• Anonym (Krakelspektakel)

Gillar unga tjejer äldre killar?

Jag är en man 30+ som har svårt för att attraheras av tjejer i min egen ålder. Jag kan helt enkelt inte rå för det. Jag är sådan precis som att vissa dras till äldre och andra till samma kön och allt sånt.

Finns det någon chans att en man i 35 års åldern kan hitta en tjej på 18-20 år?  Jag ser yngre ut än min ålder på ID-kortet kan tilläggas. Hur tror ni dom skulle reagera om man flirtade med dom på stan eller krogen? Ni som är äldre kan ju berätta hur ni hade reagerat när ni var i den åldern.

• Svar på tråden Gillar unga tjejer äldre killar?
  • Anonym (21)
    Surkräm skrev 2026-01-19 20:14:39 följande:

Paul Walker dejtade ju en tjej som var 16 när han var 30. Förvisso jävligt snygg, rik och känd Skrattande

Hur är det relevant för TS tänker du?
  • Anonym (Lisa Josefin)

Beror väl på vad du är ute efter? 

När jag var 22 hade jag redan två barn och levt vuxenliv ett bra tag  med fast jobb etc  

Pappan var 27 och just då kändes det rätt vuxet med den åldersskillnaden även fast vi hade familj ihop . 

När jag blivit 27 så hade vi separerat och jag gifte jag mig med en 40-årig man och vi var gifta I 20 år . 

Åldern på dig säger ju inte så mycket om hur du är som person. Du kan ju vara aptrist eller hur cool som helst,  allt är relativt och beror på vem du frågar och vad du hade tänkt dig för typ av förhållande.  

Att ragga på måfå lite lagom sliskigt sådär och erbjuda sex , ja då får du räkna med att folk blir förbannad.   
    Jag mötte min man via hobbys och gemensamma vänner.  

Bete dig som folk helt enkelt 

• Anonym (Nej)

Nej, 99 % av tjejer i 18-19-årsåldern tycker en man +30 är en gubbjävel.

• Anonym (M.)

Konstigt, är detta något du kommit på just nu?

Om inte, så vet du väl redan vad unga tjejer tycker om dig? För du har väl haft relationer redan?

• Anonym (Nja)

Trådar med åldersskillnad blir aldrig väl mottagna på FL.

• Anonym (21)
    Anonym (Nja) skrev 2026-01-19 21:42:43 följande:

Kanske för att det redan finns hundratals?
  • Anonym (Suck..)
    Anonym (21) skrev 2026-01-19 22:02:35 följande:
    Kanske för att det redan finns hundratals?
    Och de flesta troligtvis av samma upphovsperson som också får samma svar gång på gång. Som om han aldrig vill lära sig. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Nja) skrev 2026-01-19 21:42:43 följande:

Tror man på fullt allvar att man är något för en tonåring när man kanske är 35, då blir jag orolig.

Finns såklart undantag och de är väldigt få. Kanske en tjeje som söker fadersgestalt.
  • Anonym (Anonym)

TS,

Bry dig inte om vad bittra tjejer skriver på FL.

Skaffa dig en 18 årig tjej, strunta i 25 åringar de är för gamla redan. Skaffa dig en riktig lammkött.

Själv är jag 30 år gammal och har fått förfrågan att gifta mig med en 18 åring, hennes mamma rekommenderade sin dotter till mig. 

Kommer att förmodligen vänta ett par år och skaffa mig en 18 åring när jag är 35, är inte redo för att gifta mig nu.

• Anonym (Beror på)
    Anonym (Krakelspektakel) skrev 2026-01-19 19:15:47 följande:
    Gillar unga tjejer äldre killar?

Jag är en man 30+ som har svårt för att attraheras av tjejer i min egen ålder. Jag kan helt enkelt inte rå för det. Jag är sådan precis som att vissa dras till äldre och andra till samma kön och allt sånt.

Finns det någon chans att en man i 35 års åldern kan hitta en tjej på 18-20 år?  Jag ser yngre ut än min ålder på ID-kortet kan tilläggas. Hur tror ni dom skulle reagera om man flirtade med dom på stan eller krogen? Ni som är äldre kan ju berätta hur ni hade reagerat när ni var i den åldern.

Du behöver vara rik eller känd. Helst bådadera förstås. Ulf Lundell hade ju inga problem med att fixa 19- åringar, men är du en helt vanlig gubbe blir det svårt om än inte omöjligt.
Svar på tråden Gillar unga tjejer äldre killar?