Inlägg från: Luffarmor |Visa alla inlägg
  • Luffarmor

Tilles tråd

God morgon på er.

Ja det ska jag då säga det var en slut liten katt, stackarn.
    I går var vi på mässa i Vasa, då fick vår gosse 3 ballonger som vi sist o sluligen inte tog ham, var rädd att dom skulle gå sönder i bilen, så vi klippte av banden innan vi åket o jag o gubben bestämde att nu får Tille dom så vi skickade i väg tre banllonger till Tille, lite reklam på dom var det ju men det tror jag inte att han bryr sig om.
    Ha en bra dag

• Luffarmor

Hoppas att ni får en riktigt fin dag i dag oxå

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Vill bara önksa er en god mogeon o en trevlig valborg o en fin första maj

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Skickar bara över hälsnigar

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

ha en skön resa o ha så trevligt i kväll

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Hoppas att ni ahr en fin resa

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Hej

Nu är ni säkert o fiskar eller har varit har inte riktigt snaj på tidskillnaden, hoppas att ni får en fin dag i dag. Vilka underbara bilder o vilka enorma upplevelser ni har o komer att få innan ni är hemma men det är ni ju värda.
    Ha en skön dag o njut av varandra, maten solen salta bad o kulturen ja o så dom där bra dvd filmerna

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Hej

tittade på er i soffan, ni såg ju inte ett dugg nervösa ut fast jag misstänker att ni var det, försökte se det redan i går men det kom bara en massa om stockholmsbörsen ......ni var så fina.
    Ha en bra dag o kör försiktigt, ska banda Tille i  kväll, då vår lille plutt fodrar sina föräldrar då o jag kan kolla i lugn o ro senare

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Vilken underbar film Tilles resa, såg den först nu då jag bandade den,så att jag skulle få se den i lugn o ro ...Rasmus  sover uta o gubben är ute med hundarna.

Tack för att vi fick vara med.....

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Hej

Underbar dokumentär saklig o fin.

Ja vet hur kul det är att skrapa bilar......vi hade just köpt förra bolen ny röd o fin.....tog den till jobbet o såg inte  björken som stod på parkeringen::::: gissa om gubben var glad, kofångaren bak på sprack o vi som höll på att bygga hus, skämmade att komma hem o berätta att man INTE ser en björk. Dom som är så små o diskreta eller hur?

Ha bättre lycka på näata golfrunda kanske golfen fluter bättre om vädret är sämre?

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Hej

Hoppas att har det bra: Här öser regnet ner...såd et är vått o tråkigt. Hor är ju för söt er Lill_Elsa. Hoppas nu att Ewald lungar sig ,men vem skulle inte bli till sig då man fåren söt tjejFlört.

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Hej

Vad ledsen man blir över  sina medmänniskor som tror att ni tjänar pengar på Tille.....att dom inte skämms.

Hoppas att ni får en bra dag i dag i allfall

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Ha en skön national dag

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

skickar bara över lite tankar till er

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Ha en skön midsommar men mycke sill, potatis(färsk o ny försåss) o färska röda jordgubbar

Stolt mamma till Rasmus
  • Luffarmor

Hoppas att ni får en fortsatt bra semester

Stolt mamma till Rasmus
Svar på tråden Tilles tråd