefon innan man ska sova, mina öronproppar, mitt choklad jag köpt kvällen innan inför helgen. Ja typ allt.
All den texten och ändå förklarade du inte det roliga för båda.
Nu var det många som fråga samtidigt.
Ja jag håller med om att gömma prylar sådär trots hennes uppmaningar kan vara över gränsen. Min poäng där var den väldigt starka reaktionen. Där kollar visa på dom upplevda känslorna för henne. Och andra kollar på beteendet, att hon blev rasande över en sak man kan kalla liten.
Jag hade aldrig kunnat vara i en relation där man inte får driva och skämta med varandra. Visa har det som kärleksspråk med, precis som att ge gåvor eller omtänksamma tjänster.
Nu går jag bara på den information hon har gett oss, men man kan se det på två scenarion.
Öööh jäkla person, jag ska lätt ge igen på ett liknande sätt! Men jag blir inte arg för jag vet att han har bara lite kul.
Eller.
Jä*a idiot han har ingen tanke på hur jag blir försenad och han gör detta enkomt för att jävlas och för att han har ingen respekt för mig!!
Andra scenariot i min åsikt visar på en person som inte har en hög åsikt om sig själv och tar allt personligt.
Det är väll inte fel att tycka det antar jag, vi är alla olika. Men jag tycker inte att man måste vara med på det, sen finns det undantag med allt förstås. Och ja man ska lyssna när ens partner drar en gräns.
Jag gillar personer som kan hugga tillbaka istället för att bli upprörd.
Ja jag skulle ha skrivit skämta och driva, håna är för mycket.
Det är din åsikt, vi håller inte med varandra helt enkelt, det är okej.
Då får du lära dig något nytt nu.
Ja jag skulle ha skrivit skämta och driva, håna är för mycket.
Det är din åsikt, vi håller inte med varandra helt enkelt, det är okej.
Då får du lära dig något nytt nu.