Albinmalte skrev 2026-02-26 20:37:33 följande:
Behövs inte mer personal dom står mest och latar sig. Dom behöver en spark i baken och börja jobba mer.
Haha jag har ingen fet röv så behöver inte lyfta någonting.
Nu ljuger du, men varför inte testa själv och jobba där, så får du lära dig vara lat.(Vilket du inte kommer klara av, för du är för lat för att jobba när.)
Och två gråtit över de som inte plockar av efter sig som man ska göra och inte inbillar sig är speciella.
Albinmalte skrev 2026-02-26 20:52:59 följande:
Sliter i vad du misstänker. Men klart att kvinnan ska göra mer i hemmet
Jaha, vad baseras det på och när två arbetar?
Ahh, jag förstår, för du är en mansgris och extremt lat
Albinmalte skrev 2026-02-26 21:39:24 följande:
Nej, jag ska verkligen inte jobba på donken. Jag är inte så lat som du tror. Väldigt vad du är barnslig
Vi vet att du inte ska jobba där, för du vet redan att jobbet där inte passar din lathet, och att du inte klarar av tempot.
Du har berättat att du är extremt lat, så ingen tror något.
VI VET 
Albinmalte skrev 2026-02-26 23:16:21 följande:
Tråkigt jobb så där skulle jag aldrig jobba
Jo, vi vet att du är för lat för ett så intensivt och arbetskrävande jobb, men hög stress.
För det berättar du sekundärt när du berättat att du är vådligt lat själv, som inte ens orkar ta med en bricka och ta några steg.
Albinmalte skrev 2026-02-27 00:21:23 följande:
Men och? Jag pissar på toaringen på allmänna toaletter också inte fan torkar jag upp det heller
Nä, det gör du inte alls det.
Men om det skulle var så, så ser jag mig ett frenetiskt torkande när du besöker dessa toaletter istället, men kanske du gillar sätta dig i främmande män/kvinnors kiss.
Men skoj att du en gång till berättar hur lat du är, och inte ens orkar lyfta ringen samtidigt du lyfter locket.
Och det berättar att vi underskattat din lathet, men nu har du berättat att du är latare än vad vi alla trodde.