• Jonna84

One Tree Hill (Inga spoilers!)

Nån mer än jag som älskar detta program! Längtar till varje söndag....

• Svar på tråden One Tree Hill (Inga spoilers!)
  • Nilima

älskar verkligen OTH..

Vet inte riktigt vad jag ska tro om vem som blir borgmästare. jag hoppas verkligen på Karen, men i den serien verkar Dan äga allt i staden så troligen blir han borgmästare. Men det skulle vara grymt kul att se hans min om han förlorade:D

Nathan och haley MÅSTE bli tillsammans igen. Det är det paret som bara ska vara tillsammans, så enkelt är det. Kommer nog att dröja innan han förlåter henne och Chris kommer inte göra saken lättare..

Brooke verkar vara en smart tjej så jag förstår inte hur hon kunde vara så dum att inte välja Lucas, det hade varit så enkelt för henne, men nej..
    Men hon löser det nog på nått sätt, hon och Lucaskan vara ihop. lite kul hur kemin ska bli mellan dom när de avsnitt som spelats in efter de skiljt sig visas, kan bli lite spänt..

• djmugg

Vad hände i söndags? Missade det.

• Jonna84

djmugg:

Karen och Dan har börjat med sina valkampanjer och Dan har ju mkt mera pengar men Karen tror på sitt goda rykte.

Lucas hjärtproblem börjar göra sig påmint mer och mer och Haley vill att han ska berätta för Whitey.

Haley och Chris jobbar på hennes musik men det går inget bra och han säger att hon måste fixa allt med Nathan innan det blir nån bra musik.

Brooke kommer på att alla i hennes cheerleeding-trupp ska få välja varsin kille i skolan och sen får ingen av de andra tjejerna röra honom för att de ska sluta bråka om killarna...och sen blir det så att Brooke väljer Chris Keller istället för Lucas för hon tror att den nya tjejen ville ha Chris! fast hon bara lurade Brooke för att få Lucas, och Haley fick Nathan iaf!

Och det slutar med att Lucas tränar som en galning i gympahallen och det ser ut som han har väldigt ont och komemr säcka ihop närsomhelst!

• Jonna84

Nilima: Ja, tyckte att det va så gulligt att Lucas och Brooke va kära i verkligheten men som du säger ska bli kul att se om det märks...fast jag tror inte det! De e ju duktiga skådisar båda två!

• Nilima

jonna84: jo, jag tror det med, men det måste kännas konstigt att behöva träffa sin exman varje dag och aksnke spela dökär i honom. Kyssas och ha sig.
    Man ser så tydligt i serier när ett par ahr bra personkemi i verkligehten, det ser så naturligt ut då. ta t.ex Summer och Seth i OC, dom är tillsammans i verkligheten med och syns verkligen att dom är kära på riktigt, alla gulliga scener blir, jaa patetiskt nog perfecta och super bra..

• prickelina

jag bara ÄLSKAR OTH!
    Tycker att peytons kille kan komma tillbaka. Hon kan behöva en break!

Och haley och nathan är so ment to bee!!!

• Jonna84

Nilima: Jaaa, hajar vad du menar...hehe

prickelina: Ja, tycker oxå att Jake ska komma tillbaks, även om jag inte gillar Peyton nå speciellt så e det ändå som du säger...hon behöver det stackarn!

• prickelina

jag gillar peyton fast hog får börja bli snäll mot haley! grrrr
    och låta bli den rödhåriga cheerleadern!

• Nilima

prickelina: Ja! Peyton får inte under några omständigheter bli polare med hon den nya tjejen, då kan det bli trubbel mellan peyton och brooke också. och vi vet ju hur agressiv brooke kan bli..:P..
    Sen förstår jag inte riktigt varför hon är så sur på Haley. Haley hade en anledning att lämna tree hill, och det var ju inte så att hon struntade i nathan eller nått..

• Grannen

Åh vad kul! Gillar oxå OTH, då får sambon ta lilla pyret så att jag får njuta!

Svar på tråden One Tree Hill (Inga spoilers!)