Tilles tråd
De allra varmaste av kramar till dig. Fattar inte hur du orkar? Beundrar dig. Jag hade inte orkat med ett sådant bakslag som att få 600 sidor kärlek bestulen från min familj.
Hoppas verkligen du får dem tillbaka!
Kramis
De allra varmaste av kramar till dig. Fattar inte hur du orkar? Beundrar dig. Jag hade inte orkat med ett sådant bakslag som att få 600 sidor kärlek bestulen från min familj.
Hoppas verkligen du får dem tillbaka!
Kramis
åå vilket underbart besked =)
Men USCH vilket strul. Hade varit bättre om de bara hade plockat bort från början istället för att stänga tråden.
Kram!
Who am I frågade vad Tille har för sjukdom:
Tille har Epidermolysis Bullosa, en medfödd genetisk sjukdom som bildar blåsor överallt. Både invärtes och utvärtes kan det komma blåsor.
EB finns i olika varianter. Tille har varianten "Herlitz" som tyvärr leder till döden i spädbarnsålder.
På den här sidan finns länkar att läsa mer:
beta.familjeliv.se/Forum-5-172/m8461238.html
Nattinatti Tille!
Du har redan fått 400 nya inlägg i denna nya tråd!
Hoppas ni haft en mysig födelsedag för din storebror! Gulligt att du ville stanna och medverka på kalaset =)) har du legat och luktat på den söta doften av tårta kanske medan de stora mumsat? =)
Sov gott inatt och dröm söta drömmar. Dröm och änglarna ska vaka vid din säng och viska i ditt öra.
Kraaaamis
Var med å photoshoppa Tille:
beta.familjeliv.se/Forum-5-177/m8480927.html
Var med å photoshoppa Tille:
Just nu håller folk på att photoshoppa bilder på Tille....
____________SAMLAT______________
Här finner du en samling av alla trixade bilder:
web.comhem.se/~u09500791/Tillebilder.html
I denna tråd:
Så håller folk på att photoshopa Tille!
Här finner du en samling av alla trixade bilder:
web.comhem.se/~u09500791/Tillebilder.html
Therese skriver dagbok i den gamla versionen av FL så om man har beta får man kika in en stund här för att hitta dagboken:
beta.familjeliv.se/krypin/therese6699/presentation.php
Godmorgon och kraaamis =)
Lycka till med badet och så....