Inlägg från: IrmelinFraNorge |Visa alla inlägg
  • IrmelinFraNorge

Tilles tråd

Lille Tilleprinsen. Du slutter aldri å overraske. Så sterk og så svak. Påskeklem til hele den gode familien.

• IrmelinFraNorge

Titter innom for å sende deg noen fjærlette kramar du lille helten vår. Håper turen ut i solen var flott. Og at solens varme stråler fikk gitt dere litt ekstra energi. Tenker på dere.

• IrmelinFraNorge

Hei dere gode kjære foreldre. Vil bare si at dere finns i våre tanker nå, og alltid. Sender så mye styrkeklemmer som vinden klarer å blåse fra meg og alle 1120 km til dere. Så langt borte, og alikevel så nær i mitt hjerte. Tille, lyset brenner for deg så toget til Magnus finner veien frem til deg.
    Dere bor i mitt hjerte - for alltid.
    Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Tille -ljuset som alltid stannar kvar.
    En liten tapper helt har endelig fått sin velfortjente hvil. Ditt korte liv har berørt så mange. Den oppgaven du fikk i livet var tung. Men som den kjempen du var, gav du alt. For kjærligheten, for din familie, for utallige ukjente som har tatt deg til sitt hjerte. Der vil du alltid finnes. Lyset i dine store blå øyne vil alltid skinne i hjørnet av mitt hjerte. Hva du kjempet og hva du led er nok mer enn vi kan forstå. Min store trøst er at du alltid i hele ditt liv var elsket, og omgitt av mennesker som bare ville deg vel. Himmelen er blitt rik i kveld. Og vi er blitt rik. Rik på de fine, rørende minner dine elskede foreldre har delt med oss. Jeg er glad for at du har fått hvile nå lille prins. Men samtidig så er jeg så trist, så trist. Trist for din familie som savner deg sårt, og trist for alle vi andre som savner deg så. Men vi skal møtes igjen lille venn. På toget, eller så ser jeg deg når du sykler på den fine blå og røde sykkelen. Du kan hvile trygt i vissheten om at vi skal passe godt på dine nære og kjære. Vi vil alltid finnes her for dem. Du bor i mitt hjerte. Farvel min tapre lille prins. Farvel.

Kjære Therese og Nicklas, Liam og Dea.
    Vit at vi føler med dere i sorgen.
    Vi vil alltid finnes her for dere.
    Takk for at dere er så fantastiske.
    Kjærligheten gjør dere sterk.

Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin og Raymond Fortun

• IrmelinFraNorge

Hei kjære familie. Klokken 19:45 i kveld vil vi tenne Tilles lys og minnes ham med ett minutts stillhet. Som Jeg har sagt før, vi finns her for dere. Så lange dere vil og så lenge dere behøver oss. Kram til dere. Irmelin

• IrmelinFraNorge

Titter inn og ønsker dere en fin dag. Tenker på dere. Kram Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej. Vil bare si at jeg beundrer deres styrke emormt. Kram Irmelin.

• IrmelinFraNorge

Hej. leste nettopp dagboken din Therese. Så godt det må være å endelig kunne bare være... Og ingen fortjener bedre enn dere å få lov til å bare være en stund nå. Smake på tankene, fundere på livet fremover, og sakte vende tilbake til ett så normalt liv som det er mulig å få etter noe sånn som dette. Selvsagt vil livet aldri bli som før. Du er jo en englemamma nå. Det vil komme triste dager, og det vil komme gode dager. Men jeg tror at du, som så mange andre har blitt mange tanker klokere av denne reisen du så gavmildt har delt med alle oss fremmende. Selv om det ikke føles som vi er fremmende. Det kjennes som du er min kompis, en som jeg deler mine private tanker med. Og du er en som deler tilbake av alt godt og vondt du har opplevd. Når du er trist vil jeg tørke dine tårer. Når du er glad vil jeg skratte med deg. Når du ikke er online undrer jeg.. Går det bra med Therese nå. Sørger hun nå? Eller ser hun våren komme? Hører hun fuglene kvitre?
    Jeg gleder meg over at dere vil få ett nytt barn. Det tror jeg mange her gjør. Dere har så mye kjærlighet å gi. tenk så stolt det lille barnet vil bli når det vokser opp og hører at det er lillesøsteren eller broren til en stor helt som mange mennesker i mange land tok til sine hjerter. Som alltid vi bli husket, og elsket.
    Jeg finns her for dere. Så lenge dere vil. Varme kramar til dere alle. Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hej igjen. Jeg glemte å si en ting. Lyset jeg tenner i dag er for deg Therese. For din fremtid og som takk for at du er just den du er. Kram.

• IrmelinFraNorge

God morgen til hele familien. Håper dagen blir bra.
    Tenker på dere.
    Kram Irmelin

Svar på tråden Tilles tråd