Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

Tilles tråd

Titta gärna in på Tilles sida... med över 100 photoshoppade bilder på Tille....

web.comhem.se/~u09500791/Tillebilder.html

Kramar!
  • Beckah82

Jag har också tänt en stjärna på niomånader.se

TILLEMAN

En liten stjärna tändes på himlen den dag du föddes Tille och den lyser starkare för var dag som går...aldrig slocknar din stjärna!

• Beckah82
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

...Varma kramar till familjen Kärlek...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • Beckah82
    Stora varma kvällskramar kommer jag med här

Ojojoj Therese! nära 15.000 besök i din blogg idag!
  • Beckah82
    Varma aprilkramar kommer det här....

Kikat på annonserna nu. Att att skrivit de orden som hamnat i en hjältes annons är nog bland det största jag fått göra.
    Tänker på er massvis...och kommer så alltid att göra!
  • Beckah82

Ojojoj har inte gråtit så mycket på länge men nu bara forsade tårarna när jag kikade på TV-inslaget.

Känns så konstigt...kan verkligen känna en saknad efter Tille trots att jag aldrig träffat honom. Men det fattas något. Det fattas att gå in här i tråden och läsa om Tille. Det fattas rapporteringar om Tille i bloggen.

Hur han ätit, hur han sovit. Nya foton på hans vackra ögon...det har inte riktigt trillat på plats för mig förrän nu....Tille ÄR borta

*usch nu rinner tårarna igen*

Lilla barn...ska bära dig i hjärtat så länge jag lever!

• Beckah82
    Beckah82 skrev 2006-04-28 02:51:19 följande:
    Skrattig tjej:
    Här kan du klista in Tille-bilderna: www.familjeliv.se/Forum-5-177/m8480927.html
    Fast jag menade alltså tvärt om motför vad du gör nu...

Jag menade inte att du skulle hämta bilder där i länken och klista in dem här. jag menade att du kunde gå in dit och klistra in DINA bilder DÄR

Så alla Tilles bilder blir samlade alltså
  • Beckah82
    MuminMy skrev 2006-04-28 13:37:34 följande:
    Förtydligande: inläggen "bakom" sida 10 i gästboken försvinner inte men det är bara de 10 senaste sidorna som visas, om man raderar en sida av de 10 kommer en ny sida med äldre inlägg fram. Therese får tillgång till alla gb-inlägg via redaktionen. En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
    Aha! Tack för upplysningen

Fattade jag inte innan toppen ju
  • Beckah82
    skrattigtjej skrev 2006-04-28 14:18:26 följande:
    Beckah82 (skrev detta till tråden photoshopa kristoffer och hedra hans minne...) så jag frågade om de va ok att sprida vidare att fler barn ha drbbats av den hemska sjukdomen som tille dog av...så hoppas länkarna fungera nu Det är MYCKET ovanligt att det födes EB-barn över huvudtaget. Av en olycklig slump har det nu blivit så att vi i Sverige har fått 3 EB-barn inom ett halvår:www.familjeliv.se/krypin/kepa71/presentation.... Kristofferwww.familjeliv.se/krypin/therese6699/presenta... Tillewww.familjeliv.se/krypin/therese6699/presenta... Berat...och vad än värre är så föddes de alla tre med varianten "Herlitz" som alltid leder till döden. Medelåldern för Herlitzbarn tror jag var 8 månader. tänker på er som ha d svårt
    Funkade inte riktigt med Ilknurs länk...men typ alla som brukar hänga i den här tråden vet redan om att det är tre och bruakr besöka de andra två barnens mammors sidor.
  • Beckah82
    Therese6699 skrev 2006-04-29 13:19:40 följande:
    Nicklas och jag har haft lite svårt för att känna att det är okey att ni vill göra så mycket saker för oss för det känns som om vi bara är oss själva. Men vi satt och diskuterade nu vad vi skulle göra med dom pengar vi har fått. Dom hörde av sig ifrån Kvinnokliniken i veckan och sa att det var okey att göra en "provrörsbefruktning", men funkade inte det fick vi bekosta det själva. Eftersom den provrörsbefruktningen vi ska göra inte är som en "vanlig" provrörsbefruktning. Det är en del extra steg så är tyvärr chansen för att det ska lyckas inte på långa vägar lika bra som vid vanliga provrörsbefruktning. Så eftersom vi faktisk redan har betalat för vår Thailandsresa funderar på på att spara pengarna till provrörsförsöken om det inte skulle funka. Skulle det funka så tänker vi använda dom till det barnet.

Jag hoppas det känns okey för alla er snälla människor?

KramTherese
    Jag kan inte svara för alla andra...bara för lilla mig men jag personligen tycker ju att det låter som en helt UNDERBART bra sak att lägga pengarna på! Skulle verkligen vara en ära att vara med på ett hörn för att ge Tille ett syskon...går nog inte lägga pengarna på ngt bättre.

Kramis
  • Beckah82

Hejsan Therese med familj!

Nu har jag kikat på den långa oklippta versionen av intervjun. Känns jättebra att få lyssna på er på riktigt och inte bara läsa text.

Hoppas ni får en fin fortsättning på veckan!

Kramis

• Beckah82

My god vad människor är hemska. USCH...blir så arg på alla puckon som ska lägga sig i och anta och skvallra och rapportera.

Vad trodde de? Att Aftonbladet skulle belöna dem och skriva en stor artikel om att folk blivit grundlurade eller något?

SUCK! Tänk om de hade kunnat ta reda på fakta hur det egentligen låg till först istället!

Tycker såååå synd om er, Therese och Nicklas som får stå ut med sådant och om och om igen få förklara och bli ledsna.

Nattiskramis!

• Beckah82

Bara skriver en liten rad...jag är inne varje dag coh läser men har inte skrivit på länge så jag tänkte höra av mig

Kramar!

Beckah -82, mamma till Victor -98 hemsida: busig.sida.nu
  • Beckah82

Skriver ett par rader för det var så länge sen Vill ju berätta att här finns en till som naturligtvis inte skulle missa kvällens dokumentär för allt i världen!

Kraaamis

Beckah -82, mamma till ♥ Victor ♥ -98 hemsida: busig.sida.nu
Svar på tråden Tilles tråd