• Robo

Tilles tråd

GOD MORGON familjen!
    Hoppas att natten varit lugn och att ni fått sova. Jag tänker på er hela tiden och ber för er. Jag hoppas fortfarande på ett mirakel, jag vägrar ge upp. Jag vill önska er en GLAD PÅSK! och hoppas att den verkligen blir glad för er. Ni är i allas våra tankar (vi som skriver till er). Så jag hoppas ni kan känna att det finns en massa vänner som ni aldrig har träffat men som verkligen känner starkt för er!
    MÅNGA HJÄRTEVARMA KRAMAR
    från Rose-Marie

• Robo

GOD NATT lilla TILLE-plutten! Hoppas att du slipper ha ont i natt lilla älsklingen. Hoppas också att familjen har haft det bra i kväll. Tittar in i morron igen....
    MÅNGA KRAMAR!!

• Robo

GOD MORGON familjen!
    Fick just veta att TILLE är med i dag också. Mina tankar är ständigt hos er, hoppas att ni får ha en bra dag! (så bra den kan bli efter omständigheterna) Har inget nytt att säja, det känns som allt redan är sagt.
    Många varma hälsningar
    Rose-Marie

• Robo

God morgon familjen!
    Nu har er lilla prins sluppit sina plågor. Nu är han i himlen hos Jesus och änglarna. Där kommer det aldrig att finnas sjukdom, lidande eller död. Där njuter han varje sekund. Där är gräset alltid grönt, gatorna av guld, glädjen evig. Och det bästa av allt är att det är sant. Det är inget man säjer bara för att trösta, det ÄR verkligen sant! Jag är kristen och har upplevt så mycket så det finns inte minsta tvivel i mitt hjärta. Gud finns, himlen är verklig och Tilles ande är där nu. Han får en ny odödlig kropp av Jesus. Men till alla vuxna som tror att man kommer dit automatiskt när man dör måste jag tyvärr säja att det inte är så. Man måste tro att Jesus kom hit till jorden för vår skull, och ta emot honom i sitt hjärta. Jag tänker inte gå in mer på det just nu men jag hoppas att vi alla möts i himlen en gång. Till er föräldrar o syskon vill jag säja att jag tänker mycket på er och ber för er. Ni har en jobbig tid framför er, men det kommer att kännas bättre med tiden. Tille leker med alla andra små barn som finns i himlen, han skrattar och är glad. Ha tröst i den vetskapen när saknaden värker i era bröst. Tack för att ni har orkat dela med er till alla oss ....

Många kärleksfulla kramar
    Rose-Marie

• Robo

Lille Tille är i landet
    där ingen sjukdom finns,
    där aldrig någon gråter
    och ingen död finns till

Där leker han med änglarna
    hela dagen lång
    Där går han på gator av guld,
    och i hjärtat bär han en sång

Han väntar att en gång få möta
    de kära som finns kvar på jorden,
    och hälsar att platsen är himlen,
    för att beskriva den räcker ej orden

Så ljuvlig, så underbar är den min vän
    Ingen mänsklig tanke kan det förstå
    Och Jesus är vägen som leder dit
    Jag önskar att du vill den vägen gå

Rose-Marie

• Robo

HEJ!
    Har kollat dom nya fina bilderna. Vill bara önska er en trevlig kväll och en God Natt!
    Och så en STOR KRAM!

• Robo

Hej!
    Skickar en liten hälsning i dag också. Ha det bra hos frissan och passa på och njut...Det brukar jag göra när jag är hos frissan, tycker det är så skönt...

• Robo

Hej!
    Det är så roligt att läsa om hur ni har det. Jag är glad att ni kan ha det så bra som ni verkar ha. Jag förstår ju att ni måste sakna Tille oerhört. Jag har förresten också lyssnat på Tilles sång,den var verkligen fin! Ha det bra!

Kramar från Rose-Marie

• Robo

Vill bara titta in och säja HEJ till hela familjen! Jag blir så glad av att höra att ni har det bra. Följer er hela tiden och kommer att göra det i fortsättningen också.I Blekinge regnar det i dag också. Skönt att ni har sol.
    Ha det bra!
    Rose-Marie

• Robo

HEJ!
    Du är en del av mångas vardag här på familjeliv Therese! Ja hela familjen för den delen. Men det är ju mest till dej vi skriver. Vi kommer nog inte att kunna skiljas från er! Vi kommer att följa er om vi får. Ha det så bra nu i kväll med innebandy o allt!
    Kramar från Rose-Marie

Svar på tråden Tilles tråd