Mannen gömmer mina saker
Min man brukar gömma mina saker på skoj så som telefon innan man ska sova, mina öronproppar, mitt choklad jag köpt kvällen innan inför helgen. Ja typ allt.
Min man brukar gömma mina saker på skoj så som telefon innan man ska sova, mina öronproppar, mitt choklad jag köpt kvällen innan inför helgen. Ja typ allt.
Högsta domstolens vägledning verkar sätta en värdegräns på 1000 kr för "skadegörelse" Under 1000 "ringa skadegörelse".
Detta låter som ett självklart fall av narcissism samt manipulation. Personen gömmer för att dels få dig att tvivla på dig själv, få dig ur kontroll och vara beroende av hen. Ta dina saker och lämna så fort du kan.. så länge du tillåter dig att bli förnedrad sålänge kommer du kanske kunna låtsas ha ni har det bra med varandra. Men dagen du vill lämna så kommer hem känna dig helt och göra det omöjligt för dig. Då är det försent.
Säger bara LÄMNA!
Verkar som att du med flera verkar missförstå vad "SKOJ" är för något. DU låter som en Jocki Boy som äter Bajs ärligt talat. Tycker du sånt är kul så får du tycka det, men smeta inte något jävla bajs över mig för då händer det otrevliga saker för dig.
Det är en extrem skillnad mellan att skoja och att söka kickar. Du kan inte kräva att andra ska gilla det du får kickar utav. Detta är alltså skrivet av ( jag) som vart med om tortyr med elektricitet och utsatt för mordförsök och blivit drogad och våldtagen och jag lever än idag. Så Kom inte och försök leka att du minsann är "härdad" nog för saker som är "illa på riktigt" för du vet inte vad ILLA PÅ RIKTIGT HANDLAR OM !
Verkar som att du med flera verkar missförstå vad "SKOJ" är för något. DU låter som en Jocki Boy som äter Bajs ärligt talat. Tycker du sånt är kul så får du tycka det, men smeta inte något jävla bajs över mig för då händer det otrevliga saker för dig.
Det är en extrem skillnad mellan att skoja och att söka kickar. Du kan inte kräva att andra ska gilla det du får kickar utav. Detta är alltså skrivet av ( jag) som vart med om tortyr med elektricitet och utsatt för mordförsök och blivit drogad och våldtagen och jag lever än idag. Så Kom inte och försök leka att du minsann är "härdad" nog för saker som är "illa på riktigt" för du vet inte vad ILLA PÅ RIKTIGT HANDLAR OM !
Skrev sen ett sms med detta
"Detta är inte första gången du gör så här. Och jag ber dig nu att sluta med detta!! På riktigt! Det är inte OK och absolut inte roligt!
Hur fick du upprättelse?
Hur skulle du råda TS att få det?
Hur fick du upprättelse?
Hur skulle du råda TS att få det?