Inlägg från: mamma69 |Visa alla inlägg
  • mamma69

Tilles tråd

Lilla Tille har berört mig och så många andra, jag tänker på lill prinsen mest hela tiden och på resten av familjen, jag får heller inget gjort på dagarna sitter här och läser och följer dagboken om hur det går för honom, jag hoppas han får somna in snart med mamma och pappa nära sig.

Vackra lilla Tille.

• mamma69

Jag lider med er, nu måste han få sina vackra vingar snart och få ro, ni måste få ro, han verkar ju så stark den lilla, lilla vackra bäbispojken.
    Jag har bestämt mig för att alla mina vänner och bekanta ska ge ett bidrag till Tille- fonden, ska börja samla in deras bidrag i morron samt vårt såklart.

• mamma69

God natt Tillefamiljen hoppas ni får en god natt , och du lilla lilla Tille om du tänker åka nu snart , sov såå gott, för dig tar det bara ett ögonblick tills du får träffa mammma , pappa och dina syskon igen.

Många styrkekramar till er alla.............

• mamma69

God morgon alla! Tille är du med oss ännu eller har ditt lidande nått sitt slut ? Hur är det med din mamma,pappa och syskon? tänker på er hela tiden många kramar till er..

• mamma69

Dagboken hittar du om du klickar på Therese6699 längst upp där det står om Tilles tråd.

• mamma69

Hej familjen! ni kämpar på och jag förstår inte hur ni orkar med , jag kom och tänka på en sak, jag tror du sa för nån dag sen att Dea skulle komma nu på torsdag om jag inte läste fel, är det längesedan hon såg och träffade lilla Tille? jag tänkte på att han blivit så liten och svag , hur hon ska reagera när hon ser honom, men det går nog bra i vilket fall , ni är ju med , ni som är så otroliga som personer och föräldrar.

Tänker på er hela tiden , kramar.

• mamma69

Vilken liten filur så liten och svag och ändå spanar han runt lite, er lilla lilla fina pojke är ju helt makalös, så får han inte vara kvar.......... fy f--n va orättvist. Det är så konstigt jag har kommit att tycka så mycket om dig Therese och din familj ( och Tille såklart) fast jag aldrig har träffat er.

Ha en så bra natt som möjligt med allt va det kan innebära, vi hörs i morgon som vanligt.
    Många styrkekramar till er alla.

• mamma69

Hej! tänk vilken liten kämpande liten krabat , jag blir helt förundrad och jag beundrar er styrka att ni orkar, ha en bra dag, många styrkekramar till er , tittar in senare igen...

• mamma69

Hej igen ! halva dagen har gått och jag undrar hur lilla lilla Tille har det ? kan tänka mig att han sover skönt , hoppas ni har det så bra som det går.

hörs senare som vanligt.........

• mamma69

Jag blir alldeles tårögd när läste att lilla lilla Tille fått fler tänder, små risgryn, lidandet måste ta slut snart för honom och er, han kanske väntar på storasyster innan han åker vidare, vem vet.

Kramar till er alla....

Svar på tråden Tilles tråd