Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Tenker på dere fantastiske mennesker hele tiden. Ønsker dere alt godt. Vi tenner lys for Tille i kveld. Den tapre lille helten som er kjent langt utenfor Sveriges grenser og som har oppnådd mer i sitt korte liv, enn de fleste gjør på en mannsalder. Om Tille var en tåre skulle jeg aldri gråte, av fare for å miste deg. Med vinden vi sender våre styrkeklemmer. Hilsen Irmelin og Raymond, Madeleine, Athina, Marte, Patrick og Daniel.

• IrmelinFraNorge

Hej. Ønsker dere en fin dag og håper at Liam får det kjekt på sitt barnkalas. Håper det går bra med badingen i dag. Ønsker Tille en mysig dag med sin gode familie. Har tent lys for deg i dag også lille Tillehelten. Kram til familien og snusar dunlett på Tilles panne. Irmelin

• IrmelinFraNorge

En tåre renner på mitt kinn.
    Tille du flyttet i hjertet mitt inn.

Så vakker og liten
    men dog så sliten.

En engel i blandt oss
    så tappert du sloss.

Hvil du min kjære
    blandt alle dine nære.

Når du til himmelen vil fly
    svever du på en sky.

Vi på jorden vil gråte
    over denne urettferdige gåte.

Vit da at mange føler savn
    og glemmer aldri ditt navn.

Så sterk og heltemodig du er
    og alle holder vi deg kjær.

Godnattklem til hele familien

• IrmelinFraNorge

Hei. I Norge og mange andre land brenner det nå lys for deg Tille. De lyser opp og viser englene veien til deg. Sammen kan dere fly til evigheten der kjærlighet og barnelatter rår. Tille - så liten og sårbar.
    Tille - så stor og heltemodig.

Til Therese, Nicklas, Liam og Dea. Dere er i våre tanker hele tiden. La alle styrkeklemmer vi sender gjøre dere sterke i tiden som kommer.

Kram fra Irmelin Og Raymond og våre små: Madeleine, Marte, Athina, Patrick og Daniel.

• IrmelinFraNorge

Hei. En norsk artist Kristian Valen skrev en nydelig sang da ett 4 år gammelt familiemedlem dro til himmelen. Still here heter den. Hvis dere har en søkemotor for å laste ned musikk finnes den der.....

• IrmelinFraNorge

Hei Therese. Jeg følger deres kamp, og titter innom flere ganger for dagen. Du er så sterk. Jeg bare undret på en ting. Er Tille prematurfødt? Han hadde så lav fødselsvekst. Vet ikke om du har blitt spurt om dette før. Du trenger ikke svare om du ikke føler at du orker. Har tent lys for dere i dag også.

Jag trodde änglarna fanns bara, bara i himmelen
    jag trodde änglarna fanns bara, bara i himmelen
    Men det var innan jag møtte deg
    nu har jag en ängel her hos meg

Fra OleIvars og Kikki Danielsson

Beklager alle eventuelle skivefeil når jeg forsøkte å skrive svensk.
    Kram

• IrmelinFraNorge

våre tanker er hos dere. håper på en fredfull natt uten smerter for vår lille helt. Ditt mot er uten grenser. Kram.

• IrmelinFraNorge

Hei. Så glad jeg ble når jeg leste at dere vil ha ett barn til. Det barnet kommer til å bli elsket over alt på denne jord. Og vakrere foreldre kan ett barn ikke få. Så sterke og trygge. Du skriver også at du ikke vet hvor Tille får sin styrke fra. Jeg tror den kommer fra dere. Med så sterke foreldre er det nesten ikke til å unngå at Tille blir en kjempe. Håper denne dagen byr på mange gleder for dere, selv om sorgen er stor. Tenner som vanlig lys for deg Tille. I mitt hjerte vil du alltid bli husket. Kram.

• IrmelinFraNorge

Hei Therese. Det gjør meg virkelig vondt å lese at Tille ikke har lang tild igjen. Samtidig så kjenner jeg en lettelse, for da blir det ikke mer lidelse for vår lille helt. Vi kommer til å stille opp for dere så lenge dere trenger oss. Hva det enn måtte være, om vi kan hjelpe dere så vil vi være her. Kram til hele familien. Irmelin

• IrmelinFraNorge

Titter inn i natten. Søvnen vil ikke komme i kveld. Tankene er så mange. Så mange vakre bilder å se av vår alles lille helt. Er så trist, men kjenner samtidig at det skulle vært godt for Tille å få slippe taket nå. Dra til ett sted uten smerte og sykdom. Det er så mye jeg ville si, men tårene gjør det så vanskelig å se hva jeg skriver. Dine store blå øyne som rommer en så vakker sjel har tatt bosted i mitt hjerte. Jeg skal aldri glemme deg. men ta frem minnet om deg ofte. Og til dine foreldre vil jeg si: Dere skal ikke gå ensom i sorgen. Vi føler deres smerte, og finnes her for dere. Lille gullpoijke, dine foreldre har gjort en stor innsats for at andre barn med din sykdom en gang i fremtiden får slippe å lide. Vi skal passe godt på dem når du drar. Så vet jeg at du vil titte ned på dem og hviske din kjærlighet i vinden. Sånn at mamma og pappa kan kjenne din hånd stryke dem på kinnet.

Vi skal aldri glemme...
    Vi skal aldri gi opp kampen mot EB...
    Du har gitt oss pågangsmot....

Når sommeren kommer og jeg ser en sommerfugl på blomsterengen, da vet jeg at du titter innom og viser at du har det bra.

Tille, ditt ls vil aldri slukke. I våre hjerter vil du alltid lyse opp.

Kram til dere alle.
    Irmelin. mammaen til Madeleine, Marte, Athina, Patrick og Daniel.

Svar på tråden Tilles tråd