• Anonym (Ts)

Jag känner så ofta ...

Att jag saknar nån att prata med, att typ bolla saker med. Jag har ingen kvar och det är tungt. Skriver jag här så löser den jag typ lever med, ibland vill jag prata om honom, om oss men mina kompisar finns inte. Han ser allt, jag kan aldrig skriva nåt utan att han vet OCH JA JAG VET ATT DU LÄSER STALKAR ALLT JAG GÖR.

• Svar på tråden Jag känner så ofta ...
  • Anonym (Suck)

Fredagar är de sämsta dagarna på FL, då hoppar där upp många värdelösa trådar, denna inkluderad!

• Anonym (Huh?)
    Anonym (Suck) skrev 2026-01-24 00:12:24 följande:

Fredagar är de sämsta dagarna på FL, då hoppar där upp många värdelösa trådar, denna inkluderad!

Och ännu fler totalt uppfuckade svar på (iaf tillsynes) seriösa trådar, tyvärr ...
    Anonym (Ts) skrev 2026-01-23 23:34:38 följande:
    Jag känner så ofta ...

Att jag saknar nån att prata med, att typ bolla saker med. Jag har ingen kvar och det är tungt. Skriver jag här så löser den jag typ lever med, ibland vill jag prata om honom, om oss men mina kompisar finns inte. Han ser allt, jag kan aldrig skriva nåt utan att han vet OCH JA JAG VET ATT DU LÄSER STALKAR ALLT JAG GÖR.

TS! Varför är du med en man som beter sig på det sättet mot dig?
  • Damsugaren
    Anonym (Huh?) skrev 2026-01-24 06:03:15 följande:
    TS! Varför är du med en man som beter sig på det sättet mot dig?
    Var inte så dömande!
  • Anonym (d)
    Damsugaren skrev 2026-01-24 06:27:16 följande:
    Var inte så dömande!
    Det kallas en fråga, en mycket normal fråga om personen vill utreda vad som pågår med TS.
  • klyban

Hur många såna här trådar har det kommit nu, och när TS har ingen, hemsk partner osv...
    För det kan inte finnas så många på denna jord ens som inte fattar själv vad som behövs göras.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Jag känner så ofta ...