• Anonym (Anonym)

Klarar inte det här längre 😭

Jag har haft kontakt till och från med en jättefin man som jag har väldigt starka känslor för och jsg vet att han är väldigt attraherad av mig och att han har känslor för mig på nåt vis, jag tror att han lider av avoidant attachment disorder när jag läser på om det så stämmer mycket av hans beteende in på det.

Ena stunden är han jättegullig och nästa stund är han kall och ignorerar mig.  
    Ibland flyr han och blockar mig helt utan anledning, jag har försökt fråga om jag har gjort nåt fel eller om det är nåt fel på mig men jag får inget svar och det gör mig arg och ledsen.
    Häromdagen såg jag att han hade kollat min story på tiktok vet inte om det betyder nåt , jag hade isf delat ett klippbok handlade om att vara ledsen och sårad och jsg tror han kände sig träffad, han blockade inte mig men han skrev inget , senare samma kväll la han upp på sin story ett klipp om "i Donald neef People till me stop overthinking i need People to understanding why im overthinking" 

Idag blockar hsn mig helt utan anledning på Facebook jag hade inte ens försökt kontakta honom. 

Varför gör han såhär mot mig 

Jag gpt dönder
  • Svar på tråden Klarar inte det här längre 😭
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Körsbär) skrev 2026-01-25 20:32:03 följande:
    Varför tror du att ni dejtar eller har en relation? Ni har ju aldrig träffats. 
    Att du orkar haka upp dig på ord. Vi har haft nån kontakt iaf sen kanske det har varit en del sex ja men inte bara.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Elsa) skrev 2026-01-25 20:38:52 följande:

Har du träffat denna killen irl? 

Tycker mig könna igen detta lite sen tidigare tråd.

Då va det en kille som hade valt en annan tjej och du kontakta henne ? 

Nej han har inte valt nån annan tjej han båda oss samtidigt.
  • Anonym (Nu får det fan räcka)
    Anonym (Men?) skrev 2026-01-25 20:43:02 följande:
    Åh fan .... är det hon med araben med alko-problem?? Eller någon liknande?
    Nej. Här är ett gäng av hennes tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/forum/thread/83557528-hur-fa-honom-att-komma-tillbaka
    Här är hennes trådar på flashback:

www.flashback.org/t3698038
    www.flashback.org/t3699964
    Plus några till. Hon verkar tro att deras sexchattande är konkreta planer inför deras träff (som naturligtvis aldrig kommer ske)

Ja, jag kanske är lite väl besatt av den här användaren. Men hon är så otroligt fascinerande. 
  • Jemp
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-25 20:19:31 följande:
    Därför att jag märker hur han beter sig. Om han inte bryr sig det minsta om mig eller känner nåt för mig så skulle gan inte kontakta mig om och om igen och han skulle inte kolla mina stories då heller.
    Varför vill du vara med nån som behandlar dig så illa? Som får dig att gå sönder?
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-25 20:50:39 följande:
    Läs på om avoidant attachment disorder innan du uttalar dig. Det är EXAXT såhär avoidants beter sig som han gör.
    Sluta försöka hitta orsaker, för din egen skull.
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-25 20:53:48 följande:
    Nej han har inte valt nån annan tjej han båda oss samtidigt.
    Nej inte om han blockat dig. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Nu får det fan räcka) skrev 2026-01-25 20:39:38 följande:

Han har blockerat dig på Facebook, trots att ni inte haft kontakt, eftersom han läst de totalt gränslösa trådarna du startar här och på flashback. 

Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat. Du har startat fyra snarlika trådar om honom den senaste månaden. När du inte blir nöjd med svaren startar du en ny, nästan identisk, tråd. På samma sätt har du hängt efter den här killen i 10 år. Någon gång är det faktiskt dags att ge upp. 

Ja nu får det fanns räcka med att du trakasserar mig.

Han blockar enbart för att han är rädd och feg. 

Jag har själv idag blockat han både på Facebook , Instagram och tiktok för jag orkar inte.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Elsa) skrev 2026-01-25 20:56:34 följande:
    Det var tidigare som han kontakt med oss samtidigt. 
  • Anonym (Nu får det fan räcka)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-25 20:48:18 följande:
    Jag har inte ställt till med nåt drama det är väl han som gör isåfall när han kommer och går och säger massa saker som inte har ett dugg med sex att göra.
    Du kontaktade ju hans tjejkompis helt utan anledning. Det är väl att starta drama om något?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Elsa) skrev 2026-01-25 20:56:34 följande:
    Och dessutom har han inget förhållande nu möjligtvis att han har en tillfällig kk men inte förhållande. 
Svar på tråden Klarar inte det här längre 😭