• pofia

Tilles tråd

God morgon familjen!

Usch vilken fruktansvärd natt ni verkar ha haft. Det enda som har kunnat trösta förut är att Tille inte har verkat ha ont, men nu... Nu önskar tom jag att han får somna in, för hans bästa...
    Therese och Nicklas; Tille visste vad han gjorde när han valde er som föräldrar... Ni verkar så kloka! Jag undrar om det är OK för er att jag kopierar en bild på Tille och sparar som minne, han är så vacker och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! Det är så hemskt att han inte får uppleva livet...
    Idag ska vi döpa vår son och då ska jag tända ett ljus i kyrkan för er och Tille!
    Tusen kramar Sofia

• pofia

God natt Tille, hoppas du får en lugn natt... Och att du slipper ha ont...
    Kram

• pofia

God natt Tille. Hoppas du får en fin natt utan smärta... Du är så stark som orkar vara vaken när dina vänner kommer på besök om så bara för en stund. Jag tror det gör dom alldeles varma inombords att du vill vara med när dom är hos dig... Du är så fin Tille-man... Hoppas du sover sött...
    God natt familjen, hoppas ni får en lugn natt...
    Många stora (men ack så lätta) kramar Sofia

• pofia

God natt Tilleman och familjen. Hoppas natten blir lugn och utan smärta...
    Kramar Sofia

• pofia

Lilla Tille, dina ögon lyser verkligen! Du kämpar och kämpar... Antar att solen är där du är för här vräker regnet ner... Ha en så bra dag som möjligt! Hoppas du slipper kräkas nåt mer så du får behålla vattnet och morfinet.
    Fjäderlätta kramar Sofia

• pofia

God natt Tille! Hoppas att din natt blir bra och att du inte har ont... Kanske ses vi imorgon igen! Många fjäderlätta kramar Sofia

• pofia

God morgon! Usch vad jag blir lessen när jag läser om din natt... Vill verkligen inte att du ska lida. Men nu verkar du ju sova gott med pappa, härligt... Hoppas att du snart ska slippa allt lidande samtidigt som jag blir glad varje dag du är med oss. Du fina lilla kille... Hoppas att du och din familj får en så fin dag som möjligt! Med mycket kärlek!!
    Tusen kramar Sofia

• pofia

God natt familjen! Hoppas ni får en fin natt och att Tille slipper ha ont! Therese och Nicklas ni är så otroligt starka! Läste just din dagbok Therese och det måste vara en otrolig kamp mellan känslor; att naturligtvis vilja ha kvar lilla Tille och samtidigt veta om att det bästa för honom är att få somna in... Tille har en sån tur som har så kloka och kärleksfulla föräldrar, han visste vad han gjorde när han valde er! Ni har fått mig att se livet med andra ögon... blir inte alls lika irriterad på småsaker längre... försöker att inte ta något för givet... Tack för att ni finns och delar med er!

Tusen kramar Sofia

• pofia

God morgon Tille m familj! Skönt att natten varit lugn, då har du väl inte ont i alla fall Tille?! Hoppas ni får en bra påskafton med god mat (och kankse lite godis ) Såg att ni skulle ha påskmiddag, då kommer det kanske lite vänner som du kan spana på Tille, du verkar vara en social liten kille! Ni finns i mina tankar hela tiden...
    Ha en bra helg! Många lätta kramar Sofia

• pofia

Han måste ha ett otoligt starkt hjärta lilla Tille...som orkar kämpa så länge. Alldeles överfyllt av kärlek kan tänkas

Svar på tråden Tilles tråd