Tilles tråd
god morgon Tillevännen.
Snart dax att vakna till en ny skön dag. Blir säkert full av bus med de andra änglarna eller vill ni kanske ha en lugn mysdag. Vem vet? Så länge ni har det bra så får ni göra vad ni vill där uppe. Saknar dig här nere men vet samtidigt att du är där du hör hemma. Så roligt att din mamma har lagt in ett nytt kort på dig. Coola killen... Man blir varm i hela kroppen när man ser dig. Ha nu en riktig skön dag.
God morgon kära föräldrar.
Vad underbart det är att Tille även påverkat barn på ett så positivt sätt (Nassie72). jag väntar ivrigt tills jag får boken i morgon. Skall bli underbar läsning. Jag har även skrivit ut sagan om Tille och påskharen för att ha själv som en påminnelse hur det kan vara och förhoppningsvis är den dagen man själv måste vandra iväg. även skrivit ut några av de bilder som andra har gjort till er och satt i en mapp tillsamamns med sagan för att ta hem och visa mina barn. Tille har verkligen tagit en alldeles egen plats i mitt hjärta och det utrymmet lämnar jag gärna över för han skänker så mycket värme i min kropp.
Hoppas ni får en solig och varm dag.
Många gosekramar Marieth