Tilles tråd
Dröm sött Tilleman.
Natti natti till familjen.
Dröm sött Tilleman.
Natti natti till familjen.
Godmorgon familjen.
Gud vilka fina annonser. *snyft*
Tille man är glad över dom det är jag säker på.

Godmorgon Tille-lille
Idag känner jag på mig att du är riktigt busig däruppe hos de andra änglabarnen. Jag har en känsla av att du nu känner dig trygg och att du sitter och berättar för alla om din goa mamma, pappa, syster och bror. Hur du med stolt röst berättar om hur bra och fin din tid här på jorden var, trots din sjukdom.
Om du bara visste hur du och även din mamma påverkat mig som människa och framförallt som mamma till Tiffany. Jag kan bara säga tack.
Ha en underbar dag och hälsa alla dina nya kompisar.

Godmorgon.
Idag är det din dag Tille-Lille. Hoppas vädret i Sundsvall är lika fint som här i Göteborg. Det har varit kallt inatt så jag fick skrapa bilen i morse men nu skiner solen så fint så och det kommer bli en underbar solig dag idag. Hoppas som sagt det är lika fint hos dig.
Du finns alltid i mina tankar. Du underbara lilla söta goa kille som fick finnas bland oss alldeles för kort tid. Men du vet väl om hur stor inverkan du gjort på mig och alla andra?
Under din tid hos oss uträttade du mer än jag kommer göra i hela mitt liv. Och minnet utav dig kommer för alltid påverka oss alla på ett positivt sätt.
Jag tror på att det finns en mening med allt som sker, även fast man inte alltid förstår meningen.
Vet du Tille-Lille? Jag har namnsdag idag och det är jag glad för. Glad att DIN dag är just när jag har namnsdag.
*kramis*
Usch vad ledsamt det är just nu. Sitter på jobbet med tårarna rinnandes nedför mina kinder. jag har kört mitt vanliga spinningpass och köpte en sallad på vägen tillbaka men kan inte äta. Tänker på lille Tille och på hans familj som måste ha det oerhört jobbigt just nu.
Att detta ska behöva hända känns så orättvist, så onödigt på något vis. Varför?
Även fast jag inte känner er så gör det så ont i mig att ni ska behöva gå igenom detta och jag skulle så gärna vilja kram om er.
Saknar dig Tille.
Ha det gott där du nu befinner dig. *kram*

En dikt av Anna Wahlgren

Natti Natti.
Så skönt att läsa att ceremonin blev som ni ville.
Önskar er en trevlig helg.
Vila i frid Tille-lille

Godmorgon Tille och övriga familjen.
Hoppas ni har det bra idag och att vädret hos er är lika fint som här i Göteborg.

Hej familjen: Vilken härlig dag ni haft. Låter roligt med att tapetsera om i Deas rum.
Som jag sagt så många gånger tidigare så har det ni gått igenom påverkat mig mycket. Vill ge ett exempel på vad jag menar: Ikväll då jag skulle natta min dotter så blev jag oerhört irriterad då hon vägrade somna. Så fort jag skulle gå ut ur hennes rum så började hon gallskrika. Men då jag satt bredvid hennes säng och strök henne över håret för att försöka få henne lugn så tänkte jag på er. Hur mycket hade inte ni gett för att få sitta och stryka så på Tille-lille? Och trots att jag suttit där i över 1 timme och hon vägrade somna så kände jag en enorm tacksamhet och jag sa till henne att hur länge det än kommer ta innan du somnar älskade dotter så sitter mamma här hos dig.
Natti natti Tille

Godmorgon Tille och övriga familjen.