• pofia

Tilles tråd

God natt på er! Eller vad uret nu är hos er...
    Längtar så till jag får se er och Tille på TV nästa v!! Ska bli så härligt att få se Tille i levande bilder... Underbart...

Hoppas ni får ett fint avslut på er semester under helgen!

Kramar Sofia

Tille...jag snusar dig på hjässan...för det luktar så gott...du vet... Snusningar...

• pofia

Välkomna hem!

Hoppas ni tycker det är bra att vara hemma oxå...
    Ska bli härligt att se "Tilles resa" på onsdag, att äntligen få se honom i levande bilder! Ska bli kul å se er på nyhetsmorgon oxå (får väl ställa klockan ) Det kommer gå så bra, och vi finns framför TV´n och stöttar er!
    Hoppas ni får en bra kväll!

Många kramar Sofia

• pofia

Go´kväll!

Ville bara önska lycka till imorgon!

Go´natt!

Kramar Sofia

• pofia

Hallå!

Missade sändningen i morse... Men när jag går in på länken ni anger och klickar på "se inslag" så kommer nyhetsmorgon lördag upp...inget annat... Någon som kan hjälpa mig? Vill så gärna se det!

Sofia

• pofia

Vibeke75: Tack! Men det var egentligen inslaget från nyhetsmorgon jag ville se...
    Ingen som vet...

• pofia

Annca: Funkar inte... Får bara upp nyhetsmorgon från lördag... Skumt. Kan du se det nu eller var det tidigare du kunde se det?
    Ja ja, får väl kolla senare om det funkar då!

• pofia

Jag kan bara hålla med alla andra: otroligt vacker dokumentär!! Det var så härligt att se Tille i levande bilder! Och som någon annan skrev, fast jag aldrig träffat honom kände jag en saknad...
    Ni är så otroligt kloka och starka människor! När ni pratade om hur ni ville att Tille skulle få vara hemma med er den sista tiden, och att vissa tyckte det var fegt, kan jag bara säga att det krävs otroligt mkt mod till att vårda hemma! Jag är själv ssk och det värmer inom mig när ni bara ser till Tilles bästa, att det bara skulle förlänga lidandet för honom att hålla liv i honom på konstgjord väg. Visst ville ni att han skulle få leva, det förstår jag, men nu fanns ju inte det alternativet... Hoppas ni förstår vad jag menar... Vill egentligen bara säga att ni är otroligt kloka och starka! Tille hade sån tur som fick er till mamma och pappa! Han hade tur som fick somna in i en trygg miljö med nära och kära, och inte i en kall sjukhusmiljö!!
    Ni är värda all respekt!

Många kramar Sofia

Hoppas ni får en fin helg!

• pofia

Hej igen...

Therese, läste i din blogg att det bästa är att beställa dagboken från en nätbokhandel... Men om man beställde den direkt från "BigBok" är det ok då tror du?

• pofia

Jag igen

Therese, du behöver inte svara på min fråga, hade visst fått mejl från dom Så inom två v. bör jag ha boken

• pofia

Hallå!

Vad roligt med en liten kattunge Hoppas Ewald kommer upp på banan igen snart

Hoppas ni hade det fint vid minneslunden...det måste vara otroligt vackert nu när allt slår ut (vet inte riktigt hur långt det kommit uppe hos er??)

Ha en fin kväll!
    Kramar Sofia

• pofia

Hallå!

Vad skönt att det känns lite bättre idag, Therese! Men det är ju inte så konstigt att ni är lessna... Och sen kommer väl känslorna upp igen när ni får reda på att Berat somnat in... Jag tror att det är bra att ha "lessna dagar" oxå då man lixom bearbetar allt på ett annat sätt... Men osm sagt, skönt att det känns bättre idag!

Hoppas ni får en fin kväll, och en fin pingst! Ska på bröllop imorgon så då hinner jag inte titta in...

Kramar Sofia

• pofia

Hallå!
    Idag fick mina pins, vad fina de är! En av dom sitter nu på min skötväska och blänker
    Ha en bra dag och hoppas att kvällen blir fin med sjukhuspersonalen!

Många kramar Sofia

• pofia

Nu har jag fått boken...vad fin den är... Så härligt att se Tille på bilderna... Men man blir ju lessen igen ändå...

Skönt å höra att ni har det bra i solen! Var rädd om axlarna hörru

Ha d! Kramar Sofia

Svar på tråden Tilles tråd