Inlägg från: mamma69 |Visa alla inlägg
  • mamma69

Tilles tråd

Hej! Det låter trevligt med lunch på stan, känner så mycket med er, ha en bra dag, hörs senare.
    många kramar till er .........

• mamma69

God morgon familjen Tille! läste just annonserna, dom var så fina och dikterna är jättevackra, passar precis in på Tille, hoppas er dag blir bra, styrkekramar i massor.............

• mamma69

God natt Therese med familj och alla ni andra härliga medmänniskor, man känner ju att det finns hopp om världen, vilken medmänsklighet vi har, vi bryr ju oss om varandra fast vi inte känner varandra, det värmer i hjärtat..........

• mamma69

Hejsan! Va härligt att gå till frissan! hoppas ni får en bra dag med sol, har ni sol föressten? här i h-sand är det iallfall soligt.
    Tänker på er och Tille mest hela tiden , Tille är/var (jag tycker inte om att skriva var) världens vackraste goprins, man behöver väl inte skriva var för han är ju himlens/evighetens vackraste goprins.
    Massor med styrkekramar till er Tillefamiljen.............

• mamma69

Hej familjen Tille! jag hoppas och tror att morgondagen kommer att bli otroligt fin och sorgsen förstås, ballongerna är en jätte bra ide , jag ska också köpa några och släppa dom fri, det flyger nog ballonger på många ställen i morgon.
    Jag kommer att tänka extra mycket på er i morgon.
    Många riktigt hårda styrkekramar till er............

• mamma69

God morgon! hoppas solen skiner hos er, alla mina tankar kommer att finnas hos er hela dagen, en vacker men sorglig dag, det kommer att gå bra, kanske orkar du skriva till oss ikväll så vi får veta att du och din familj är ok.
    Många kramar till er..............

• mamma69

Hallå alla ni andra som ska släppa ballonger för Tille! ska vi försöka göra det kl 13, så ballongerna åker iväg på så många ställen som möjligt samtidigt,

Massor med kramar till Tilleprinsens familj........

• mamma69

Klatermaja... Bara släppa upp dom i luften för Tilles skull.

• mamma69

Sov så gott lilla Tilleprinsen,min sista hälsning till dig, jag vet du har det bra lilla vän.
    Jag kommer så klart forsätta hälsa på här hos din mamma och resten av familjen, hoppas innerligt att cermonin har gått bra för mamma , pappa och dina syskon.

• mamma69

Står här och lagar mat och det enda jag tänker på är er kära familj, jag hoppas det har gått bra för er idag.
    tittar in senare igen.
    kramar i massor...........

Svar på tråden Tilles tråd