Tilles tråd
Titta gärna in på Tilles sida... med över 100 photoshoppade bilder på Tille....web.comhem.se/~u09500791/Tillebilder.html
Kramar!
Jag har också tänt en stjärna på niomånader.se
TILLEMAN
En liten stjärna tändes på himlen den dag du föddes Tille och den lyser starkare för var dag som går...aldrig slocknar din stjärna!
men åååååå tårar!
Vilken underbar låt!!!!
http://www.myspace.com/camillagervide
Ojojoj har inte gråtit så mycket på länge men nu bara forsade tårarna när jag kikade på TV-inslaget.
Känns så konstigt...kan verkligen känna en saknad efter Tille trots att jag aldrig träffat honom. Men det fattas något. Det fattas att gå in här i tråden och läsa om Tille. Det fattas rapporteringar om Tille i bloggen.
Hur han ätit, hur han sovit. Nya foton på hans vackra ögon...det har inte riktigt trillat på plats för mig förrän nu....Tille ÄR borta
*usch nu rinner tårarna igen*
Lilla barn...ska bära dig i hjärtat så länge jag lever!
Hejsan Therese med familj!
Nu har jag kikat på den långa oklippta versionen av intervjun. Känns jättebra att få lyssna på er på riktigt och inte bara läsa text.
Hoppas ni får en fin fortsättning på veckan!
Kramis
My god vad människor är hemska. USCH...blir så arg på alla puckon som ska lägga sig i och anta och skvallra och rapportera.
Vad trodde de? Att Aftonbladet skulle belöna dem och skriva en stor artikel om att folk blivit grundlurade eller något?
SUCK! Tänk om de hade kunnat ta reda på fakta hur det egentligen låg till först istället!
Tycker såååå synd om er, Therese och Nicklas som får stå ut med sådant och om och om igen få förklara och bli ledsna.
Nattiskramis!
Bara skriver en liten rad...jag är inne varje dag coh läser men har inte skrivit på länge så jag tänkte höra av mig
Kramar!
Skriver ett par rader för det var så länge sen
Vill ju berätta att här finns en till som naturligtvis inte skulle missa kvällens dokumentär för allt i världen!
Kraaamis ![]()