Anonym (Why?) skrev 2026-01-19 20:19:45 följande:
Varför vill du ha någon som knappt gått ut ur gymnasiet? Är det för att de som är äldre ser igenom dig? Att du vill ha någon du kan "forma"? Där konsekvenstänket inte är utvecklat ännu. Eller handlar det enkom om det fysiska med unga, smala kroppar och du struntar i vad som finns mellan öronen?
Nej, när jag var i den åldern uppskattade jag inte killar över 25.
Att ha någon som iallafall tagit studenten underlättar ju. Det känns också fint att ha en tjej som inte varit med så många killar innan (förhoppningsvis). En tjej som legat runt är äckligt. Man ja främst gillar jag deras unga smala kroppar. Tjejer i min ålder har för mycket mage och allt. Börjar få celluiter över hela benen t.ex.
Anonym (Nej) skrev 2026-01-19 21:15:08 följande:
Nej, 99 % av tjejer i 18-19-årsåldern tycker en man +30 är en gubbjävel.
Ja så är det nog. Men jag hade faktiskt en tjej i min gymnasieklass som var 17 och var tillsammans med en 30-åring. Det höll bara något halvår däremot.
Anonym (5454) skrev 2026-01-20 16:25:09 följande:
Jag funderar: dejtade du tjejer i din egen ålder i tonåren eller är det det som du vill ta igen nu?
Är det bara utseendet som du går på, eller tänker du att du ska ha ett förhållande med 18-åringen?
Leonardo di Caprio och Anthony Kiedis har ju bara tjejer som är extremt mycket yngre än sig själva, så givetvis går det att som äldre få unga kvinnor på kroken?
Jag dejtade inte alls i tonåren. Men jag hittade tjejer på nätet som var runt 16 när jag var 21-22 år. En av dom förlorade jag oskulden med. Hennes föräldrar gillade dock inte ålderskillnaden så vi bröt. Tänker på henne än idag ibland.
Främst attraheras jag av utseendet. Men också utstrålningen många har. Dom är fortfarande glada och nyfikna på livet. Jag kan tänka mig ge det en chans med förhållande, sedan förstår jag också att sannolikheten är låg att det skulle hålla.