Inlägg från: Ester1 |Visa alla inlägg
  • Ester1

Tilles tråd

Vad härligt att ni har sol! Lyckos Tille!

• Ester1

Godkväll hela familjen!

Jag tycker det låter så härligt att ni känner er så lugna med vad som sker i ert liv just nu (jag hoppas du förstår vad jag menar). Ni verkar klara av att leva i nuet och ta det för vad det är. Jag beundrar er och får sån styrka av erat förhållningssätt till livet.

Och Tille blir tröttare och tröttare, trots det så känner jag glädje när jag tänker på honom. Hoppas du får en bra natt lille vän.

Godnatt på er och sov så sött Tille.

• Ester1

Hej!

Det gör mig ledsen att Tille har haft ont inatt. Lille gubben! Hoppas dagen blir bättre för hans del och att ni alla får det bra idag.

Stora kramar till hela familjen och en liten klapp på Tilles panna.

• Ester1

Godkväll på er!

Att Tille kämpar på, lille vännen. Sov så gott lille Tille.

Therese, Nicklas och Liam: stor, stor kram till er. Ta hand om er.

• Ester1

Godmorgon hela familjen!

Vilken kämpe du är Tille! Ha det bra idag.

• Ester1

Godkväll på er!

Tille verkar vara på väg nu. Jag önskar det var något jag kunde göra för er familj.
    Ta hand om er nu och klappa lille Tille lätt på pannan. Viska ett Tack till honom från mig.

• Ester1

Tille: Lilla hjärtat, jag tänker på dig! Mjuka pussar på din panna.

Therese och Nicklas: hoppas badet går så bra det bara går. Ta hand om varandra och stor kram till er. Ni är fantastiska.

• Ester1

Vad härligt att ni har haft sol i Sundsvall och att Tille har fått vara ute!

Hoppas ni får en bra kväll med besök och allt. Stora kramar och en liten lätt klapp på Tille.

Svar på tråden Tilles tråd