• Anonym (Krakelspektakel)

Gillar unga tjejer äldre killar?

Jag är en man 30+ som har svårt för att attraheras av tjejer i min egen ålder. Jag kan helt enkelt inte rå för det. Jag är sådan precis som att vissa dras till äldre och andra till samma kön och allt sånt.

Finns det någon chans att en man i 35 års åldern kan hitta en tjej på 18-20 år?  Jag ser yngre ut än min ålder på ID-kortet kan tilläggas. Hur tror ni dom skulle reagera om man flirtade med dom på stan eller krogen? Ni som är äldre kan ju berätta hur ni hade reagerat när ni var i den åldern.

• Svar på tråden Gillar unga tjejer äldre killar?
  • Anonym (5454)

Som 14 åring var jag säker på att skulle jag inte gifta mig med Axl Rose skulle jag inte gifta mig med någon.

När jag blev lite äldre insåg jag att det kanske inte var så realistiskt.

När jag var 18 träffade jag min (blivande) man och nu är vi strax under 50 och har åldrats tillsammans båda två.

Jag funderar: dejtade du tjejer i din egen ålder i tonåren eller är det det som du vill ta igen nu?

Är det bara utseendet som du går på, eller tänker du att du ska ha ett förhållande med 18-åringen?

Leonardo di Caprio och Anthony Kiedis har ju bara tjejer som är extremt mycket yngre än sig själva, så givetvis går det att som äldre få unga kvinnor på kroken?

• Anonym (Beror på)
    Anonym (vanir) skrev 2026-01-20 16:23:36 följande:
    TS är inte Ulf Lundell.

Att rika och / eller kända män ofta träffar yngre kvinnor, är knappast någon nyhet. Hur mycket yngre varierar, men ju äldre mannen själv är, desto större är ofta åldersskillnaden mellan honom och hans partner.

Han kanske träffar en 25-årig kvinna när han är 30 och en ny 25-åring när han är 50.

Men vanliga män har sällan denna möjlighet, om de inte söker typ import-fruar.
    Det var ju också det jag skrev tidigare i tråden.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Hmm..,,,) skrev 2026-01-20 07:21:01 följande:
    Fast det är ingen större skillnad på en 25 årig vuxen kvinna och en 35 årig man. Men ts söker tonårsflickor och för en flicka på 18-20 ÄR en 35 årig man en gubbe i de allra flesta fall tror jag. 

Har själv varit tjej i den åldern och haft gubbar i ts ålder som raggade och både jag själv och ALLA mina tjejkompisar tyckte det var obehagligt och väldigt  äckligt rent utsagt!
    Sånt säger alltid tjejer till varann, det låter bäst. Hade en kompis som ständigt ojade sig över "gubbar" som stötte på henne, vi andra undrade var hon hittade alla? Men vips var hon ihop med en 20 år äldre "gubbe" och hur nöjd som helst. Han var snygg och väldigt välbärgad, dock inte känd mer än lokalt. 
    Anonym (Why?) skrev 2026-01-19 20:19:45 följande:

Varför vill du ha någon som knappt gått ut ur gymnasiet? Är det för att de som är äldre ser igenom dig? Att du vill ha någon du kan "forma"? Där konsekvenstänket inte är utvecklat ännu. Eller handlar det enkom om det fysiska med unga, smala kroppar och du struntar i vad som finns mellan öronen? 

Nej, när jag var i den åldern uppskattade jag inte killar över 25. 

Att ha någon som iallafall tagit studenten underlättar ju. Det känns också fint att ha en tjej som inte varit med så många killar innan (förhoppningsvis). En tjej som legat runt är äckligt. Man ja främst gillar jag deras unga smala kroppar. Tjejer i min ålder har för mycket mage och allt. Börjar få celluiter över hela benen t.ex.
    Anonym (Nej) skrev 2026-01-19 21:15:08 följande:

Nej, 99 % av tjejer i 18-19-årsåldern tycker en man +30 är en gubbjävel.

Ja så är det nog. Men jag hade faktiskt en tjej i min gymnasieklass som var 17 och var tillsammans med en 30-åring. Det höll bara något halvår däremot.
    Anonym (5454) skrev 2026-01-20 16:25:09 följande:

Jag funderar: dejtade du tjejer i din egen ålder i tonåren eller är det det som du vill ta igen nu?

Är det bara utseendet som du går på, eller tänker du att du ska ha ett förhållande med 18-åringen?

Leonardo di Caprio och Anthony Kiedis har ju bara tjejer som är extremt mycket yngre än sig själva, så givetvis går det att som äldre få unga kvinnor på kroken?

Jag dejtade inte alls i tonåren. Men jag hittade tjejer på nätet som var runt 16 när jag var 21-22 år. En av dom förlorade jag oskulden med. Hennes föräldrar gillade dock inte ålderskillnaden så vi bröt. Tänker på henne än idag ibland.

Främst attraheras jag av utseendet. Men också utstrålningen många har. Dom är fortfarande glada och nyfikna på livet. Jag kan tänka mig ge det en chans med förhållande, sedan förstår jag också att sannolikheten är låg att det skulle hålla.
  • Anonym (M.)
    Anonym (Malin) skrev 2026-01-20 16:59:00 följande:
    Sånt säger alltid tjejer till varann, det låter bäst. Hade en kompis som ständigt ojade sig över "gubbar" som stötte på henne, vi andra undrade var hon hittade alla? Men vips var hon ihop med en 20 år äldre "gubbe" och hur nöjd som helst. Han var snygg och väldigt välbärgad, dock inte känd mer än lokalt. 

