• Anonym (Anonym)

Klarar inte det här längre 😭

Jag har haft kontakt till och från med en jättefin man som jag har väldigt starka känslor för och jsg vet att han är väldigt attraherad av mig och att han har känslor för mig på nåt vis, jag tror att han lider av avoidant attachment disorder när jag läser på om det så stämmer mycket av hans beteende in på det.

Ena stunden är han jättegullig och nästa stund är han kall och ignorerar mig.  
    Ibland flyr han och blockar mig helt utan anledning, jag har försökt fråga om jag har gjort nåt fel eller om det är nåt fel på mig men jag får inget svar och det gör mig arg och ledsen.
    Häromdagen såg jag att han hade kollat min story på tiktok vet inte om det betyder nåt , jag hade isf delat ett klippbok handlade om att vara ledsen och sårad och jsg tror han kände sig träffad, han blockade inte mig men han skrev inget , senare samma kväll la han upp på sin story ett klipp om "i Donald neef People till me stop overthinking i need People to understanding why im overthinking" 

Idag blockar hsn mig helt utan anledning på Facebook jag hade inte ens försökt kontakta honom. 

Varför gör han såhär mot mig 

Jag gpt dönder
  • Svar på tråden Klarar inte det här längre 😭
  • Anonym (Körsbär)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-25 19:59:22 följande:

Jag går snart sönder.

Är så fruktansvärt ledsen.

Tänkte försöka med no contact nu ett tag och se om det hjälper. Det har iaf funkat en gång tidigare. 

Är det nån mer som dejtat/haft en relation med en person som är avoidant?

Varför gör han såhär om han innerst inne tycker om mig ? 😭

Varför tror du att ni dejtar eller har en relation? Ni har ju aldrig träffats. 
  • Anonym (Lee)

Han är inte intresserad. Släpp och gå vidare. 

• Anonym (Elsa)

Har du träffat denna killen irl? 

Tycker mig könna igen detta lite sen tidigare tråd.

Då va det en kille som hade valt en annan tjej och du kontakta henne ? 

• Anonym (Nu får det fan räcka)

Han har blockerat dig på Facebook, trots att ni inte haft kontakt, eftersom han läst de totalt gränslösa trådarna du startar här och på flashback. 

Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat. Du har startat fyra snarlika trådar om honom den senaste månaden. När du inte blir nöjd med svaren startar du en ny, nästan identisk, tråd. På samma sätt har du hängt efter den här killen i 10 år. Någon gång är det faktiskt dags att ge upp. 

• Anonym (Men?)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-25 20:21:20 följande:
    Och du kan sluta själv. Har du inget trevligt att säga så säg ingenting jag inte massa hat och hot jsg har inte gjort dig nånting.
    Att starta en sådan tråd med det problemet kommer automatiskt att innebära att inte alla håller med dig. Jag kan verkligen inte se att det svar du fick var otrevligt - det bara passade inte i din värld.
    Sätter ditt svar i relation med din fråga .... hur är din självbild??
  • Anonym (Men?)
    Anonym (Nu får det fan räcka) skrev 2026-01-25 20:39:38 följande:

Han har blockerat dig på Facebook, trots att ni inte haft kontakt, eftersom han läst de totalt gränslösa trådarna du startar här och på flashback. 

Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat. Du har startat fyra snarlika trådar om honom den senaste månaden. När du inte blir nöjd med svaren startar du en ny, nästan identisk, tråd. På samma sätt har du hängt efter den här killen i 10 år. Någon gång är det faktiskt dags att ge upp. 

Åh fan .... är det hon med araben med alko-problem?? Eller någon liknande?
  • Anonym (e)
    Anonym (Men?) skrev 2026-01-25 20:43:02 följande:
    Åh fan .... är det hon med araben med alko-problem?? Eller någon liknande?
    Nej det är inte iranitrollet som hela tiden motsäger sig själv
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Körsbär) skrev 2026-01-25 20:24:29 följande:

Hur menar du att du kör No contact? Han blockerar ju dej så du kan inte ta kontakt. Han gör det för att han inte vill ha kontakt. Han gör det för att du fått för dej att ni har något mer än ni har. Ni har sexkontakt via nätet och inget mer. Sen ställer du till med drama och ställer en massa krav och det orkar han inte med. Han ville ha en kul, enkel kontakt men fick drama och då blockerar han för att slippa. Skulle han skriva det åt dej skulle du bara bli arg och ställa till mera drama och det orkar han inte, därför blockerar han. 

Jag har inte ställt till med nåt drama det är väl han som gör isåfall när han kommer och går och säger massa saker som inte har ett dugg med sex att göra.
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-25 20:21:20 följande:
    Och du kan sluta själv. Har du inget trevligt att säga så säg ingenting jag inte massa hat och hot jsg har inte gjort dig nånting.
    Vadå hat och hot? Var har jag hotat och hatat? Jag ställer en fråga, som jag tycker är viktig. Ärligt talat, det allra snällaste du kan göra mot dig själv är att sluta hoppas.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Sluta) skrev 2026-01-25 20:27:00 följande:
    Om han tyckt om dig hade han inte blockat dig. Om han tyckt om dig hade han inte blivit kall mot dig. Om han tyckt om dig hade han inte ignorerat dig. Om han hade brytt sig om dig hade du inte behövt hitta taktiker och ursäkter för att lura tillbaka honom. Gråt ut och gå vidare. Du fattar ju själv att han inte kommer att göra dig glad.
    Läs på om avoidant attachment disorder innan du uttalar dig. Det är EXAXT såhär avoidants beter sig som han gör.
Svar på tråden Klarar inte det här längre 😭