• Jonna84

One Tree Hill (Inga spoilers!)

Nån mer än jag som älskar detta program! Längtar till varje söndag....

• Svar på tråden One Tree Hill (Inga spoilers!)
  • Barn nr2

Japp, älskar den serien.

Brooke bet sig själv i svansen i söndagens program. Får se hur hon skall reda ut det.

Jag såg ett gammalt avsnitt av Beverly Hills här om dag och då upptäckte jag att han som spelar Dan Scott spelade även i Beverly Hills, även där var han ett svin.

• Jonna84

Barn nr2: Ja, det gjorde hon verkligen...förstod hon inte att den nya tjejen ville ha Lucas? och bara sa att hon skulle ta Chris? vad tycker du om Haley och Nathans situation, borde de bli ihop igen? Ska han förlåta henne?
    Ja, har oxå sett att Dan är med i beverly Hills..haha!

• Barn nr2

Jonna84: Ang Haley o Nathan så tycker jag nog att han skall förlåta honom.

• Jonna84

Ja, jag tycker oxå det, de hör ihop nu tycker jga...fast han gör rätt i att låta henne våndas lite! Hon stack ju trots allt fast han sa att han inte skulle vara kvar om hon gjorde det...

• sofsan

Älskar den serien...synd bara att den är endast en gång i veckan!!!!!

• Barn nr2

Vem blir borgmästare tror ni?
    Hur kommer det att gå för Lucas med hans hjärtproblem?

• magizmaka

Här är en till som älskar serien. Jag tror att Dan blir borgmästare, tyvärr! Men Lucas får ju inte bara dö, han måste klakra sig. Det var spännande i söndags. Åh man blir så arg när han anstränger sig så hårt trots sina hjärtproblem

• Sarabi

Tror ni inte att det blir så att Lucas faller ihop där i träningshallen där han kämpar på, och Nathan kommer och räddar honom? Så har de räddat varandra vars en gång liksom...?

Och så blir det säkert lite bättre mellan Nathan och Haley, men så kommer det säkert fram att hon kysst Chris Keller (som Batman)....

• Jonna84

Nä, jag tror faktiskt att Karen blir borgmästare ändå...eller mna kan ju hoppas

Sarabi: Ja, jag tänkte precis på det när det slutade, nu kommer väl Nathan och räddar honom och så blir de äntligen sams!

• Jonna84

Tror dessutom att det kommer gå bra med Lucas hjärtproblem...på nåt sätt kommer alla få reda på det och då kommer han få hjälp och pengar till medicinerna!

Svar på tråden One Tree Hill (Inga spoilers!)