Bevisar ju bara att det är de välbärgade som har störst chans. Om hon nu verkligen verkligen hade haft en äldre man som önskemål då hade hon ju tyckt om att de stötte på henne. 

Tittar man på verkligheten så ser man vilka som bildar par. Dvs de allra flesta tjejer i 18-20 års ålder väljer inte killar i 35 års ålder. Så när de säger så, är det inte för att det låter bäst, utanför att de verkligen menar det. 

Ditt undantag ändrar inte på det. 

• Anonym (Malin)
    Anonym (M.) skrev 2026-01-20 17:32:33 följande:

Bevisar ju bara att det är de välbärgade som har störst chans. Om hon nu verkligen verkligen hade haft en äldre man som önskemål då hade hon ju tyckt om att de stötte på henne. 

Tittar man på verkligheten så ser man vilka som bildar par. Dvs de allra flesta tjejer i 18-20 års ålder väljer inte killar i 35 års ålder. Så när de säger så, är det inte för att det låter bäst, utanför att de verkligen menar det. 

Ditt undantag ändrar inte på det. 

Ja det är dit jag vill komma och återigen påpeka det för TS. Det krävs något extra för att få en 20-åring i hans ålder, utseende räcker inte.

Jag tror att min kompis ville hitta en sugardaddy och sökte sig till omgivningar där hon trodde de fanns, men skämdes för oss och sa det som lät bäst snarare än sanningen. 
  • Anonym (Hmm..,,,)
    Anonym (Malin) skrev 2026-01-20 16:59:00 följande:
    Eller så var gubben den enda hon kunde få?!

Jag VET såklart att jag och mina väninnor tyckte det var äckligt. Men vi såg (ser) väldigt bra ut och kunde välja jämnåriga snygga killar. 
  • Anonym (Why?)
    Anonym (Krakelspektakel) skrev 2026-01-20 17:29:08 följande:
    Att ha någon som iallafall tagit studenten underlättar ju. Det känns också fint att ha en tjej som inte varit med så många killar innan (förhoppningsvis). En tjej som legat runt är äckligt. Man ja främst gillar jag deras unga smala kroppar. Tjejer i min ålder har för mycket mage och allt. Börjar få celluiter över hela benen t.ex.
    Anonym (Nej) skrev 2026-01-19 21:15:08 följande:

Nej, 99 % av tjejer i 18-19-årsåldern tycker en man +30 är en gubbjävel.

Ja så är det nog. Men jag hade faktiskt en tjej i min gymnasieklass som var 17 och var tillsammans med en 30-åring. Det höll bara något halvår däremot.Jag dejtade inte alls i tonåren. Men jag hittade tjejer på nätet som var runt 16 när jag var 21-22 år. En av dom förlorade jag oskulden med. Hennes föräldrar gillade dock inte ålderskillnaden så vi bröt. Tänker på henne än idag ibland.

Främst attraheras jag av utseendet. Men också utstrålningen många har. Dom är fortfarande glada och nyfikna på livet. Jag kan tänka mig ge det en chans med förhållande, sedan förstår jag också att sannolikheten är låg att det skulle hålla.
    1) body count doesn't matter! Det är bara kukfixerade som tror det. 
    2) du vill ha en ung oskuld du kan utnyttja med andra ord, någon som inte har koll på vad tex bra sex är.
    3) celluliter är naturligt. Kroppsfett behövs för fertiliteten. 
    4) bra att du iaf erkänner att du är creepy.
    5) att du anser att det bara är unga som är "glada och nyfikna på livet" är för att de som har lite erfarenhet ser igenom dig, ungdomarna kan du fortfarande lura.

Vad är förresten hög body count? Under vilket tidsspann?
    Anonym (Why?) skrev 2026-01-20 18:15:09 följande:
    1) body count doesn't matter! Det är bara kukfixerade som tror det. 
    2) du vill ha en ung oskuld du kan utnyttja med andra ord, någon som inte har koll på vad tex bra sex är.
    3) celluliter är naturligt. Kroppsfett behövs för fertiliteten. 
    4) bra att du iaf erkänner att du är creepy.
    5) att du anser att det bara är unga som är "glada och nyfikna på livet" är för att de som har lite erfarenhet ser igenom dig, ungdomarna kan du fortfarande lura.

Vad är förresten hög body count? Under vilket tidsspann?
    1. Jag vill inte ha en tjej som haft sex med alldeles för många.
    2. Hon måste inte vara oskuld. 
    3. Ja helt fri går såklart inte, men vissa kvinnor har en jäkla massa även när de är relativt unga.
    4. Gör jag? :D
    5. Jag vill inte lura någon ung. Jag är ärlig med mina intentioner.

Det är svårt att säga vad som är hög bodycount rätt ut. Men skulle jag ändå träffa en 25-åring så skulle jag tycka det var äckligt om hon hade haft sex med fler än fem personer.
Svar på tråden Gillar unga tjejer äldre killar?