Inlägg från: Mettan69 |Visa alla inlägg
  • Mettan69

Tilles tråd

Vilken underbar annons dina föräldrar satte in. Du visste verkligen vad du gjorde när du valde dem.

Du har fått mig att sluta gnälla över struntsaker hemma. okej, Sixten krånglar när han skall ta på sig men vad gör det för så fort det han är påklädd så är han lugn igen. Ingen ide att stressa upp sig i onödan.

Det är något som du har visat många här på jorden att livet är för kort för att gnälla över småsaker.

Tusen tack för att vi fick låna dig ett litet tag.

Saknar dig fast jag aldrig fick träffa dig.

Kram Marieth

• Mettan69

God morgon.

Hoppas ni får en lugn och skön dag i dag. Verkar som ni verkligen tar vara på varandra nu och försöker njuta så gott det går av livet. Underbart att hör. Hjälper säkert jättemycket att Liam och Dea finns i erat liv.

Tille: Se nu till att ta bort alla gråa moln till i morgon så dina föräldrar kan känna dina varma vindslag mot sina kinder.

Många kramar från Marieth

• Mettan69

God morgon.

Vill bara kika in önska er en skön dag, trots trolig träningsvärk...

Låg själv på hotell i helgen och det är underbart avkopplande. Tänk bara att få frukosten serverad och sen bara resa sig och gå. Varje mammas dröm...

Tille önskar även dig en underbar dag. Sköt om dig där uppe. Saknar dig.

Många kramar till hela familjen

Marieth

• Mettan69

God morgon Tille

Dags att vakna och släppa ut solen till oss här nere.

Hoppas din natt varit skön och att du får en rolig lekdag i dag med.

Therese & Nicklas: Hoppas eran natt varit skön också och att ni fått laddat batterierna lite till. Ta väl hand om er.

Många gosekramar från Marieth

• Mettan69

God morgon.

En ny vårdag kommer och med det så kommer ljuset. Underbart...

Låter som om ni har fullt upp hela tiden. Fattar inte hur ni orkar. När jag har lagt barnen så trillar jag oftast ner i soffan och det är inte mycket som får mig därifrån sen.Skulle fara chockladen som finns i köket...

Blir visseligen bättre nu när de ljusa kvällarna kommer. Då får man ju lite mer energi.

Tille: jag vet att du njuter av dagen även i dag och det har du verkligen förtjänat. Tusen tack (igen) för allt du gav.

Saknar dig jättemycket. JÄTTEKRAMAR till dig fantastiska ängel.

Jättekramar även till er Therese och Nicklas. Hoppas ni får en skön dag.

Marieth

• Mettan69

Sitter på jobbet och gråter igen. Såg just inslaget från tv4.

Dessa underbara ögon. Du har verkligen gjort underverk på den lilla tiden du fanns med oss.

Tack du lilla ängel.

Många gosekramar Marieth

• Mettan69

Ta god tid på er att komma tillbaka till vardagslivet utan Tille. Som du märkte i går så tar det tid även om man känner sig redo. Sköt om er underbara människor.

Tyvärr så har jag inte tillgång till datorn under helgen (ve och fasa) så jag har en del att komma ifatt efter helgen.

Tille: Här skiner solen och citronfjärilar flyger förbi fönstret. Du kommer alltid att finnas här på jorden i tanken för man blir ständigt påmind om dig.

Och man blir varm och glad för dessa påminnelserna från den underbaraste änglen som finns. Du är en ständig påminnelse om att man skall ta vara på livet och strunta i "I-landsproblem" som är det enda man egentligen har.

Ha en avslappnande och skön helg så kikar jag in till er igen efter helgen.

Många gosekramar Marieth

• Mettan69

Min man tycker att jag är vansinningt dum som fortsätter att kolla allt som har med Tille att göra just för att man blir så ledsen så tårarna rinner över ibland. Men han förstår ju inte att man även blir varm i kroppen av Tille. Så mycket kärlek och värme som denna underbara lille kille har spridit. Gjort mig till en mer tolerant förälder.

När det gäller att skaffa mer barn men att du är rädd för att jämföra med Tille så kan du vara lugn. Varje barn man får är unikt. Tro mig, jag har tre. Den först pojken (Max 14år) är såååå lugn och försiktig medans den andra pojken (Felix 10 år) är som ett yrväder. Max avskyr att sporta medans Felix vill vara med på allt. Sen har vi den tredje pojken (Sixten 2 år) Också mycket lugn coh mycket bortskämd av sina bröder. Hemma kallas han för Kungen för det är han som bestämmer. Visst jämför man men det är på ett positiv sätt.

Lycka till med viktminskningen. Jag har tre kilo kvar (17 borta)och fy fasen vad dom sitter hårt...

Tille: Hoppas du får ytterligar en rolig dag där solen skiner.
    Tänker på dig och saknar dig.

Många gosekramar Marieth

• Mettan69

God morgon Tillekillen.

Hoppas du har mycket spring i benen i dag och att solen skiner hos dig. Här har den inte hunnit spricka fram ännu. Men jag hoppas att himlen snart blir lika blå som dina ögon är.

Ha en riktig skön dag älskade ängel...

Önskar även dina föräldrar en skön dag. Släng ett öga på din mamma. Hon är på väg att bli förkyld och du vet ju att de skall resa snart så släng lite extra friska vindar åt hennes håll.

Många gosekramar Marieth

• Mettan69

God morgon Tille

Tack för att du tar fram solen i dag när min minsta pojk fyller två år. Om du kikar ner i em så kommer du se oss på altanen med mycket glass och ballonger. Skickar upp en till dig.

Ha en riktig lekfull dag i solen

Nu närmar sig resan för er och det är inte utan att man är avundsjuk. Hoppas ni får det riktigt skönt och kan rå om er på alla plan.

Många gosekramar Marieth

Svar på tråden Tilles tråd