• Anonym (Mcdonalds)

Utskälld på mcdonalds! Arg

Jag var och åt på Mcdonalds tidigare idag. När jag gick därifrån lämnade jag min bricka på bordet. En mycket otrevlig medarbetare sa till mig typ "ursäkta, du måste ta undan din bricka". Jag fräste tillbaka att det är för bövelen inte mitt jobb! Sedan när är det kundernas jobb att göra personalens jobb?

• Svar på tråden Utskälld på mcdonalds! Arg
  • molly50
    Albinmalte skrev 2026-02-26 21:39:24 följande:
    Nej, jag ska verkligen inte jobba på donken. Jag är inte så lat som du tror. Väldigt vad du är barnslig
    Om du inte är lat så borde du verkligen börja jobba där. Så får du prova på att plocka brickor efter alla latmaskar.
  • Albinmalte
    Tom Araya skrev 2026-02-26 20:51:13 följande:
    Det kan finnas andra skäl också till att behöva en spark i baken...
    Jasså? vilka mer skäl skulle dom behöva ha det? Tycker det är tillräckliga skäl de jag sa nämligen
  • Albinmalte
    molly50 skrev 2026-02-26 22:12:18 följande:
    Om du inte är lat så borde du verkligen börja jobba där. Så får du prova på att plocka brickor efter alla latmaskar.
    Tråkigt jobb så där skulle jag aldrig jobba
  • Anonym (Mm)

Vilken fjant du är som inte kastar efter dig på Donken. Du är på donken, inte en restaurang!

• Albinmalte
    Anonym (Mm) skrev 2026-02-26 23:18:36 följande:

Vilken fjant du är som inte kastar efter dig på Donken. Du är på donken, inte en restaurang!

Men och? Jag pissar på toaringen på allmänna toaletter också inte fan torkar jag upp det heller
  • klyban
    Albinmalte skrev 2026-02-26 20:37:33 följande:
    Behövs inte mer personal dom står mest och latar sig. Dom behöver en spark i baken och börja jobba mer.

Haha jag har ingen fet röv så behöver inte lyfta någonting. 

Nu ljuger du, men varför inte testa själv och jobba där, så får du lära dig vara lat.(Vilket du inte kommer klara av, för du är för lat för att jobba när.)

Och två gråtit över de som inte plockar av efter sig som man ska göra och inte inbillar sig är speciella.

Albinmalte skrev 2026-02-26 20:52:59 följande:
    Sliter i vad du misstänker. Men klart att kvinnan ska göra mer i hemmet

Jaha, vad baseras det på och när två arbetar?

Ahh, jag förstår, för du är en mansgris och extremt lat Solig 

Albinmalte skrev 2026-02-26 21:39:24 följande:
    Nej, jag ska verkligen inte jobba på donken. Jag är inte så lat som du tror. Väldigt vad du är barnslig

Vi vet att du inte ska jobba där, för du vet redan att jobbet där inte passar din lathet, och att du inte klarar av tempot.

Du har berättat att du är extremt lat, så ingen tror något.

VI VET Skål

Albinmalte skrev 2026-02-26 23:16:21 följande:

Jo, vi vet att du är för lat för ett så intensivt och arbetskrävande jobb, men hög stress.

För det berättar du sekundärt när du berättat att du är vådligt lat själv, som inte ens orkar ta med en bricka och ta några steg.

Albinmalte skrev 2026-02-27 00:21:23 följande:
    Men och? Jag pissar på toaringen på allmänna toaletter också inte fan torkar jag upp det heller

Nä, det gör du inte alls det.

Men om det skulle var så, så ser jag mig ett frenetiskt torkande när du besöker dessa toaletter istället, men kanske du gillar sätta dig i främmande män/kvinnors kiss.

Men skoj att du en gång till berättar hur lat du är, och inte ens orkar lyfta ringen samtidigt du lyfter locket.
    Och det berättar att vi underskattat din lathet, men nu har du berättat att du är latare än vad vi alla trodde.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Albinmalte
    klyban skrev 2026-02-27 10:16:28 följande:

Nu ljuger du, men varför inte testa själv och jobba där, så får du lära dig vara lat.(Vilket du inte kommer klara av, för du är för lat för att jobba när.)

Och två gråtit över de som inte plockar av efter sig som man ska göra och inte inbillar sig är speciella.

