• Robo

Tilles tråd

God Morgon hela familjen!
    Även här i Blekinge är det i dag strålande solsken. Jag måste försöka vara ute lite i dag, men jag brukar inte tåla den första solen så jag får vara försiktig. Hoppas att ni hinner vara ute lite fast ni har jobb med packning inför resan. Jag önskar er i alla fall en bra dag!

• Robo

Hej!
    Önskar er en skön dag, snart bär det iväg. Måste kännas underbart. Men vi har ju skönt väder här hemma också för tillfället. Man får passa på att njuta,vet inte hur länge det håller i sej. Ska snart åka och jobba en stund men tittar in i kväll.
    KRAM PÅ ER!

• Robo

Kikar in för att önska er en underbar resa till Thailand! Njut och koppla av och ha roligt! Det är ni värda.
    Många kramar!
    Rose-Marie

• Robo

Hej Therese!
    Ser att du är online. Hoppas att ni har det jätteskönt o kopplar av riktigt ordentligt! Här hemma kan vi inte klaga på vädret heller. Jättehärligt!
    Må så gott!

Rose-Marie

• Robo

Hej Therese och Nicklas!
    Ni verkar ha det jättebra i Thailand. Blir nästan lite avis, längtar efter att själv få ut o resa. Men jag unnar er verkligen att få ha det bra så passa på och njut. Synd att tiden går så fort bara när man har roligt!

KRAMAR till er båda från Rose-Marie!

• Robo

HEJ PÅ ER!

Vill bara skicka en hälsning, läser om hur bra ni har det. Längtar till semestern!

Hälsningar Rose-Marie

• Robo

HEJ OCH VÄLKOMNA HEM IGEN!
    Jag förstår att ni har haft det underbart. Jag beundrar er som orkar träna med en gång. Själv skulle jag ha varit dödstrött efter resan!

• Robo

HEJ Therese och Nicklas!

Nu har jag sett er på TV. Det gick ju alldeles utmärkt,ni verkade inte nervösa ett dugg. Det hade säkert jag varit. Ni var så fina, ska bli roligt (och sorgligt samtidigt) att se dokumentären i kväll.

KRAM Rose-Marie

• Robo

HEJ!
    Ja, det är hemskt att läsa om allt ont som händer! Man undrar hur människor är funtade. Världen är inte längre trygg att leva i. Personligen tror jag att mycket beror på avkristningen .Man har inte längre moraliska normer o regler att följa utan allt är mer eller mindre tillåtet! Samtidigt som det visas så mycket våld o hemskheter på TV, folk blir matade med våld varje dag. Jag undrar om inte en del människor blir indoktrinerade i det undermedvetna. Själv vägrar jag att se på sånt!
    För övrigt vill jag skicka mycket kärlek o värme till er Therese o Nicklas! Ha en bra dag!

• Robo

HEJ! Har ni det lika varmt där uppe i norr som i södra Sverige? Här är det 28 grader i skuggan just nu....Skönt att sommaren äntligen har kommit men det är förskräckligt mycket mygg i år! Det är ju mindre trevligt och alla dras till mej. Jaja, alltid är det något. Men ni får ha det så bra, följer er varje dag även om jag inte skriver. KRAM!

• Robo

HEJ PÅ ER där uppe i Sundsvall!

Vill bara skicka en liten hälsning....
    Jag har också fått min Tille-bok i dag. Har bara hunnit kika lite grand i den än så länge.
    Vi har haft lika varmt i dag här nere i Blekinge men i morron skulle det visst bli lite svalare.
    HA DET BRA HELA FAMILJEN!

KRAM/Rose-Marie

• Robo

GOD MORRON alla underbara människor!
    Det är bara jag som vill önska er en bra dag.
    Hoppas det går bra på jobbet Therese!
    Här regnade det på morronen (och det behövs) men nu börjar solen titta fram igen. Ska ge mej ut på stan om en liten stund.
    KRAM på er alla!

• Robo

hej!
    vill bara önska er en trevlig midsommar!

Svar på tråden Tilles tråd