Inlägg från: Ester1 |Visa alla inlägg
  • Ester1

Tilles tråd

Hej Therese!
    Vad glad jag blir att du orkade starta en ny tråd. Hoppas ni i familjen haft en bra dag. Ska ni ha något födelsedagskalas för Liam idag? Vad härligt för honom att få ha sin lillebror med på sin födelsedag. Usch, jag tårögd bara jag tänker på det.
    Stor KRAM till Liam på hans DAG!
    Kram till er Therese och Nicklas. En lätt liten puss på Tilles panna.

• Ester1

Ha en härlig dag med familjen. Stor kram från oss.

• Ester1

Godnatt Tille och familjen! Hoppas det har varit en härlig dag för Liam. Kram på er.

• Ester1

Hej på er!
    Jag hoppas att badet går bra (om det blir något bad) och att ni får en lugn och skön dag. Kram från oss.

• Ester1

Godnatt hela familjen och sov så gott lille Tille!
    Kram, kram.

• Ester1

Godmorgon Therese och hela ditt gäng där hemma!
    Idag så önskar jag att ni får sol och värme. Hoppas att storebror får ett superroligt kalas och att Tilles bad går så bra det bara kan.
    Soliga hälsningar Jenny

• Ester1

Hej, jag är ledsen att det var jobbigt att bada lillen. Önskar att resten av dagen blir superbra, framförallt för Liam. Kram till er och en lätt klapp till Tille.

• Ester1

Godkväll!

Vad roligt att Tille har fått vara med på Liams kalas, det låter som en härlig dag.

Ni fortsätter "vara" på ett så himla bra sätt. Jag tänker att det nog ger Liam en väldig trygghet att vardagen med dess rutiner fortgår fastän hans lillebror är sjuk. Om jag var hos er skulle jag stötta er på alla sätt som fanns så ni kunde fortsätta som ni gör. Det låter lite töntigt men så är det. Så lev på fastän livet ter sig lite konstigt just nu.

Stor kram till er och en lätt klapp på Tilles panna.
    /Jenny

• Ester1

Godmorgon!

Jag måste säga att det är fantastiskt hur länge Tillle har hållt sig kvar, han måste ha svårt att slita sig från er. Jag önskar det var mer jag kunde göra för er i familjen i denna stund.

En stor kram till er och en liten klapp på Tilles panna.

Svar på tråden Tilles tråd