God morgon familjen!
Nu har er lilla prins sluppit sina plågor. Nu är han i himlen hos Jesus och änglarna. Där kommer det aldrig att finnas sjukdom, lidande eller död. Där njuter han varje sekund. Där är gräset alltid grönt, gatorna av guld, glädjen evig. Och det bästa av allt är att det är sant. Det är inget man säjer bara för att trösta, det ÄR verkligen sant! Jag är kristen och har upplevt så mycket så det finns inte minsta tvivel i mitt hjärta. Gud finns, himlen är verklig och Tilles ande är där nu. Han får en ny odödlig kropp av Jesus. Men till alla vuxna som tror att man kommer dit automatiskt när man dör måste jag tyvärr säja att det inte är så. Man måste tro att Jesus kom hit till jorden för vår skull, och ta emot honom i sitt hjärta. Jag tänker inte gå in mer på det just nu men jag hoppas att vi alla möts i himlen en gång. Till er föräldrar o syskon vill jag säja att jag tänker mycket på er och ber för er. Ni har en jobbig tid framför er, men det kommer att kännas bättre med tiden. Tille leker med alla andra små barn som finns i himlen, han skrattar och är glad. Ha tröst i den vetskapen när saknaden värker i era bröst. Tack för att ni har orkat dela med er till alla oss ....
Många kärleksfulla kramar
Rose-Marie