Inlägg från: marie 37 |Visa alla inlägg
  • marie 37

Tilles tråd

Hur många tårar finns det? Bara jag ser tilles namn så gråter jag. Läste någonting om någon bok? Var det om Tille (coolt namn förresten)? Går det att få tag på eller.? Hoppas att ni har haft en bra fördelsedagsdag. Kämpa på och njut av Tille så länge han finns med er. Många tankar till er från mig.

• marie 37

TANKAR OCH KRAMAR
    Ännu en dag har gått och tankarna går till er och lille Tille. Ers styrka är enorm mitt i allt kaos som ni måste känna. Jag kan inte läsa om Tille utan att gråta. Det är svårt att glömma Tilles stora ögon. De är det sista man tänker på innan natten kommer och det första man tänker på när man vaknar. Att en liten kille som han, kan röra upp så mycket känslor är hos alla är fantastiskt!. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga: ord är överflödiga. Mina tankar går till er. Kramar.

• marie 37

Kära Familjen!
    Jag kan inte sluta att tänka på er fantasktiska familj. Det gör så ont i mitt hjärta och tårarna svider bakom ögonlocken men jag kan inte sluta tänka/ gå in och läsa om er underbara familj och er kamp om tiden. Hoppas att badet gick bra. Orkar Tille vara uppe någonting under dagen typ i babysitter eller ligger han mest.? Vad tycker Tille om att göra när han är vaken??Jag hoppas att ni får en bra och smärtfri dag. Många tankar till er och er lille Tille. Kram Marie

• marie 37

Tusen tack för att du orkar svar på alla knasiga frågor och undringar.
    Kan inte hålla mig borta från er och Tilles tråd trots att jag bara gråter. Kul att ni har fått in så mycket pengar på så kort tid. Kramar, tankar och snusningar./Marie

• marie 37

Godmorgon!
    Hoppas att natten varit lugn. Jag blir lite orolig när dagboken inte var uppdaterad i morse men jag hoppas att ni har haft en skön sovmorgon. Bilden Beckah82 har lagt in är helt fantastisk. Vilka ögon. Var stolta över Tille han ett mirakel. Jag hoppas att ni får en bra dag. Jag skickar med några vårblommor i mina tankar för här i Skåne är det vår. Kramar till er alla./Marie

• marie 37

Önska er en god och smärtfri natt. Bilderna på Tille är jätte fina. Hans ögon kommer alltid att lysa både nu och sen som en stjärna. Therese ! lycka till med pokern. Skönt att du kan hitta tid åt dig själv, mitt uppe i allt elände. Många kramar och tankar /Marie

• marie 37

Med risk för att bli tjatig med alla tankar, snusningar och värme. Jag önskar jag kunde göra någonting för er. Jag hoppas att ni känner alla tankar, snusningar och värme som kommer till er. Önskar lille Tille en smärtfri dag. Tankar och kramar/Marie

• marie 37

God natt lille Tille. Önskar dig en smärtfri och lugn natt.
    Många tankar och kramar och värme till er från mig.
    Tille Dittt ljus lyser i mörkret även i kväll. /Marie

• marie 37

Då var det en ny morgon och vår kämpe hänger med,
    om än på en skör tråd. Önska er en bra och smärtfri dag.
    Kan inte sluta tänka på Tille, Mamma Therese och Pappa Nicklas
    och er dagliga kamp.
    Ni tar upp stor del av mina tankar dag som natt.
    Jag tittar in lite senare.
    Många snusningar/ Marie

• marie 37

Du lille kille, du kämpar och håller dig kvar hos din mamma och pappa och oss andra som håller dig så kär. Du lever på KÄRLEK, dina ögon är KÄRLEK. Många snusningar till dig du lilleman från oss här i Helsingborg./Marie

Svar på tråden Tilles tråd