Inlägg från: Annica71 |Visa alla inlägg
  • Annica71

Tilles tråd

Va Tille jag blir då du startat om en tråd Therese när den andra togs bort. Tycker det var oerhört fel av redaktionen att ta bort den men så är det i vårt samhälle tyvärr.

Såg du tråden där man skulle byta ut ordet glad mot Tille? Det har jag gjort hela dagen och fått förklara mig många gånger vilket jag hoppas gjort att bidrag kommer in till fonden.

Ni är så starka och så fina männsikor allihop. Tänk så många Tille berör. Jag blir Tille då man inser att många männsikor har så stora hjärtan i vårt annars så hjärtlösa samhälle med allt våld osv.

*kramis*
    Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Annica71

Godmorgon Tille med familj.

Hoppas natten varit lugn och skön och att dagen blir likaså.

*kram*

• Annica71

Bry dig inte om kvinnan som ringde dig. DU vet bäst vad som ska göras för och med Tille.

Styrkekram till dig.

• Annica71

Godmorgon Tille och övriga familjen.

Önskar er en härlig dag!

Hoppas det går bra med badet och att Liam blir nöjd med sitt kalas.

*kramis*

• Annica71

Godnatt Tille.

Må du få sova så lugnt och gott.

*kram*

• Annica71
    En slängpuss till dig Tille. Jag förundras över var du finner krafter till att orka kämpa vidare. Det måste vara från all kärlek från din underbara mamma och övriga familjen. Tänk vad det skulle blivit av dig om du inte fått denna sjukdom?..något enormt stort är jag övertygad om.

Hoppas du får en så bra dag det bara går. *kram*

Helt otroligt vilken tjej du är Therese, vilken enorm styrka du har som delar med dig, förklarar och genom det kommer hjälpa så många andra männsikor i framtiden som drabbas av samma sjukdom som Tille gjort.

Kram till er alla.
  • Annica71

Hittade en söt liten dikt som jag vill dela med mig av.

Vid himmelens grind
    där blåser en vind
    från närmaste stjärna
    så sval på din kind
    Vid himmelens grind
    står tofflor på rad
    när barfota änglar går
    molnpromenad
    I himmelens sal är
    väggarna blå
    där leker vår Herre
    tittut med de små
    kram till Tille
  • Annica71

Det är en artikel om Tille i Aftonbladet idag igen. Jag vågar väl inte länka för då kanske tråden stängs igen, hoppas ni hittar artikeln ändå.

Tille: OM du bara visste vad du berör mig, du finns i mina tankar hela dagarna. Det gör mig så ont att du ska behöva gå igenom detta. Dumt att något sådant här ska behöva hända men det har verkligen gjort mig till en bättre medmänniska och framförallt en bättre mamma till min älskade Tiffany då ditt öde fått mig att inse hur skört livet kan vara och hur tacksam man ska vara för allt.

KRAM

Svar på tråden Tilles tråd