One Tree Hill (Inga spoilers!)
Nån mer än jag som älskar detta program! Längtar till varje söndag....
Nån mer än jag som älskar detta program! Längtar till varje söndag....
reprisen!!!
när är den!
Bra avsnitt igår.
Undrar om Lucas såg vad han såg eller om det var en dröm, man vet ju aldrig i tvserier. OM det var verklighet så är Brooke så korkad.
Jag tyckte att Debbie och Karen var coola när de förstörde Dans planch. Heja Karen.
Och det var på tiden att Nathan och Haley fick lite kvalitetstid tillsammans.
JAG MISSADE DET!!!!!! Uppdatering tack!!! Låg Brooke med Chris???
Vet inte men de verkade nakna i alla fall kanske bara var fulla och sov. för Brooke sa ju precis innan att Luke var den enda för henne. Donna och Karen är ju störtsköna, tycker bara synd om Donna som inte kan slå sig fri, han var för jävla äcklig Dan när han hade använt tandborsten till div. snusk i förra/förrförra programmet.
Är det bara jag som tycker att Chris är jätte ugly??
Ok detta hände i söndags!
Det bestämdes att alla tjejerna skulle gå på dejter med "sina" killar de valde på den här listan gången innan, men Lucas tänkte inte gå på sin för han e ju kär i Brooke och Brooke tänkte inte heller gå men så kom Chris hem till henne och Nathan skulle ju gå med Haley men han sa att han inte tänkte göra det om inte Brooke och Chris gjorde det så då gick hon ut med Chris och självklart såg Lucas det och då gick han ut med "sin" tjej...
Hon försökte med alla medel att få honom intresserad men han brydde sig inte och efter dejten åkte han hem till Brooke där han hittar henne i säng med Chris! Ok, de låg och jag tyckte inte man såg om de hade kläder på sig eller inte...men ändå! Klantigt Brooke...
Karen och Deb skulle klättra upp och förstöra Dans stora planch till kampanjen så råkade de ha ner stegen, det va rätt skoj men den fick de upp den och det löste sig...
Peyton gick på sin dejt med Mouth och han tog med henne till ett ålderdomshem där de skulle hälsa på en gammal man, de tog med honom ut och åkte gokart och det var Mouths farfar som har alzeimers..och han kommer inte ihåg nånting och han tror att Mouth e hans son...det va gulligt och ett tårögdt ögonblick uppstod ....
Haley och Nathan gick ju ut på sin dejt och de skulle gå till stranden där de gifte sig men den var helt borta, de höll på att bygga hus där eller nåt...så Haley blev lite deppig och Nathan tröstade henne och sa, fast med andra ord, att det kommer ta tid men han tror att det blir dom igen!
Tror att det var allt...hmm nån får skriva till det som jag missat!
Det sak stå att Chris och Brooke låg och SOV..men jag missade det ordet...