Inlägg från: Happy me |Visa alla inlägg
  • Happy me

Tilles tråd

Hej på er och hej nya tråden!  Kyss *inga fler kommentarer är nödvändiga*

Har tänkt på er massor i dag och hoppas att ni haft en bra dag och att Liams födesedag blir så bra han vill ha den!

Baby Boy
    Tille får blåsor och sår även invändes varför sondmatning inte är bra för honom vad jag förstått.

Kommer tillbaka och kollar till er lite i kväll! Ni finns i mina tankar och i mitt hjärta!

KRAM!
  • Happy me
    Hej Tille! Dags att säga god natt! Klockan är mycket, snart är det en ny dag! En dag som inte är Liams födelsedag och en dag som inte bjuder på måsten, kanske ett bad möjligtvis... Annars Tillevännen, har du varit så duktig nu - kämpat och kämpat! Nu får du sova och somna i ro. Tänker på dig hela tiden och skickar en lätt puss på kinden och blåser försiktigt på pannan! Sov gott allra käraste Tille.

Resten av familjen, jag hoppas ni har haft en bra dag förutom tidningsmissödet och trådtjafset. Det är sånt man helst skulle vilja skydda er från nu när ni är så starka att ni är här och skriver till oss. Det är klart att det gör ont att läsa att Tille är ännu smalare än de bilder vi ser och det gör mig så ont att han måste ha det så här. Lyssnade på hela reportaget i dag också. Otroligt! Så himla starkt! Är så glad att ni nu har en Tille-stjärna att titta på den dag ni vill när Tille inte längre finns hos er. Han far nog till sin stjärna och sitter där och tittar ner på oss alla.

Jag hoppas att ni finner styrka genom en god natts sömn. Skickar er all positiv energi jag kan finna och hoppas ni får sova gott! Stor kram!
    ♥ SOV GOTT kära lilla familj! I morgon är en annan dag... ♥
  • Happy me

God morgon min lilla fjärilsvinge, sover du fortfarande sött i din bädd?
    Om du somnat in för den långa färden, lille Tille var ej rädd.
    Att färdas mot de grönaste av ängar och vara utan smärta,
    det är du värd ~ mitt allra sköraste lilla hjärta!

Eller ligger du och sover säg,
    då finns mamma och pappa där för dig.
    Alla dygnets timmar är de där,
    väntar men håller dig såå kär!
    Ingen annan har berört som du,
    det måste du väl veta nu?

Ha nu en jättefin dag,
    full av solsken, värme och behag.
    Kram, kram och liten puss på kind,
    sen blåser vi det onda bort ~ med den ömmaste lilla vind.

• Happy me
    Kära Therese! Läste just i dagboken att han ätit så lite och sovit så mycket lillvännen! Hoppas hur ni än väljer att göra i dag, bada eller inte, blir ett beslut som känns bra för er. Tänker på er ~ hur stort och tungt ett sånt beslut egentligen kan vara när livet är som allra skörast. Tänk på att vad ni än väljer kunde ingen annan ha gjort ett bättre val och att ni är otroligt fina föräldrar. Tille kommer somna in så småningom och om det blir på skötbordet kanske inte det känns bra men å andra sidan somnade han in under er omsorg för hans bästa. Stor kram!!
  • Happy me
    Kommer in en sväng och tittar till...
    Johanna Axelsson har en jättebra fråga om hur man känner. Har känt precis som ni att jag hoppats på ett mirakel varje gång och det är klart att man vill. Samtidigt har jag förstått med tiden hur Therese o Nicklas verkligen ser att det bästa för Tille vore att få somna in, att det är okej. Efter en ganska intensiv vecka med tankar på honom så förstår jag att hans liv ju inte kommer att vända och att det är skönast då att få somna och slippa smärtorna. Jag ville att familjen skulle få fira Liams födelsedag och att det inte skulle bli just då. Därför i morse när jag gick in så tänkte jag - att det är helt okej om han har somnat nu. Därav kom nog min dikt också som jag började dagen med.

Therese - en stor kram till dig som orkar besvara frågor, ta hemska telefonsamtal och samtidigt vara en sån fin mamma! KRAAAM!!!!!
  • Happy me
    ♥♥♥

Käraste lilla vännen! I natt kan du sluta dina ögon och drömma dig i väg, långt, långt bort! Om du ser den andra världen så var inte rädd, vänd inte åter. Låt dig ledas vidare, vi minns dig med våra hjärtan kära lille Tille! I mina tankar finns du kvar och dina små spår har gjort ett avtryck i mitt hjärta! Din familj har oändligt mycket mer kvar av dig, glada och fina minnen av den tid du varit här! Sov därför gott och sov i ro min lilla vän! 
    Puss på din kind och en puff på din panna!

• Happy me

Det första och sista i mina tankar... hur är det med Tille-vännen?
    Hoppas natten varit lugn. Sänder mina varmaste tankar till hela familjen!
    Stor kram!

• Happy me
    Ser att lille Tille badar nu ~ hoppas det går snabbt och bra! Kram på dig lilla blötis!
Svar på tråden Tilles tråd