Inlägg från: Luffarmor |Visa alla inlägg
  • Luffarmor

Tilles tråd

Gumman tänk att du ännu orkar starta upp en ny tråd. Det var ju lite tråkigt på den gamla, så nu får vi ta nya tag o gööra denna lika varm o kärleksfull.
    Hoppas att du kan få tag i den gamla så Liam får läsa att vackert som har skrivits om honom.

Hoppas på en bra kväll

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor
      God morgon
     Tille jag hoppas att natten har varit snäll  mot dig, o du har kunnat sova lungt o att mamma o pappa har kunant vila oxå.

Det tog ett tag att läsa i kapp tråden, men nu är jag i kapp, tänk vad folk engaserar sig tråden är ju inte ännu ett dyng gammal.

Therese det var ju bra att du fick tillgång till den gamla tråden , det är ju det viktigaste att ni har tillgång till den.....den är ju för er.

Ha en bra dag
  • Luffarmor

Hej
    Loggar snart ut för kvällen, hoppas att natten blir lung o fin hos er.

Nu en fråga till Therese som snurrar mig i skallen....hur är det med Liam o Dea, jag vet att dom är dina fina bonus, men Nicklas är ju pappa åt dom eller hur? Finns det någon risk att dom bär på den skadade genen så att deras barn i framtiden kan få EB?
     Du behöver inte svara om du inte vill.
    God natt lilla Tile från oss i finalnd

• Luffarmor
    God morgon Tille Lille med familj.

Hoppas att natten har varit snäll mot er igen o ni har fått vila. Tänkarna gick till er i natt då min lille pojke var vaken, om hur evigt tacksam man ska får vara över det man har. Det har i alla fall Tille lärt  mig, jag en gammal tant i jämförelse med  Tille. Att Han som är så liten ska kunna lära mig något som är så självklart men att man inte själv tänker efter alla gånger utan bara klagar.
    Ja sådan är väll människan , man fattar inte hur bra man egenligen har det.

Liam hoppas att du får ett fint kalas i dag.

Må solen lysa för er idag, det gör den i allafall här på andra sidan  kvarken.
  • Luffarmor
     God morgon Tille lille, hoppas att natten var snäll mot dej o ni igen en gång fick sova lungt.
    Hoppas att dagen blir så bra den nu kna bli

Kramar till familjen o en lätt liten snusning i pannan på Tille
  • Luffarmor

God morgon

Hoppas att natten har varit snäll o att ni ahr fått sova lungt.

• Luffarmor

God morgon Tille vännen.
    Hoppas att natten har varti snäll o ni har fått sova

• Luffarmor

god morgon Tille

Hoppas att badet går bra, läste just att du var svag så det kankse är snart dags att släppa taget.
    Ljusset är tänt hos oss här idga

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

God morgon lilla vännen+ din varma kärlesfulla familj, finns du hos oss ännu elelr har du tagit din vän Magnus tåg?
    Eller väntar du ännu på Dea?
     Skicakr en fin liten snusning på pannan i allfall o hoppas på en dag utan allt ont

• Luffarmor

Hej igen
    Jag var ute i vårsolen o gick med min son snusade så skönt i vår solen. Mina tankar falxade hit o dit som dom gör då man vandrar runt o har skönt.
    Då kom vårens första fjäril flygande så sakta o försiktigt, mina tankar gick direkt till dej lilla vän,  vår lilla fjäril.
    Svarnarna fluger förbi o trumpetar så nog kan vi säga att våren är här i dag så du fick även uppleva den

Svar på tråden Tilles tråd