Konstig kost
Nej, det är inget märkvärdigt med halkskyddsskor, på mitt jobb bliv vi sparkade om vi inte har dessa OCH att de är för även olja.
SÅ ja, det är vanligt i vården, men inte ett tvång som jag förstår det, varför hävda annat?
I övrigt världen jobbar det Kockar i professionella kök. Har aldrig stött på någon kock med skor med jalkskydd. Alla kockar jag har mött har haft bekväma skor eftersom de går mycket. Men klart, finns säkert en och annan med halkskyddsskor.
Nu har dock ts bekräftat att det är h*n lunch det handlar om. Att du inte tar in det är ditt problem.
Nej, jag pratar inte om mig själv som kollega. Ser ingen anledning att göra det. Helt relevant för tråden då ämnet tagits upp av en annan medlem.
Hur vore det om du läste vad som faktiskt står innan du svarar?
Men just, det klarar inte du av att göra 😂
Helt irrelevant för det jag skrev.
Jag skrev dock att soldater skadas och döds av vapen. Inte att de inte kan bli sjuka och dö av andra saker... Men som vanligt förstod inte du det.
Och återigen förstår inte du den den enkla meningen "Inte speciellt vanligt..."
Ingen av mina ansatta har skor med halkskydd. Det hsr vanliga sk joggingskor. Inget annat behövs.
Klyban är som vanligt igång med sina märkliga påstående.
Valet av mat berättar att det är en diet med lågt eller inget kolhydratinnehåll.
Vvet du inget om man och dieter och där även tallriksmodellen och matpyramiden är dieter.
Håll dig till vattkoppor istället, för det verkar du veta så mycket mer om 
Många som går på diet gör det under en kort period för att ex minska i vikt. En livstilsändring är någog annat.
Tallriksmodellen och matpyramiden inte dieter, utan sk normalmat.
I övrigt världen jobbar det Kockar i professionella kök. Har aldrig stött på någon kock med skor med jalkskydd. Alla kockar jag har mött har haft bekväma skor eftersom de går mycket. Men klart, finns säkert en och annan med halkskyddsskor.
Försöker du spela dum nu, tror du det ändrar något om jag skriver dit ett C, du är ju lika fel ute ändå.
Man finner ofta att du inbillar dig felstavningar är ett argument för något, och komiskt nog alltid när du är ute och seglar kommer dessa.
Man inser din erfarenhet är obefintlig.
Inbillar mig att felstavningar är ett argument för något? Jaja, vad skulle argumentet enligt dig vara då?
Jag har mer erfarenhet än vad du har iallfall....
ROLF också, och hur ditt argument är att halkskydd skor inte kan vara bekväma, hur inbillade du dig inte kunde vara det för?
Man är rätt obegåvad om man inte har halkskyddsskor i ett kök, för risk för svår olycka är för stor.
Var skriver jag att halkskyddsskor inte kan vada bekväma?
Då är majoriteten av alla som jobbar i kök obegåvade då