Albinmalte skrev 2026-02-26 20:52:59 följande:
    Sliter i vad du misstänker. Men klart att kvinnan ska göra mer i hemmet

Jaha, vad baseras det på och när två arbetar?

Ahh, jag förstår, för du är en mansgris och extremt lat Solig 

Vi vet att du inte ska jobba där, för du vet redan att jobbet där inte passar din lathet, och att du inte klarar av tempot.

Du har berättat att du är extremt lat, så ingen tror något.

VI VET Skål

Albinmalte skrev 2026-02-26 23:16:21 följande:

Jo, vi vet att du är för lat för ett så intensivt och arbetskrävande jobb, men hög stress.

För det berättar du sekundärt när du berättat att du är vådligt lat själv, som inte ens orkar ta med en bricka och ta några steg.

Nä, det gör du inte alls det.

Men om det skulle var så, så ser jag mig ett frenetiskt torkande när du besöker dessa toaletter istället, men kanske du gillar sätta dig i främmande män/kvinnors kiss.

Men skoj att du en gång till berättar hur lat du är, och inte ens orkar lyfta ringen samtidigt du lyfter locket.
    Och det berättar att vi underskattat din lathet, men nu har du berättat att du är latare än vad vi alla trodde.

Nej, jag ljuger inte. Som sagt jag vill inte jobba där. Äckligt ställe att jobba på.

Hade jag jobbat där så hade jag inte haft några problem att ta bort ifrån borden.

Jag är ingen mansgris, kanske lite lat som alla andra är.

Jag är ingen sådan latmask som du tror.

Jag har aldrig sagt att jag är extremt lat. Sluta ljug!

Varför skulle jag sätta min rumpa på donkens toaletter? Dom är jävligt snuskiga så skulle aldrig göra det.

Toaletten på finken är redan snuskig på donken och vill inte ta i en snuskig toa ring med mina händer. Därav kissar jag utan att fälla upp. Ja, det kan hönda att jag har missat på toaringen
  • klyban
    Albinmalte skrev 2026-02-27 13:00:01 följande:
    Nej, jag ljuger inte. Som sagt jag vill inte jobba där. Äckligt ställe att jobba på.

Hade jag jobbat där så hade jag inte haft några problem att ta bort ifrån borden.

Jag är ingen mansgris, kanske lite lat som alla andra är.

Jag är ingen sådan latmask som du tror.

Jag har aldrig sagt att jag är extremt lat. Sluta ljug!

Varför skulle jag sätta min rumpa på donkens toaletter? Dom är jävligt snuskiga så skulle aldrig göra det.

Toaletten på finken är redan snuskig på donken och vill inte ta i en snuskig toa ring med mina händer. Därav kissar jag utan att fälla upp. Ja, det kan hönda att jag har missat på toaringen 
    Visst gör du det.

Med tanke på hur lat du är, så hade du inte ens klarat av jobbet.

Visst är du det.

Visst har du berättat det, och alla kan se det.

mcdonalds toaletter är rengjorda ofta, så nej, de är inte alls sunkiga, eller ja, mer än efter när du varit där för du inte vet ens hur man kissar.
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Albinmalte
    klyban skrev 2026-02-27 13:12:18 följande:
    Visst gör du det.

Med tanke på hur lat du är, så hade du inte ens klarat av jobbet.

Visst är du det.

Visst har du berättat det, och alla kan se det.

mcdonalds toaletter är rengjorda ofta, så nej, de är inte alls sunkiga, eller ja, mer än efter när du varit där för du inte vet ens hur man kissar.
    Det spelar ingen roll vad jag säger du ser mig som en mansgris och latmask oavsett vad jag säger.

Nej, dom är riktigt snuskiga och jag vet visst hur man kissar
  • klyban
    Albinmalte skrev 2026-02-27 13:31:54 följande:
    Det spelar ingen roll vad jag säger du ser mig som en mansgris och latmask oavsett vad jag säger.

Nej, dom är riktigt snuskiga och jag vet visst hur man kissar

Det är du som berättat att du är mansgris och lat.
    Kanske nästa gång ska du hålla det hemligt?

Toaletter i en så aktiv miljö som städas så ofta, blir mycket sällan sunkiga.

Om du inte klarar av att träffa toaletten eller ta upp ringen samtidigt med locket, så berättar det bara en enda sak, och NEJ, du kan inte kissa som en vixen.

Svar på tråden Utskälld på mcdonalds! Arg