Inlägg från: marie 37 |Visa alla inlägg
  • marie 37

Tilles tråd

Solen skiner här i Hbg, dock är det bra mycket kallare nu än för bara några dagar sedan. SÅ mys nere i Thailand och bada så mycket ni orkar, för det lär dröja innan man kan bada här hemma.

Många tankar /Marie

• marie 37

Vilka härliga bilder! Det ser ut som ni tivs. Här hemma har värmen lagt sig en aning. Det är nog en 15 +, så njut så länge ni kan.
    Vi hörs lite senare. Jag var tvungen att skriva, då det var ett par dagar sedan, har varit på "roligheter" både fredag och lördag. /Många kramar Marie

• marie 37

Vilken pool WOW! Helt underbara bilder!!Jag hade däremot inte vågat närma mig den kanten eller rättare sagt stupet. Jag förstår om ni trivs där nere. Här i Hbg är det svinkallt.
    Snälla!Ta med hem lite värme! Ha en bra dag. Kramar/ Marie

Snusningar till dig Tille.

• marie 37

Underbart att få följa er även i Thailand. Det är så man blir riktigt avis. Även om vi har sol så är det kallt. Ja, riktigt kallt. Njut av värmen och alla bad./ Kramar Marie

• marie 37

Här i Helisngborg hänger regnet i luften så njut av era sista dagar på semestern. Vilket underbart hårspänne, Therese. Tänker på er varje dag. Kramar Marie

Tänker även på dig Tille, varje dag.

• marie 37

Inte kan ni väl få ett bättre välkomnande till kalla Sverige än ett VM guld!! Många kramar från ett blött Helsingborg./ Marie

• marie 37

Vill önska er lycka till i morgonbitti.

Det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul att ser och höra er, efter alla dessa månader på FL med text och bilder.

Ha det bra och ännu en gång lycka till. //Många kramar Marie

• marie 37

Så roligt det var att se er "live". Ni var jätte fina. Nu ser jag fram emot en hel kväll med er och Tille.
    Ni finns alltid i mitt hjärta. Kramar/ Marie

• marie 37

Såg Tilles resa igår och grät i en timme. Det enda jag kan säga är TACK , ett stort tack för att vi får vara med er och er familj.
    Kul att Dea gillade sitt rum
    Många kramar till er från mig.

Tille ! Många snusninga till dig från mig

• marie 37

Ni finns alltid i mina tankar.Kram på er å hoppas att "bian" var bra./Marie

Ditt ljus Tille, brinner idag igen som vaje dag. Snusningar/Marie

• marie 37

Godnatt på er!
    Hoppas att du och alla ni andra mammor har haft en bra morsdag./ kramar Marie

Tille där uppe, Snusningar på dig från mig./M

• marie 37

Blev lite putt i morse..Jag beställde Tills bok för flera veckor sedan på Bigbok och de svarade via mail att de hade reserverat ett ex till mig och sedan i går fick jag ett mail där de hänvisar till exlibris, som i sin tur inte försår någonting och att där kan man minsann inte förboka någonting och att jag troligtvis blandat ihop deras företag med några av deras konkurenter. Jag vet varken ut eller in. Huvusaken är att pengarna kommer till EB-fonden och att jag får en bok.

Hur har ni andra gått till väga?/ Marie

• marie 37

Önska er en godnatt/ Kram Marie

Tänker på dig Tille!

• marie 37

Förstår att det har varit mycket idag. Tycker du gör helt rätt i att bara vara. Ibland måste man få göra det också. Skickar ett par extra kramar och önskar er en godnatt.

Tille, nu har du fått en ny kompis att visa runt.
    Tänker på ofta på dig du lille pojk./ kramar från mig/Marie

• marie 37

Vill bara säga dig Therese, att du är hur duktig som helst att bara ta dig ut i sådant ruskväder, även om du inte sprang en meter. All ära åt dig.
    Nu är det kväll och jag önkar alla en god natt. Vi ses imorgon. / Kram Marie

• marie 37

Då var det en ny vecka. Hela helgen har gått åt till gymnastiktävlingar EM och USM. Jätte kul.
    Er tema kvällen blev lyckat föstår jag. Vi ska ha Sverigedag i morgon. Då ska vännerna få en pumpaplanta som de ska vårda över sommaren och till hösten får vi se vem som har lyckats bäst med sin pumpa.
    Lycka till ikväll. Det måste kännas skönt att träffa alla igen.

Många kramar Marie.

Tankar till dig Tille..alltid.

• marie 37

Har beställt Tilles bok på Bokus men såg till min
    förfäran/ glädje att den redan var slut på lagret så det blir till att vänta ett par veckor till. Jag kan vänta, bara pengarna strömmar in till EB-fonden.
    Håller just nu på att packa lite, vi åker till Tyskland på fredagmorgon för att se Svergies landslag i fotboll tvåla till Trinidad/Tobago. (Hoppas att det blir så)/ Marie

Tille, tänker på dig./Marie

• marie 37

Ha en bra helg i Boden.
    Tänker på er och Tille dagligen.
    /Kramar Marie

• marie 37

Har inte varit inne på ett tag men mina tankar går dagligen till er och Tille.
    Lycka till på jobbet imorgon. Många kramar Marie

Snusningar till dig där uppe Tille.

• marie 37

Har fått Tilles bok idag. Å tårarna rinner ner. Det är en bra och saklig bok men den trycker på tårkanalen så att det sprutar tårar. Ännu en gång tack för att ni släpper in oss i er familj. Jag hoppas att jag någon gång kan åtgärda allt ni har gjort för mig. Tusen tack å snusningar till dig Tille.// Marie

Svar på tråden Tilles tråd